Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Το μυστηριώδες κόκκινο κουμπί σε Audi του 1990
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να εξηλεκτρίσουν τις γκάμες τους.
Πέρα από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα υπάρχουν πλέον και αρκετά plug-in υβριδικά, η μπαταρία των οποίων φορτίζει με σύνδεση στην πρίζα και επιτρέπει στο αυτοκίνητο για ορισμένη απόσταση (συνήθως 50 χλμ.) να κινείται αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.
Η Audi σήμερα διαθέτει plug-in υβριδικές εκδόσεις, τις οποίες ονομάζει TFSI e, για τα μοντέλα A6, A7, A8 και Q7. Γνωρίζετε όμως ότι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας παρουσιάστηκε πριν από 30 χρόνια, όταν η εν λόγω τεχνολογία ήταν σχεδόν άγνωστη;
Το 1990 λοιπόν στο Σαλόνι της Γενεύης έκανε πρεμιέρα το πρωτότυπο Audi 100 Avant Quattro Duo. Βασίζονταν στο συμβατικό 100 Avant, ένας πεντακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.3 λίτρων, απόδοσης 136 ίππων, κινούσε τον εμπρός άξονα, ενώ ο πίσω άξονας κινούνταν χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα 13 ίππων της Siemens. Έτσι το Audi 100 Avant Quattro Duo ήταν τετρακίνητο.
Παράλληλα κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών είχε τοποθετηθεί μια μπαταρία νικελίου-καδμίου, η οποία με μια πλήρη φόρτιση της προσέφερε αυτονομία 39 χλμ. αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας στο καινοτόμο για την εποχή του Audi 100 Avant Quattro Duo.
Για να κινηθεί με ηλεκτρική ενέργεια το Audi 100 Avant Quattro Duo ο οδηγός του έπρεπε να επιλέξει τη «νεκρά» στο αυτόματο κιβώτιο και να πατήσει το μεγάλο κόκκινο κουμπί που βρισκόταν δίπλα από το χειρόφρενο.
Με ηλεκτρική ενέργεια το Audi 100 Avant Quattro Duo δε μπορούσε να αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα των 31 χλμ./ώρα, ενώ διέθετε μέχρι και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διάρκεια της πέδησης.
Συνολικά κατασκευάστηκαν δέκα πειραματικά Audi 100 Avant Quattro και ορισμένα χρησιμοποιήθηκαν ως ταξί στο Ίνγκολσταντ της Γερμανίας, όπου βρίσκεται η έδρα της Audi.
Το 1996 το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο που μπήκε, σε περιορισμένη βέβαια, παραγωγή από ευρωπαϊκή εταιρεία ήταν το A4 Avant Duo. Τροφοδοτούνταν από turbo πετρελαιοκινητήρα 1.9 λίτρων απόδοσης 90 ίππων και από αερόψυκτο ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων. Με ηλεκτρική ενέργεια μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα.
Related Articles
Στις 23 Αυγούστου η παρουσίαση του νέου Volkswagen T-Roc (video)
Η Volkswagen «έκλεισε» την παραπάνω ημερομηνία για την επίσημη παρουσίαση του νέου T-Roc. Το νέο κόμπακτ διαστάσεων crossover της γερμανικής
Η Audi ξεκίνησε την παραγωγή του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV
Ακόμα μια απόδειξη ότι το μέλλον της αυτοκίνησης είναι η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το γεγονός ότι η Audi ξεκίνησε την παραγωγή
Τι θα γίνει αν βάλουμε Coca-Cola στο ρεζερβουάρ; (video)
Προκειμένου να κερδίσει μερικές χιλιάδες views ένας Youtuber από την Αμερική αποφάσισε να κάνει κάτι αρκετά τρελό. Αφού πηρέ λοιπόν