Breaking News

Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)

Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)

Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα στην Ελλάδα!

Ήταν ένας κρυμμένος «θησαυρός» σε υπόγειο γκαράζ κάπου στην Αθήνα, ο οποίος ανακαλύφτηκε το φθινόπωρο του 2022, όταν το ανέγγιχτο Favorit βγήκε σε δημοπρασία. Σύμφωνα με τη Skoda, έχει διανύσει μόνο 34 χλμ., τα οποία έγιναν το 1993 από την αντιπροσωπεία μέχρι το γκαράζ που το φιλοξένησε για τρεις ολόκληρες δεκαετίες.

Αμέσως μετά την αγορά, η ιδιοκτήτρια του αποφάσισε ότι δεν της ταιριάζει η οδήγηση και το άφησε όπως ακριβώς το παρέλαβε, με τα προστατευτικά νάιλον στα καθίσματα και τα χαρτόνια πάνω από τα πατάκια που γράφουν στα ελληνικά «η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά».

Στα έξτρα της βασικής έκδοσης LX που είχε ζητήσει η ιδιοκτήτρια, ήταν τα διακοσμητικά αυτοκόλλητα πλευρικά του αυτοκινήτου και η απομίμηση ξύλου στο ταμπλό. Πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή του Favorit, καθώς το λογότυπο της Skoda βρίσκεται στο κέντρο και όχι στο άκρο της μάσκας.

Διαβάστε επίσης: Σπέσιαλ Volkswagen Golf R με 333 ίππους και εξάτμιση Akrapovic (video)

Ο 36χρονος οδηγός αγώνων Jiří Mičánek Junior από την Τσεχία αγόρασε το αψεγάδιαστο Favorit όταν αυτό βγήκε στο «σφυρί» καταβάλλοντας το ποσό των 24.000 ευρώ, περίπου όσο κοστίζει σήμερα μια καλά εξοπλισμένη σύγχρονη Fabia. Tο παρέλαβε στη Φρανκφούρτη, ενώ σκοπεύει να το διατηρήσει στη «μουσειακή» του κατάσταση, καθώς δε θα το οδηγεί, αλλά θα το καμαρώνει.

Κάτω από το εμπρός καπό του βρίσκεται ένας κινητήρας 1.3 λίτρων, απόδοσης 54 ίππων, ο οποίος υπόσχονταν τότε μέγιστη ταχύτητα 137 χλμ./ώρα, ενώ χρειάστηκε απλά να αλλαχτεί η μπαταρία του αυτοκινήτου, τα λάδια και τα φίλτρα.

Για την ιστορία να πούμε ότι το Favorit είχε τη διάσημη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Bertone, ενώ ήταν το πρώτο Skoda με τοποθετημένο μπροστά τον κινητήρα και το πρώτο προσθιοκίνητο. Η παραγωγή του διήρκησε από το 1987 μέχρι το 1995, ενώ ανανεώθηκε το 1991, μετά την εξαγορά της Skoda από τον Όμιλο Volkswagen. Διάδοχος του χρήστηκε το Felicia και αργότερα η Fabia.


Tags assigned to this article:
FavoritSKODAΕλλάδα

Related Articles

Ένα πολυτελές Lincoln με καρότσα

Όσοι πιστεύετε ότι η νέα Mercedes X-Class είναι το πρώτο πολυτελές pickup μοντέλο γελιέστε. Η Lincoln είχε προσπαθήσει πριν από

Που βρίσκεται η καλύτερη αντιπροσωπεία της McLaren;

Βραβεία στους καλύτερους εξουσιοδοτημένους αντιπρόσωπους της για το 2017 απένειμε  η McLaren. Σύμφωνα λοιπόν με τη βρετανική εταιρεία των supercars

Ρεκόρ Γκίνες ισορροπίας στους δυο τροχούς (video)

Σίγουρα παρακολουθώντας το παρακάτω video θα σας πιάσει άγχος για το αν το συγκεκριμένο Range Rover Sport SVR θα καταφέρει