Breaking News
Το Fiat 500 έγινε 67 ετών αλλά δε βγαίνει στη σύνταξη – Το ένδοξο παρελθόν και τα μελλοντικά του σχέδια (φωτογραφίες)
Παρότι έχει συμπληρώσει τον απαραίτητο αριθμό ενσήμων το Fiat 500 αρνείται να βγει στη σύνταξη. Φέτος
...Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...
Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)

Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα στην Ελλάδα!
Ήταν ένας κρυμμένος «θησαυρός» σε υπόγειο γκαράζ κάπου στην Αθήνα, ο οποίος ανακαλύφτηκε το φθινόπωρο του 2022, όταν το ανέγγιχτο Favorit βγήκε σε δημοπρασία. Σύμφωνα με τη Skoda, έχει διανύσει μόνο 34 χλμ., τα οποία έγιναν το 1993 από την αντιπροσωπεία μέχρι το γκαράζ που το φιλοξένησε για τρεις ολόκληρες δεκαετίες.
Αμέσως μετά την αγορά, η ιδιοκτήτρια του αποφάσισε ότι δεν της ταιριάζει η οδήγηση και το άφησε όπως ακριβώς το παρέλαβε, με τα προστατευτικά νάιλον στα καθίσματα και τα χαρτόνια πάνω από τα πατάκια που γράφουν στα ελληνικά «η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά».
Στα έξτρα της βασικής έκδοσης LX που είχε ζητήσει η ιδιοκτήτρια, ήταν τα διακοσμητικά αυτοκόλλητα πλευρικά του αυτοκινήτου και η απομίμηση ξύλου στο ταμπλό. Πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή του Favorit, καθώς το λογότυπο της Skoda βρίσκεται στο κέντρο και όχι στο άκρο της μάσκας.
Διαβάστε επίσης: Σπέσιαλ Volkswagen Golf R με 333 ίππους και εξάτμιση Akrapovic (video)
Ο 36χρονος οδηγός αγώνων Jiří Mičánek Junior από την Τσεχία αγόρασε το αψεγάδιαστο Favorit όταν αυτό βγήκε στο «σφυρί» καταβάλλοντας το ποσό των 24.000 ευρώ, περίπου όσο κοστίζει σήμερα μια καλά εξοπλισμένη σύγχρονη Fabia. Tο παρέλαβε στη Φρανκφούρτη, ενώ σκοπεύει να το διατηρήσει στη «μουσειακή» του κατάσταση, καθώς δε θα το οδηγεί, αλλά θα το καμαρώνει.
Κάτω από το εμπρός καπό του βρίσκεται ένας κινητήρας 1.3 λίτρων, απόδοσης 54 ίππων, ο οποίος υπόσχονταν τότε μέγιστη ταχύτητα 137 χλμ./ώρα, ενώ χρειάστηκε απλά να αλλαχτεί η μπαταρία του αυτοκινήτου, τα λάδια και τα φίλτρα.
Για την ιστορία να πούμε ότι το Favorit είχε τη διάσημη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Bertone, ενώ ήταν το πρώτο Skoda με τοποθετημένο μπροστά τον κινητήρα και το πρώτο προσθιοκίνητο. Η παραγωγή του διήρκησε από το 1987 μέχρι το 1995, ενώ ανανεώθηκε το 1991, μετά την εξαγορά της Skoda από τον Όμιλο Volkswagen. Διάδοχος του χρήστηκε το Felicia και αργότερα η Fabia.
Related Articles
Το φορτηγό που θα μειώσει τα τροχαία ατυχήματα στις πόλεις
Τα συχνότερα θύματα των φορτηγών που κινούνται εντός των αστικών κέντρων είναι οι πεζοί και οι ποδηλατιστές. Αυτό δυστυχώς συμβαίνει
To θρυλικό βαν της Volkswagen επέστρεψε! Οι τιμές και ο εξοπλισμός του νέου ID. Buzz στην Ελλάδα!
Μια διαφορετική πρόταση στην επέλαση των SUV που μας έχουν κατακλύσει, αποτελεί η σιλουέτα του νέου Volkswagen ID. Buzz. Πρόκειται
Το Nissan Navara εξερεύνα αρχαιολογικούς χώρους
Ρόλο ξεναγού έχει αναλάβει το Nissan Navara στη Βραζιλία, καθώς έργο του είναι να αναδείξει τα αρχαιολογικά αξιοθέατα της χώρας.