Breaking News
Το Fiat 500 έγινε 67 ετών αλλά δε βγαίνει στη σύνταξη – Το ένδοξο παρελθόν και τα μελλοντικά του σχέδια (φωτογραφίες)
Παρότι έχει συμπληρώσει τον απαραίτητο αριθμό ενσήμων το Fiat 500 αρνείται να βγει στη σύνταξη. Φέτος
...Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...
Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του εξηλεκτρισμού.
Η Opel έχει μακρά παράδοση στους πετρελαιοκινητήρες, ενώ ένα μοντέλο ορόσημο στο συγκεκριμένο κομμάτι ιστορίας της είναι το Rekord D. Ο λόγος για το πρώτο επιβατικό πετρελαιοκίνητο μοντέλο της γερμανική εταιρείας.
Το ημερολόγιο έδειχνε Σεπτέμβριο του 1972 όταν έκανε πρεμιέρα το εμβληματικό Rekord D. Κάτω από το εμπρός καπό του βρίσκονταν ένας νέος πετρελαιοκινητήρας 2.1 λίτρων, ο οποίος με ανάφλεξη μέσω συμπίεσης παρήγαγε 60 ίππους, κατανάλωνε κατά μέσο όρο 8,7 λίτρα/100 χλμ. και εξασφάλιζε τελική ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα.
Το Opel Rekord 2100 D ήταν αναγνωρίσιμο από το εξόγκωμα στο καπό, καθώς λόγω του επικεφαλής εκκεντροφόρου και της τροποποιημένης κυλινδροκεφαλής, το ύψος του πετρελαιοκινητήρα ήταν μεγαλύτερο, συγκρινόμενο με αυτό των βενζινοκινητήρων.
Ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας είχε πρωτοεμφανιστεί σε ένα πρωτότυπο μοντέλο της Opel, τον Ιούνιο του ίδιου έτους. Υπερτροφοδοτούμενος με ισχύ 95 ίππων κινούσε το Opel GT Diesel, το οποίο διέθετε αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα, ενώ κατάφερε να αποσπάσει 18 διεθνή και 2 παγκόσμια ρεκόρ στην πίστα δοκιμών της Opel στο Ντουντενχόφεν.
Στη γκάμα του Rekord D υπήρχαν και βενζινοκινητήρες. Ο βασικός βενζινοκινητήρας των 1.7 λίτρων απέδιδε 66 ίππους και στην ισχυρότερη S έκδοση του 83 ίππους. Στην κορυφή της ιεραρχίας τοποθετούνταν ο βενζινοκινητήρας των 1.9 λίτρων, με ισχύ 97 ίππους.
Διαβάστε επίσης: Corsa χάθηκε στο γκρεμό επειδή ο οδηγός ξέχασε να τραβήξει χειρόφρενο (video)
Το Opel Rekord D (γνωστό και ως Rekord II για να αποφευχθεί η σύγχυση με το “D” με την έννοια του diesel) ανέβασε τον πήχη και στην παθητική ασφάλεια. Ενισχύσεις στα πλαϊνά τμήματα και στην οροφή προσέφεραν προστασία σε περίπτωση πλευρικών συγκρούσεων και ανατροπών, ενώ ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης προστάτευαν τους επιβάτες σε ενδεχόμενη εμπρόσθια σύγκρουση.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου του 1976, ένα χρυσαφί Rekord D πέρασε από τη γραμμή παραγωγής ως τα επόμενο εκατομμυριοστό μοντέλο της σειράς, επιβεβαιώνοντας ότι η αγορά πραγματικά “χρειάζεται το Rekord”, όπως είχε δηλώσει η Opel στο λανσάρισμά του το 1972.
Σηματοδοτώντας αυτό το ορόσημο, μια περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση ονόματι “Millionaire” με κινητήρα S 2.0 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων και εξοπλισμό “Berlina” κυκλοφόρησε στην αγορά.
Όταν λανσαρίστηκε η τελευταία γενιά του Rekord το Σεπτέμβριο του 1977, 1.128.196 μονάδες του Rekord D και 140.827 Commodore B (ίδιο σχήμα αμαξώματος με το Rekord, αλλά με πολυτελέστερο εξοπλισμό και διαθέσιμο μόνο με εξακύλινδρους κινητήρες) είχαν περάσει από τη γραμμή παραγωγής.
Related Articles
Ένα καλοδιατηρημένο Audi 100 του 1974
Ιδιαίτερα ευγενικός ήταν ο χρόνος απέναντι στο μαύρο αυτό Audi 100 LS που βλέπετε στις φωτογραφίες, καθώς παρότι είναι 43
Γίνε ο νέος ιδιοκτήτης αυτής της Bentley μετά τον Έλτον Τζον
Λάτρης των γρήγορων και πολυτελών αυτοκίνητων είναι ο Έλτον Τζον, ενώ πολλά ξεχωριστά μοντέλα έχουν περάσει από τα χέρια του
Η Porsche που πουλήθηκε 4,2 εκατομμύρια ευρώ
Στο σφυρί βγήκε αυτή η κλασσική αγωνιστική Porsche 550A Spyder του 1958 η οποία πουλήθηκε στο ποσό ρεκόρ των 4.224.200