Breaking News

Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)

Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)

Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ιδιοκτήτης του είχε βγει για μια πρωινή βόλτα με το τετράτροχο καμάρι του, όταν αποφάσισε να το φωτογραφίσει σε φόντο τη λίμνη Canyon που βρίσκεται στην Καλιφόρνια. Έτσι λοιπόν το έστησε στη ράμπα της λίμνης και ξεκίνησε να το φωτογραφίζει στο γραφικό τοπίο, αλλά ξαφνικά το αυτοκίνητο άρχισε να κυλάει μέχρι που έπεσε μέσα στο νερό.

Ίσως να μην είχε πιάσει καλά το χειρόφρενο ή να μην άντεξε από την κλίση της ράμπας, πάντως ο ιδιοκτήτης του στεναχωρήθηκε πάρα πολύ, καθώς όπως ο ίδιος δήλωσε ήταν σαν το μωρό του.

Διαβάστε επίσης: Αυτό το αυτοκίνητο έχει πουλήσει περισσότερο στην Ελλάδα το 2024 – Όχι, δεν είναι SUV

Στο σημείο έσπευσε η τοπική Πυροσβεστική Υπηρεσία, η οποία αρχικά ερεύνησε με δύτες αν υπήρχαν επιβάτες μέσα στο βυσσινί  Packard Business Coupe του 1939. Μέχρι που εμφανίστηκε ο καταρρακωμένος ιδιοκτήτης και τους εξήγησε ότι δεν υπήρχε κανείς μέσα στο όχημα.

Τελικά κατάφεραν να το ανασύρουν από τη λίμνη, ενώ στη συνέχεια πραγματοποίησαν εργασίες καθαρισμού της λίμνης από τα υγρά του αυτοκινήτου που διέρρευσαν. Σίγουρα οι ζημιές που έχει υποστεί το ιστορικό αυτοκίνητο στα μηχανικά και ηλεκτρικά του μέρη από το νερό είναι σημαντικές και ίσως μη αναστρέψιμες. Εκτιμάται ότι η αξία του συγκεκριμένου Packard Business Coupe κυμαίνεται από 25.000 έως 40.000 ευρώ.



Related Articles

Όταν δεν πιάνει το φρένο μιας κλασικής Corvette (video)

H πρώτη γνωριμία ενός πεθερού με το γαμπρό του δεν πήγε πολύ καλά, καθώς μάλλον ο πρώτος θα θεωρεί ότι

Όταν επιβιβάστηκαν 27 άτομα σε ένα Citroen 2CV! (video)

Τη δεκαετία του 1950 οι νέοι στη Γαλλία είχαν δημιουργήσει μια νέα τάση, το μότο της οποίας ήταν «όσοι περισσότεροι,

Το μυστηριώδες κόκκινο κουμπί σε Audi του 1990

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να εξηλεκτρίσουν τις γκάμες τους. Πέρα από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα