Breaking News

Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV

Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV

Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο αλλάζει όνομα!

Η ασυνήθιστη αυτή κίνηση, έγινε διότι η ιταλική κυβέρνηση έκρινε ότι εφόσον το αυτοκίνητο κατασκευάζεται εκτός Ιταλίας, και συγκεκριμένα στην Πολωνία, η χρήση του ονόματος Milano δεν είναι… αποδεκτή!

Έτσι λοιπόν μετά τις δηλώσεις Ιταλού κυβερνητικού αξιωματούχου περί παράνομης χρήσης του ονόματος Milano, η Alfa Romeo μετονομάζει το μοντέλο της σε Junior. Διευκρίνισε ωστόσο ότι δεν είναι υποχρεωμένη να το πράξει αυτό, καθώς  δεν υπάρχει τίποτα έκνομο στη χρήση του ονόματος Milano.

Η Alfa Romeo αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια προκειμένου να αποφύγει κάθε διαμάχη, που θα μπορούσε να καταλήξει ακόμα και στις αίθουσες των δικαστηρίων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, τοποθετήθηκε ως προς την απόφαση για την μετονομασία της Milano, με την εξής δήλωση:

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου, παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγαμε κάθε διαμάχη. Το όνομα Junior ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας».

Η προέλευση του ονόματος Alfa Romeo Junior

Ως συνέχεια στην επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro για τον Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε σε νέους πελάτες μέσω ενός ξεχωριστού μοντέλου με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος χρήσης. Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1966 η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και παρότι χωρίς το “Giulia” στην ονομασία της, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά Alfa Romeo. Είναι ενδεικτικό ότι κάτι αντίστοιχο εφαρμόστηκε και στην Spider.

Η υιοθέτηση του κινητήρα των 1.290 κ.εκ. που με το διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 89 ίππους και επαρκούσε για τελική ταχύτητα πάνω από 170 χλμ./ώρα, ισοδυναμούσε με δυνατές επιδόσεις που ταίριαζαν άψογα με την απολαυστική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 92.000 μονάδες, η GT 1300 Junior σύντομα αποτέλεσε το best seller της γκάμας και ταυτόχρονα ένα ισχυρό “status symbol” της εποχής.



Related Articles

Το νέο διθέσιο cabrio Toyota Copen GR Sport

Ίσως να θυμάστε ή να έχετε δει στο δρόμο το Daihatsu Copen, ένα μικρό διθέσιο roadster, το οποίο πλέον δε

Γιατί η Ford σταματά την παραγωγή του C-Max;

Η επέλαση των SUV οχημάτων έχει ακόμα ένα θύμα, το Ford C-Max, η παραγωγή του οποίου θα ρίξει αυλαία. Σύμφωνα

Opel Corsa του 1993 φτάνει τα 160 χλμ./ώρα! (video)

Στη Γερμανία υπάρχουν οι αυτοκινητόδρομοι Autobahn, στους οποίους δεν ισχύουν όρια ταχύτητας, επομένως αποτελούν τον παράδεισο για τα supercars που