Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Το 1994 το Mitsubishi FTO καινοτόμησε στα αυτόματα κιβώτια
Μπορεί σήμερα η Mitsubishi να έχει στη γκάμα της κυρίως SUV οχήματα, ωστόσο τη δεκαετία του 1990 ξεχώριζε με τα σπορ coupe μοντέλα της.
Ένα από αυτά ήταν το FTO, το οποίο λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 1994. Οι ρίζες του FTO, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, προέρχονταν από το Galant FTO του 1971 και από το GTO του 1990. Οι διαστάσεις του FTO σε μήκος, πλάτος και ύψος ήταν 4.320 χλστ., 1.735 χλστ. και 1.300 χλστ. αντίστοιχα.
Σχεδιαστικά διακρίνονταν για τις έντονες καμπύλες του που δε συνηθίζονταν εκείνη την εποχή στα μοντέλα της Mitsubishi, για τη σταθερή πίσω αεροτομή του, τους χαμηλά τοποθετημένους εμπρός προβολείς του και τα λεπτά οριζόντια πίσω φωτιστικά του σώματα.
Στην ισχυρότερη έκδοση του το FTO τροφοδοτούνταν από το δίλιτρο V6 ΜIVEC κινητήρα, ο οποίος ήταν τότε ο πιο δυνατός στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ συνεργάζονταν με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων INVECS-II Sport Mode της Mitsubishi.
Η καινοτομία του συγκεκριμένου αυτόματου κιβωτίου ήταν το Learning Control που μπορούσε να προσαρμόσει το χρονοδιάγραμμα αλλαγής σχέσεων στις προτιμήσεις και στις ικανότητες του εκάστοτε οδηγού.
Παράλληλα ήταν το πρώτο ιαπωνικό αυτόματο κιβώτιο με Sport Mode, το οποίο επέτρεπε στους ενθουσιώδους οδηγούς αλλάζουν σχέσεις χειροκίνητα μετακινώντας προς τα κάτω ή προς τα κάτω το λεβιέ, δίνοντας την αίσθηση μηχανικού κιβωτίου. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι το FTO ανακηρύχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1994-1995» στην πατρίδα του την Ιαπωνία.
Related Articles
Το Mitsubishi L200 ξαναγίνεται βάρβαρο εμφανισιακά
Το σίκουελ της έκδοσης Barbarian SVP του L200 παρουσιάζει η Mitsubishi. Ο λόγος για το L200 Barbarian SVP II, το
Μετέτρεψαν ένα Mini σε λιμουζίνα (video)
Τα ιστορικά Mini ξεχωρίζουν μέχρι και σήμερα για το μικρό τους μεγέθους, ωστόσο το συγκεκριμένο μοιάζει να έχει μπει στο
Η Mercedes AMG A35 «πιάνει» 250 χλμ./ώρα
Έτοιμη να πατήσει γκάζι είναι η νέα Mercedes AMG A35, η οποία είναι το πιο προσιτό μοντέλο με την υπογραφή