Breaking News

Μετέτρεψαν ένα Mini σε λιμουζίνα (video)

Μετέτρεψαν ένα Mini σε λιμουζίνα (video)

Τα ιστορικά Mini ξεχωρίζουν μέχρι και σήμερα  για το μικρό τους μεγέθους, ωστόσο το συγκεκριμένο μοιάζει να έχει μπει στο κρεβάτι του Προκρούστη.

Το επιμηκυμένο του αμάξωμα κρύβει μια ιστορία αγάπης. Ο Κρις και η Βανόρα ήταν φανατικοί οπαδοί των Mini και το πάθος τους αυτό έμελλε να τους ενώσει. Γνωρίστηκαν σε μια συγκέντρωση φίλων των Mini, όπου ανακάλυψαν ότι εκτός από κοινά ενδιαφέροντα ταιριάζουν και ως ζευγάρι.

Όταν ήρθε η στιγμή να παντρευτούν θέλησαν να πάνε στην εκκλησία με ένα Mini που θα είχε τις διαστάσεις λιμουζίνας, ωστόσο δε μπόρεσαν να βρουν κάτι ανάλογο. Έτσι λοιπόν πήραν την απόφαση να το κατασκευάσουν μόνοι τους.

Το σχέδιο ήταν απλό αλλά εξαιρετικά δύσκολο στην εκτέλεση, καθώς έπρεπε να ενώσουν το εμπρός και το πίσω τμήμα δυο Mini με ένα μακρύτερο μεταξόνιο. Το κομμάτι αυτό το ανέλαβε ο Κρις, ενώ η Βανόρα ασχολήθηκε με το εσωτερικό.

Τελικά κατάφεραν να το ολοκληρώσουν μέχρι τη μέρα του γάμου τους και έτσι ήταν διπλά ευτυχισμένοι. Όπως θα δείτε και στο παρακάτω video η πρόσθετη πίσω πόρτα έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος με τη μπροστινή, στην καμπίνα έχουν τοποθετηθεί δυο ακόμα καθίσματα που προέρχονται από Land Rover Defender και έτσι το Mini είναι εξαθέσιο.

Παράλληλα διαθέτει δυο ηλιοροφές, μεγαλύτερο κινητήρα 1.3 λίτρων, καθώς το βάρος του οχήματος αυξήθηκε και τοποθετήθηκε κιβώτιο ταχυτήτων με μακρύτερη κλιμάκωση.

Σύμφωνα με τον Κρις το Mini του μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 137 χλμ./ώρα, ενώ για το μετατρέψει σε λιμουζίνα δαπάνησε πάνω από 15.000 ευρώ.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
MINIλιμουζίναμετατροπή

Related Articles

Έγινε πάλι παιδί μέσα στο μουσείο της Mercedes (video)

Όταν περάσει κανείς την πύλη του μουσείου της Mercedes, το οποίο βρίσκεται στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, τότε ο χρόνος με

Όταν επιβιβάστηκαν 27 άτομα σε ένα Citroen 2CV! (video)

Τη δεκαετία του 1950 οι νέοι στη Γαλλία είχαν δημιουργήσει μια νέα τάση, το μότο της οποίας ήταν «όσοι περισσότεροι,

Η ιστορία του χρυσού Σκαραβαίου με τα στρας στους προφυλακτήρες

Το ημερολόγιο έδειχνε Μάιο του 2011 όταν ξεκίνησε η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο της Volkswagen που βρίσκεται στην πόλη Τσαττανούγκα του Τενεσσί.