Breaking News
Mercedes συγκρούστηκε με μοτοσικλετιστές της ομάδας ΔΙ.ΑΣ
Καθημερινά περιπολούν στους δρόμους επεμβαίνοντας άμεσα και αποτελεσματικά σε κάθε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Ωστόσο το επάγγελμα
...Στις φλόγες τυλίχτηκε Mercedes στην Ιερά Οδό-Αποκλειστικές φωτογραφίες
Σκηνές από κινηματογραφική ταινία διαδραματίστηκαν πριν λίγες ώρες στο Γκάζι, καθώς ξέσπασε πυρκαγιά, για άγνωστο λόγο,
...Πάρκαρε την Porsche Cayenne πάνω σε διάζωμα της Λεωφόρου Κηφισού
Σε περίοπτη θέση αποφάσισε να σταθμεύσει ο ιδιοκτήτης της μαύρης Porsche Cayenne που βλέπετε στην παραπάνω
...Ένα ιστορικό BMW Isetta πέρασε τα διόδια της Αττικής Οδού
To πιο μικρό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW είναι το Isetta, την ιστορία του
...Συναντήσαμε ένα σπάνιο Citroen Mehari στο κέντρο της Αθήνας
O φωτογραφικός φακός του autoexcellence εντοπίζει πάντα τα ελάχιστα τετράτροχα «διαμάντια» που μπορεί να συναντήσει κανείς
...Εντοπίσαμε μια Mercedes AMG GT στη Λεωφόρο Συγγρού
Δε συναντάς κάθε μέρα στο δρόμο, ειδικά στην Ελλάδα, μια Mercedes AMG GT, επομένως ο φωτογραφικός
...
Ένα ιστορικό BMW Isetta πέρασε τα διόδια της Αττικής Οδού
To πιο μικρό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW είναι το Isetta, την ιστορία του οποίου θυμηθήκαμε όταν το εντοπίσαμε φορτωμένο πάνω σε ένα γερανό στα διόδια της Αττικής Οδού. Φυσικά ο φωτογραφικός φακός του autoexcellence απαθανάτισε το στιγμιότυπο.
Η βαυαρική εταιρεία κατασκεύαζε το Isetta από το 1955 μέχρι τι 1962, ενώ το ιδιαίτερο σχήμα του βασίζονταν σε μια ιδέα του Ιταλού μηχανικού Ρένζο Ριβόλτα. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του Isetta, εκτός από το λιλιπούτειο σχήμα του, ήταν η μοναδική μπροστινή του κάθετη πόρτα που άνοιγε προς τα δεξιά και καταλάβανε ολόκληρη την όψη του.
Αρχικά το Isetta τροφοδοτούνταν από μονοκύλινδρο κινητήρα 250 κ.εκ., ο οποίος ήταν τοποθετημένος στο πίσω τμήμα, απέδιδε μόλις 12 ίππους και προέρχονταν από τη μοτοσυκλέτα R25.
Το μήκος του δε ξεπερνούσε τα 2,28 μέτρα, το βάρος του ήταν μόνο 350 κιλά, ενώ μπορούσε να μεταφέρει δυο ενήλικες επιβάτες, οι οποίοι κάθονταν ο ένας δίπλα στον άλλον. Όλα τα Isetta διέθεταν υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή, ώστε να υπάρχει μια εναλλακτική έξοδος κινδύνου.
Το 1956 εμφανίστηκε με το ισχυρότερο Isetta 300 με κινητήρα 300 κ.εκ απόδοσης 13 ίππων, ενώ αμφότερες οι εκδόσεις του μπορούσαν να αναπτύξουν μέγιστη ταχύτητα 85 χλμ./ώρα.
Το Isetta ήταν αρκετά προσιτό, καθώς κόστιζε 2.550 γερμανικά μάρκα, δηλαδή περίπου 1.300 ευρώ. Στα οχτώ χρόνια που έμεινε στην παραγωγή το Isetta σημείωσε 161.728 πωλήσεις.
Related Articles
Το Icona Nucleus Concept είναι ένα σαλόνι με τροχούς
Τη δική της πρόταση καταθέτει η εταιρία Icona στα μελλοντικά αμιγώς αυτόνομα οχήματα, μέσα από το νέο Nucleus Concept. Βασίζεται
Έτσι ξεκόλλησε ένα Scania 20 τόνων από την άμμο! (video)
Φανταστείτε να έχετε εγκλωβιστεί στην έρημο Ναμίμπια της Νότιας Αφρικής τρεις ολόκληρες μέρες, χωρίς καμία δυνατότητα επικοινωνίας, με ελάχιστο απόθεμα
Τα πέντε ελαφρύτερα μοντέλα της Porsche (video)
Για να πετυχαίνουν υψηλές επιδόσεις τα μοντέλα της Porsche απαραίτητη προϋπόθεση πέρα από έναν ισχυρό κινητήρα είναι να έχουν και