Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Συναντήσαμε ένα σπάνιο Citroen Mehari στο κέντρο της Αθήνας
O φωτογραφικός φακός του autoexcellence εντοπίζει πάντα τα ελάχιστα τετράτροχα «διαμάντια» που μπορεί να συναντήσει κανείς στην πρωτεύουσα.
Έτσι λοιπόν γοητευτήκαμε στη θέα ενός πράσινου Citroen Mehari, το οποίο μας έκλεισε πονηρά το «μάτι» ένα βράδυ κατά τη διάρκεια μιας βόλτας στους πρόποδες της Ακρόπολης.
Σταθμευμένο σε μια ήσυχη γειτονία έδειχνε λαμπερό κάτω από το φως του φεγγαριού, ενώ ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση. Καθίσαμε στο απέναντι παγκάκι και προσπαθήσαμε να θυμηθούμε την ιστορία του Mehari.
Πρεμιέρα έκανε το Μάιο του 1968, ενώ ήταν ένα όχημα εναρμονισμένο πλήρως με την εποχή του, καθώς τότε οι δρόμοι του Παρισιού γέμιζαν από κόσμο που διεκδικούσε περισσότερες ελευθερίες.
Βασίζονταν στο Citroen Dyane 6, δε διέθετε μεταλλική οροφή, πίσω παρμπρίζ ούτε παράθυρα, ενώ οι εμπρός του πόρτες ήταν αρκετά μικρές. Διακρίνονταν για τον πρακτικό και οικονομικό του χαρακτήρα, ενώ ήταν ιδανικό για παραθαλάσσιες περιπέτειες καθώς το πλαστικό αμάξωμα του ήταν κατασκευασμένο από το καινοτόμο ανοξείδωτο υλικό ABS.
Το βάρος του Mehari ήταν αρκετά χαμηλό, καθώς δε ξεπερνούσε τα 525 κιλά. Γρήγορα έγινε σύμβολο της ελευθερίας, την απλότητας και της ξέγνοιαστης ζωής. Διάσημο έγινε και με την εμφάνιση του στη μεγάλη οθόνη, καθώς πρωταγωνίστησε το 1964 με τον Λουί Nτε Φινές στην ταινία «ο χωροφύλακας του Σεν Τροπέ».
Συμμετείχε επίσης στο ράλι Λιέγη-Ντακάρ-Λιέγη το 1969 και στο ράλι Παρίσι-Καμπούλ-Παρίσι το 1970. Το Mehari κατασκευάζονταν από τη Citroen για είκοσι χρόνια, ενώ οι τίτλοι τέλους στην καριέρα του έπεσαν το 1987, με τη συνολική παραγωγή του να φτάνει τα 145.000 αντίτυπα.
Related Articles
Εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του το Fiat 500X
Εξοπλιστική ανανέωση υπέστη το Fiat 500X, προκειμένου να τονώσει το αγοραστικό ενδιαφέρον προς το «πρόσωπο» του. Το ιταλικό crossover πλέον
Νέο Audi TT S Line Competition Plus: Φλογερό σε κάθε του χιλιοστό
Ακόμα πιο «καυτή» γίνεται η εικόνα του Coupe και Roadster Audi ΤΤ μέσα από τη νέα του εξοπλιστική έκδοση ονόματι
Το νέο Mazda Iconic SP με περιστροφικό κινητήρα και 370 άλογα (φωτογραφίες)
Ελπίδες μας δίνει η Mazda για την επιστροφή του εμβληματικού RX-7 ή τη διάσωση του MX-5 στο εξηλεκτρισμένο μέλλον, με