Breaking News

Τα πέντε ελαφρύτερα μοντέλα της Porsche (video)

Τα πέντε ελαφρύτερα μοντέλα της Porsche (video)

Για να πετυχαίνουν υψηλές επιδόσεις τα μοντέλα της Porsche απαραίτητη προϋπόθεση πέρα από έναν ισχυρό κινητήρα είναι να έχουν και χαμηλό βάρος.

Η γερμανική εταιρία των supercars μέσα από το παρακάτω video που γυρίστηκε στο χιονισμένο βουνό Grossglockner της Αυστρίας, μια ιστορική ανάβαση μήκους 14 χιλιομέτρων με σχεδόν 100 στροφές, μας δείχνει τα πέντε πιο ελαφριά μοντέλα που έχει κατασκευάσει.

Στη θέση νούμερο πέντε βρίσκεται η 911 Carrera RS 2.7 Sport, η προσφέρονταν στις εκδόσεις RS touring και R. sport,  με την τελευταία να ζυγίζει 100 κιλά λιγότερα, ενώ ο δείκτης πάνω στη ζυγαριά έδειχνε μόλις 975 κιλά και τροφοδοτούνταν από κινητήρα 210 ίππων.

Συνεχίζουμε στη θέση νούμερο τέσσερα με την αγωνιστική 906 Carrera 6 του 1966. Ο δίλιτρος εξακύλινδρος επίπεδος πίσω τοποθετημένος κινητήρας των 210 ίππων απογείωνε το αμάξωμα των 675 κιλών.

Ακολουθεί στη θέση νούμερο τρία η 356 SL του 1940 με αλουμινένιο σώμα βάρους 640 κιλών και κινητήρα 70 ίππων. Περνάμε τώρα στη θέση νούμερο δυο όπου η μονοθέσια αγωνιστική 718 Formel 2 κατασκευάζονταν από το 1959 έως το 1960. Ο κινητήρας των 1.5 λίτρων απέδιδε 150 ίππους και έκανε την 718 Formel 2 των 456 κιλών να «πετάει» μέσα στις πίστες.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η επίσης αγωνιστική 909 Bergspyder με δίλιτρο οχτακύλινδρο κινητήρα 275 ίππων, ενώ με βάρος 384 κιλά έφτανε τα 250 χλμ./ώρα.



Related Articles

Η Kawasaki εξελίσσει την πρώτη ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα (video)

Διαρκώς ασχολούμαστε με τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή η εναλλακτική μορφή ενέργειας θα εφαρμοστεί

Πώς μπορείτε να οδηγήσετε τη νέα BMW M2 Competition; (video)

Από 25 Απριλίου η πόρτα του οδηγού στην νέα BMW M2 Competition έχει ανοίξει και περιμένει όποιον θέλει να ζήσει

Εντοπίσαμε μια Mercedes AMG GT στη Λεωφόρο Συγγρού

Δε συναντάς κάθε μέρα στο δρόμο, ειδικά στην Ελλάδα, μια Mercedes AMG GT,  επομένως ο φωτογραφικός φακός του autoexcellence δε