Breaking News
Στον Στέφανο Τσιτσιπά θα ταίριαζε το νέο Renault 5 Roland-Garros – Ειδική έκδοση για τενίστες (φωτογραφίες)
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς, ο Νόβακ Τζόκοβιτς και άλλοι διάσημοι τενίστες, μάλλον θα γοητευτούν από το νέο
...Ανεξέλεγκτο Tesla στον αυτόματο πιλότο – Παραβίασε STOP και το όριο ταχύτητας (βίντεο)
Ακόμα ένα βίντεο που δείχνει σοβαρές αστοχίες στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Tesla, ενώ προκαλεί συζητήσεις
...Abarth: Το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία των 75 ετών της – Νέες φωτογραφίες και πληροφορίες
Με αφορμή την 75η της επέτειο, η Abarth αποκάλυψε τρεις νέες φωτογραφίες του ισχυρότερου μοντέλου της
...Αυτό είναι το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2024 – Ναι, είναι ηλεκτρικό (φωτογραφίες)
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης ανακοινώθηκε ο μεγάλος νικητής για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς
...Το πρώτο ηλεκτρικό ανακριτικό όχημα της Τροχαίας – Πόση αυτονομία έχει και ποιος είναι ο ειδικός εξοπλισμός του (φωτογραφίες & βίντεο)
Μια σημαντική προσθήκη στο στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας αποτελεί το συγκεκριμένο ηλεκτρικό Peugeot e-Expert. Το γαλλικό
...Το ηλεκτρικό Kia EV9 φώτισε μια από τις πιο σκοτεινές περιοχές – Γιατί δε φτάνουν εκεί οι ακτίνες του ήλιου; (φωτογραφίες & βίντεο)
Το Kia ΕV9 πηγαίνει κόντρα στη φύση, αλλά για καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας την προηγμένη του τεχνολογία.
...
Με 309 ίππους πλέον το ηλεκτροκίνητο Nissan Leaf
H Nissan δεν επιθυμεί να απουσιάζουν οι επιδόσεις και η οδηγική ευχαρίστηση από τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της.
Έτσι λοιπόν αναπτύσσει για αυτά νέες τεχνολογίες, τις οποίες εφάρμοσε σε ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο Leaf e+. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το εν λόγω Leaf e+ παράγει 309 ίππους και 680 Nm ροπής, χάρη σε δυο ηλεκτροκινητήρες που κινούν τον εμπρός και πίσω άξονα, καθιστώντας το έτσι ηλεκτρικά τετρακίνητο, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η πρόσφυση σε όλες τις οδικές συνθήκες.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι το πιο σπορ Leaf e+ που έχουμε δει μέχρι τώρα διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα που φρενάρει ανεξάρτητα τον κάθε τροχό, παρέχοντας καλύτερο έλεγχο από το σύστημα διεύθυνσης στις στροφές.
Παράλληλα το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διάρκεια της πέδησης από τον από τον πίσω ηλεκτροκινητήρα κάνει πιο ομαλή την κίνηση του οχήματος σε σύγκριση με την ίδια διαδικασία που πραγματοποιούνταν από τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα.
Αν και δεν έγινε γνωστό πόσο διαρκεί η επιτάχυνση από 0-1000 χλμ., η Nissan κάνει λόγο για εντυπωσιακή επιτάχυνση. Μικρές αυξομειώσεις υπάρχουν στις εξωτερικές διαστάσεις του πρωτότυπου Leaf e+, καθώς το μήκος του μειώθηκε 10 χλστ. (4.480 χλστ.), στο πλάτος του προστέθηκαν 42 χλστ. (1.830 χλστ.) και το ύψος του ανέβηκε 10 χλστ. (1.540 χλστ.).
Σημειώστε ακόμα ότι τονίστηκαν οι θόλοι των τροχών, ενώ πατάει σε ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55 εμπρός και 235/50 πίσω. Στην οθόνη των 12,3 ιντσών προβάλλεται ένα γράφημα, το οποίο δείχνει στον οδηγό σε πραγματικό χρόνο τις πλευρικές δυνάμεις G και πως κινείται ο εκάστοτε τροχός.
Related Articles
Από ένα ψηλό δέντρο εμπνεύστηκε το νέο Volkswagen Atlas Tanoak (video)
Την pickup εκδοχή του Atlas παρουσίασε η Volkswagen στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης. Υποδεχτείτε λοιπόν το νέο Atlas Tanoak, το
Αποκλειστικά για την Κίνα το νέο Skoda Kamiq
Τρία SUV έχει πλέον στη γκάμα της η Skoda, καθώς παρουσίασε το νέο Kamiq στο Σαλόνι του Πεκίνου. Το νέο
Το αυτόνομο και ηλεκτρικό λεωφορείο Fisker Orbit
Η εικόνα του Fisker Orbit δεν είναι ότι πιο «εύπεπτο» οπτικά, ωστόσο αυτό μάλλον δεν το απασχολεί, καθώς θέλει να