Breaking News

Το Opel που χτυπήθηκε από κεραυνό και έγινε ηλεκτρικό!

Το Opel που χτυπήθηκε από κεραυνό και έγινε ηλεκτρικό!

Όσο απίστευτο και αν ακούγεται πριν από μισό αιώνα η Opel σημείωσε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας με αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Ο κεραυνός της γερμανικής εταιρείας, δηλαδή το έμβλημα της μέχρι και σήμερα, χτύπησε το Opel GT. Το 2021 η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μέλλον της αυτοκίνησης, καθώς πλέον τα περισσότερα μοντέλα μπαίνουν στην πρίζα.

Το ημερολόγιο έδειχνε Μάιο του 1971 όταν στην πίστα του “Hockenheimring” στη Γερμανία, ο Georg von Opel, εγγονός του ιδρυτή της Opel, πέτυχε νέα ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρικά οχήματα με ένα ειδικά διαμορφωμένο και τροποποιημένο σπορ αυτοκίνητο. Ο λόγος για εμβληματικό Opel “Elektro GT”. Τελικά, το αυτοκίνητο σημείωσε έξι παγκόσμια ρεκόρ.

Το “Elektro GT” ήταν εφοδιασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες Bosch DC που μαζί παρήγαγαν 88 kW (120 hp) συνεχούς ισχύος και μέγιστη ισχύ που έφτανε ακόμα και τα 118 kW (160 hp).

Η Varta ήταν ο προμηθευτής των τεσσάρων μπαταριών νικελίου καδμίου που ήταν εγκατεστημένες δίπλα και πίσω από τον οδηγό. Με 280 κυψέλες, οι μπαταρίες πρόσθεσαν 590 στα 960 κιλά του GT παραγωγής, ανεβάζοντας το συνολικό βάρος του στα 1.550 κιλά-περίπου όσο ενός Opel Diplomat B.

Το εγχείρημα κατάρριψης του ρεκόρ μεγάλων αποστάσεων απαιτούσε 360 κυψέλες, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο το συνολικό βάρος στα 740 κιλά, κάνοντας την πλάστιγγα να ισορροπήσει στα 1.700 κιλά- το βάρος του GT ήταν πλέον παρόμοιο με ενός Opel Blitz truck με κοντό μεταξόνιο. Το πρόσθετο βάρος απαιτούσε σκληρότερα ελατήρια και ειδικά ελαστικά υψηλής πίεσης της Continental που ελαχιστοποιούσαν την τριβή κύλισης.

Διαβάστε επίσης: Δε χρειάζεται εμβόλιο το Opel Astra που τριαντάρισε-Έχει αντισώματα απέναντι στο χρόνο

Ανάμεσα στις τροποποιήσεις του αμαξώματος ήταν το κλείσιμο όλων των εισαγωγών και εξαγωγών αέρα μπροστά, ένα επίπεδο καπό χωρίς το χαρακτηριστικό εξόγκωμα του GT παραγωγής για το καρμπυρατέρ, η αφαίρεση των προφυλακτήρων, καθρεπτών και λαβών θυρών καθώς και η απομάκρυνση κάθε τι περιττού από το διαμέρισμα του κινητήρα και την καμπίνα επιβατών.

Ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης καταλάμβανε το χώρο του πορτμπαγκάζ και κάτι μοναδικό για μοντέλο GT, ενώ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπήρχε μία μεγάλη αεροτομή. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αφαιρέθηκαν και οι οπές που έμειναν απλά καλύφθηκαν. Ένας μεγάλος εναλλάκτης θερμότητας αντικατέστησε το σιλανσιέ του συστήματος εξαγωγής.

Μία συμβατική μπαταρία αυτοκινήτου για την τροφοδοσία των ηλεκτρονικών συστημάτων τοποθετήθηκε στο εμπρός τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα, όπου ηλεκτροκινητήρες αντικατέστησαν το βενζινοκινητήρα. Οι μπαταρίες κίνησης (περισσότερο συνηθισμένες σε μαχητικά αεροσκάφη), τοποθετήθηκαν σε ειδικές βάσεις, καταλαμβάνοντας όλο το χώρο δίπλα και πίσω από τον οδηγό, αφήνοντας χώρο μόνο για ένα κανονικό κάθισμα.



Related Articles

Το ηλεκτροκίνητο Renault Zoe δύσκολα θα σας αφήσει στο δρόμο (video)

Όχι, δεν αναφερόμαστε στην αξιοπιστία των μηχανικών τμημάτων του Renault Zoe, καθώς σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο η βασικότερη αιτία

Το εκκεντρικό όχημα Arcimotor SRX

Ένας σύγχρονος Κένταυρος των δρόμων είναι το νέο SRX που παρουσίασε η Arcimotor στο Σαλόνι του Λος Άντζελες. Το «σώμα»

Λες έλα να πάρεις στο Tesla και έρχεται! (video)

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι εμείς πάμε και βρίσκουμε το αυτοκίνητο μας εκεί που το είχαμε παρκάρει, ωστόσο η Tesla έρχεται