Breaking News
Νεκροφόρα Τesla γιατί οι τιμές των καυσίμων μας έχουν πεθάνει!
Για τους petrolheads θα ήταν πραγματικός εφιάλτης η τελευταία «βόλτα» τους να γίνει με ηλεκτρικό όχημα.
...Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες! Αστερίξ και Οβελίξ οδηγούν Citroen 2CV (video)
«Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες», μάλλον θα αναφωνήσετε όταν διαβάστε ότι «οραματίστηκαν» στο 50 π.Χ το
...Μισό crossover-μισό coupe το νέο Audi Activesphere Concept
Η τετράδα των πρωτότυπων οχημάτων Sphere της Audi θα ολοκληρωθεί με το νέο ηλεκτρικό Activesphere Concept.
...To πιο αντισυμβατικό Hyundai
Αρκετά αντισυμβατικό σχεδιαστικά είναι το νέο όχημα που δημιούργησε η Hyundai. Το εν λόγω νέο πρωτότυπο
...Δεν έχετε ξαναδεί τροχούς σαν αυτούς στο νέο Airflow Vision Concept
Πρεμιέρα στη φετινή Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (CES 2020) στο Λας Βέγκας πραγματοποιεί το νέο Airflow Vision Concept. Πρόκειται
...Εντυπωσιακό το εσωτερικό του νέου Skoda Vision IN
Στην Ινδία θέλει να επεκταθεί περισσότερο η Skoda και για το λόγο αυτό ετοιμάζεται να λανσάρει
...
Το νέο Renault EZ-POD είναι η χρονοκάψουλα των αστικών μεταφορών
Διαρκώς λαμβάνουμε μηνύματα που μας λένε ότι στο μέλλον οι αστικές μετακινήσεις θα γίνονται με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.
Ένα ακόμα παράδειγμα αποτελεί το νέο Renault EZ-POD, το οποίο είναι ένα πρωτότυπο όχημα που εξελίσσει η γαλλική εταιρεία. Σύμφωνα με τη Renault το νέο EZ-POD είναι μια από τις πολλές λύσεις που προτείνονται στις αποκαλούμενες αστικές μικρο-κινητικότητες.
Πάνω στην άσφαλτο καταλαμβάνει μόλις τρία τετραγωνικά μέτρα, ενώ είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και αυτόνομο χρησιμοποιώντας μια κάμερα και Lidar μπροστά, πίσω ραντάρ, κεραίες και GPS στην οροφή. Βασίζεται στο σασί του Twizy, ενώ εμπνεύστηκε σχεδιαστικά από το EZ-GO Concept.
Στόχος του είναι να μεταφέρει στο εσωτερικό του όχι μόνο επιβάτες αλλά και εμπορεύματα. Η Renault οραματίζεται το νέο EZ-POD να κινείται με χαμηλές ταχύτητες σε συγκεκριμένες λωρίδες κυκλοφορίας όπως τα αστικά λεωφορεία. Παράλληλα αναφέρεται ότι μπορεί να χρησιμεύσει στην πιλοτική μεταφορά επιβατών σε προκαθορισμένες ζώνες εντός αεροδρομίων, εμπορικών κέντρων και χώρων στάθμευσης.
Δεν αποκλείεται ακόμα να του επιτραπεί να κινείται μέχρι 6 χλμ./ώρα σε πεζόδρομους, ώστε να φτάνει έξω από τις εισόδους σπιτιών ή κτιρίων για την εξυπηρέτηση ατόμων με κινητικά προβλήματα. Το νέο EZ-POD δε διαθέτει τιμόνι και πεντάλ, ωστόσο η εξέλιξη του θα διαμορφωθεί σύμφωνα με τα σχόλια χρηστών, εταιρειών οχημάτων κοινής χρήσης και Δημοτικών Αρχών.
Related Articles
To πρώτο αγωνιστικό όχημα που δε χρειάζεται οδηγό σε μινιατούρα (video)
Όταν η Roborace παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτόνομο αγωνιστικό της όχημα ονόματι Robocar είχε προκαλέσει αίσθηση, καθώς όχι απλά δεν
Το νέο Suzuki e-Survivor θα επιζήσει στο μέλλον
Επίκαιρη, τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα, είναι η ονομασία e-Survivor που έδωσε η Suzuki στο νέο πρωτότυπο μοντέλο της. Στο
H αποσπώμενη πλατφόρμα Rinspeed Snap Concept
Η ελβετική εταιρία Rinspeed μας έχει συνηθίσει σε πρωτότυπες ιδέες, επομένως δε ξαφνιαζόμαστε από την ιδιαίτερη πλατφόρμα Snap Concept. Πρόκειται