Breaking News

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL

Υπάρχουν ιστορίες από τεχνολογικές εξερευνήσεις στα αρχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν τις μαθαίνουμε πότε ή γίνονται γνωστές χρόνια αργότερα όπως αυτή της BMW 767iL.

Όλα ξεκίνησαν το 1987 όταν οι μηχανικοί της βαυαρικής εταιρείας αποφάσισαν να αναπτύξουν ένα V16 κινητήρα, ο οποίος είχε την κωδική ονομασία Goldfish (χρυσόψαρο).

Σύμφωνα με τη BMW o εν λόγω θηριώδης κινητήρας βασίζονταν στον υφιστάμενο V12, ενώ είχε και αυτός χωρητικότητα 6.6 λίτρων. Βέβαια εκείνη την εποχή δεν υπήρχε η τεχνογνωσία του twin-turbo και έτσι η ισχύς του βρίσκονταν στους 408 ίππους, οι οποίοι με βάση τα σημερινά δεδομένα δεν εντυπωσιάζουν και τόσο.

Σε σύγκριση όμως με το V12 των 5.5 λίτρων απόδοσης 299 ίππων που χρησιμοποιούσε η Σειρά 7 ήταν αρκετά πιο δυνατός. Αυτό που έμενε τώρα ήταν η εγκατάσταση του στη Σειρά 7 και εδώ αρχίζει το πιο ενδιαφέρον κομμάτι, καθώς οι μηχανικοί της BMW έπρεπε να εγκαταστήσουν ένα μεγάλο σύστημα ψύξης και ο μοναδικός επαρκής χώρος βρίσκονταν στο πορτμπαγκάζ.

Για το λόγο αυτό βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες τη μοναδική BMW 767iL Goldfisch να έχει γρίλιες στην πόρτα του χώρου αποσκευών και πλευρικούς αεραγωγούς στα πίσω φτερά. Ο V16 κινητήρας δε μπήκε ποτέ στην παραγωγή και παρέμεινε απλά ως ιδέα.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
767iLBMWκινητήραςV16

Related Articles

Πώς οι εργαζόμενοι της Ford αποκτούν επιπλέον δύναμη; (video)

Στις σύγχρονες μονάδες παραγωγής των αυτοκινητοβιομηχανιών το μεγαλύτερο φόρτο εργασίας έχουν αναλάβει πλέον τεχνολογικά προηγμένα ρομπότ. Ωστόσο υπάρχουν ακόμα διαδικασίες

Το νέο Renault EZ-POD είναι η χρονοκάψουλα των αστικών μεταφορών

Διαρκώς λαμβάνουμε μηνύματα που μας λένε ότι στο μέλλον οι αστικές μετακινήσεις θα γίνονται με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Ένα

Αγόρασε μια Ferrari 430 Scuderia και την κατέστρεψε σε μια ώρα

Το να αποκτήσεις μια Ferrari 430 Scuderia για κάποιους είναι ένα όνειρο, για λίγους μπορεί να γίνει πραγματικότητα και για

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*