Breaking News
Το πρώτο Smart σε XL μέγεθος – Γιατί θα το λατρέψουν όσοι κάνουν κάμπινγκ; (φωτογραφίες)
Η Smart θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα μοντέλο σε ΧL μέγεθος. Μια
...Νεκροφόρα Τesla γιατί οι τιμές των καυσίμων μας έχουν πεθάνει!
Για τους petrolheads θα ήταν πραγματικός εφιάλτης η τελευταία «βόλτα» τους να γίνει με ηλεκτρικό όχημα.
...Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες! Αστερίξ και Οβελίξ οδηγούν Citroen 2CV (video)
«Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες», μάλλον θα αναφωνήσετε όταν διαβάστε ότι «οραματίστηκαν» στο 50 π.Χ το
...Μισό crossover-μισό coupe το νέο Audi Activesphere Concept
Η τετράδα των πρωτότυπων οχημάτων Sphere της Audi θα ολοκληρωθεί με το νέο ηλεκτρικό Activesphere Concept.
...To πιο αντισυμβατικό Hyundai
Αρκετά αντισυμβατικό σχεδιαστικά είναι το νέο όχημα που δημιούργησε η Hyundai. Το εν λόγω νέο πρωτότυπο
...Δεν έχετε ξαναδεί τροχούς σαν αυτούς στο νέο Airflow Vision Concept
Πρεμιέρα στη φετινή Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (CES 2020) στο Λας Βέγκας πραγματοποιεί το νέο Airflow Vision Concept. Πρόκειται
...
Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL
Υπάρχουν ιστορίες από τεχνολογικές εξερευνήσεις στα αρχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν τις μαθαίνουμε πότε ή γίνονται γνωστές χρόνια αργότερα όπως αυτή της BMW 767iL.
Όλα ξεκίνησαν το 1987 όταν οι μηχανικοί της βαυαρικής εταιρείας αποφάσισαν να αναπτύξουν ένα V16 κινητήρα, ο οποίος είχε την κωδική ονομασία Goldfish (χρυσόψαρο).
Σύμφωνα με τη BMW o εν λόγω θηριώδης κινητήρας βασίζονταν στον υφιστάμενο V12, ενώ είχε και αυτός χωρητικότητα 6.6 λίτρων. Βέβαια εκείνη την εποχή δεν υπήρχε η τεχνογνωσία του twin-turbo και έτσι η ισχύς του βρίσκονταν στους 408 ίππους, οι οποίοι με βάση τα σημερινά δεδομένα δεν εντυπωσιάζουν και τόσο.
Σε σύγκριση όμως με το V12 των 5.5 λίτρων απόδοσης 299 ίππων που χρησιμοποιούσε η Σειρά 7 ήταν αρκετά πιο δυνατός. Αυτό που έμενε τώρα ήταν η εγκατάσταση του στη Σειρά 7 και εδώ αρχίζει το πιο ενδιαφέρον κομμάτι, καθώς οι μηχανικοί της BMW έπρεπε να εγκαταστήσουν ένα μεγάλο σύστημα ψύξης και ο μοναδικός επαρκής χώρος βρίσκονταν στο πορτμπαγκάζ.
Για το λόγο αυτό βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες τη μοναδική BMW 767iL Goldfisch να έχει γρίλιες στην πόρτα του χώρου αποσκευών και πλευρικούς αεραγωγούς στα πίσω φτερά. Ο V16 κινητήρας δε μπήκε ποτέ στην παραγωγή και παρέμεινε απλά ως ιδέα.
Related Articles
To Lexus LC στην ταινία Μαύρος Πάνθηρας (video)
Μια guest εμφάνιση θα πραγματοποιήσει το Lexus LC στην επερχόμενη ταινία με τίτλο «Μαύρος Πάνθηρας». Το ιαπωνικό coupe εμφανίζεται σε
Πρώτη φορά το Tesla Model Y πέρασε σε πωλήσεις Golf, Yaris, Clio, Qashqai και άλλα δημοφιλή μοντέλα!
Χαρούμενος πρέπει να αισθάνεται ο Έλον Μασκ, όχι επειδή πλέον είναι το μεγάλο αφεντικό του Twitter, αλλά για την πρόσφατη
Εντοπίσαμε ένα σπάνιο Renault Wind στο κέντρο της Αθήνας
Ήταν μεγάλη η έκπληξη μας όταν συναντήσαμε στην πρωτεύουσα το συγκεκριμένο λευκό Renault Wind, καθώς είναι ένα αρκετά σπάνιο μοντέλο,