Breaking News

To Mazda με τις 4.500 πωλήσεις σε μια μέρα!

To Mazda με τις 4.500 πωλήσεις σε μια μέρα!

To 2020 είναι έτος ορόσημο για τη Mazda, καθώς φέτος γιορτάζει τα 100α της γενέθλια. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν ξεφυλλίζοντας το άλμπουμ με τις φωτογραφίες των παλαιότερων μοντέλων της επιλέγει να μας αφηγηθεί την ιστορία του R360 Coupe.

Πρόκειται για το πρώτο επιβατικό μοντέλο της Mazda, το οποίο έκανε πρεμιέρα πριν από 60 χρόνια, ενώ είναι περισσότερο γνωστό στην Ιαπωνία. Διακρίνονταν για το συμπαγές του μέγεθος, το χαμηλό του βάρος και το μικρό του κινητήρα.

Πιο αναλυτικά, το λιλιπούτειο τετραθέσιο R360 Coupe είχε μήκος μόλις 3 μέτρα και πλάτος 1.3 μέτρα, ζύγιζε 380 κιλά, ενώ τροφοδοτούνταν από έναν ήσυχο και οικονομικό σε λειτουργία κινητήρα 360 κ.εκ. που απέδιδε 16 ίππους.

Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 4  σχέσεων ή με αυτόματο, το οποίο ήταν μάλιστα το πρώτο με αυτόματο μετατροπέα  ροπής στην Ιαπωνία. Παρά τη χαμηλή του ισχύ το R360 Coupe λόγω του εξαιρετικά χαμηλού του βάρους μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 90 χλμ./ώρα, η οποία ήταν αρκούντως ικανοποιητική για τα δεδομένα εκείνης της εποχής.

Για την εξοικονόμηση βάρους ο πίσω τοποθετημένος κινητήρας διέθετε αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, ενώ το περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων και του δοχείου λαδιού ήταν φτιαγμένα από κράμα μαγνησίου. Παράλληλα το καπό ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το πίσω παράθυρο χρησιμοποιούσε ένα ειδικά κατασκευασμένο πλεξιγκλάς, ενώ το μονοκόκ πλαίσιο δεν ωφελούσε μόνο το βάρος, αλλά και την ασφάλεια.

Η ανεξάρτητη ανάρτηση των τροχών ευνοούσε την οδηγική άνεση και μείωνε τους κραδασμούς. Η εμπορική επιτυχία που θα σημείωνε το R360 Coupe στην ιδιαίτερη πατρίδα του φάνηκε κατευθείαν, καθώς όταν λανσαρίστηκε το Μάιο του 1960 κατάφερε από την πρώτη κιόλας μέρα να πετύχει 4.500 πωλήσεις.

Μέχρι το τέλος του έτους είχε κατακτήσει τα δυο τρίτα από την κατηγορία των kei cars (μικρά οχήματα με πρακτικό εσωτερικό) στην Ιαπωνία, ενώ απέσπασε το 15% από τη συνολική εγχώρια αγορά.

Χαρακτηριστικά η Mazda αναφέρει ότι το R360 Coupe έκανε προσιτή την κινητικότητα για τους Ιάπωνες. Παρά τις καινοτομίες του η Mazda είχε καταφέρει να διατηρήσει την τιμή του R360 Coupe κάτω από τα 300.000 γιέν (2.500 ευρώ περίπου).


Tags assigned to this article:
MazdaR360 Coupe

Related Articles

Το νέο Scania R 500 στους πιο αφιλόξενους χωματόδρομους της Βραζιλίας (video)

Αρκετά τυχερός αισθάνεται ο οδηγός Φερνάντο Μπάτσι, καθώς είναι από τους πρώτους στη Βραζιλία που κάθεται πίσω από το τιμόνι

Λιμουζίνα Range Rover με θωράκιση αξίας 750.000 ευρώ (video)

Σε αρχηγούς κρατών και μεγαλοεπιχειρηματίες απευθύνεται προφανώς το εν λόγω Ranger Rover Autobiography. Η γερμανική εταιρεία μετατροπών Klassen αύξησε στον

Η τελευταία Koenigsegg Agera FE βαπτίστηκε Thor

Όταν το χρήμα δε το λογαριάζεις για το έχεις σε αφθονία, μπορείς να παραγγείλεις μια από τις δυο τελευταίες Koenigsegg