Breaking News

Ακόμα πιο άγριο το ανανεωμένο Audi S3 – Με 333 ίππους και κατανεμητή ροπής (φωτογραφίες)

Ακόμα πιο άγριο το ανανεωμένο Audi S3 – Με 333 ίππους και κατανεμητή ροπής  (φωτογραφίες)

Η Audi αποκάλυψε το ανανεωμένο S3, το οποίο εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, ενώ απέκτησε πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό και είναι ισχυρότερο.

Η εξάγωνη, χωρίς πλαίσιο, μάσκα “Singleframe”, είναι αισθητά πιο επίπεδη και φαρδιά. Σχεδιαστικά στοιχεία σχήματος “L” αναδεικνύουν τις πλευρικές εισαγωγές αέρα. Τα 24 στοιχεία pixel που απαρτίζουν τα φώτα ημέρας στους προβολείς Led και Matrix Led είναι τώρα τοποθετημένα στο άνω άκρο και σε τρεις σειρές.

Για πρώτη φορά στα μοντέλα της γκάμας του A3, είναι πλέον δυνατή η επιλογή μέσω του MMI μεταξύ έως και τεσσάρων ψηφιακών υπογραφών για τα φώτα ημέρας. Επανασχεδιασμένος είναι ο πίσω προφυλακτήρας, ενώ συμπληρώνεται από τις διπλές απολήξεις τιτανίου εξάτμισης, με το προαιρετικό σύστημα εξάτμισης Performance. Στην παλέτα του ανανεωμένου S3 προστίθενται νέα μεταλλικά χρώματα, όπως το “District Green”, το “Ascari Blue” και το “Progressive Red”. Για πρώτη φορά, το “Daytona Gray” διατίθεται επίσης σε ματ φινίρισμα.

Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του S3, καθώς υπάρχουν αρκετές αλλαγές. Το στάνταρ πακέτο εσωτερικού φωτισμού Ambient plus στο S3 προσθέτει στυλ στον αποθηκευτικό χώρο μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων, στις πόρτες και στο χώρο των ποδιών. Η κεντρική κονσόλα και οι ποτηροθήκες διαθέτουν πλέον φωτισμό περιγράμματος. Ένα εντυπωσιακό νέο σχεδιαστικό στοιχείο αφορά τις εμπρός πόρτες και συγκεκριμένα το υφασμάτινο πάνελ τους που διαμορφώθηκε με λέιζερ 300 φορές.

Το εσωτερικό των S3 διαθέτει σκούρα χρώματα με μερικές ασημένιες πινελιές. Η μαύρη επένδυση οροφής, τα αλουμινένια πεντάλ, τα φωτιζόμενα μαρσπιέ με ένθετα αλουμινίου με το λογότυπο S και οι εσωτερικές επενδύσεις σε στυλ αλουμινίου τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Τα υποβραχιόνια με τεχνητό δέρμα και ο διζωνικός κλιματισμός είναι στάνταρ. Το flat-bottom sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 3 ακτίνων διαθέτει νέα επιχρωμιωμένα paddles. Τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα παρέχουν ενισχυμένη πλευρική στήριξη. Εκτός από τις μικροΐνες Dinamica, διατίθεται μία νέα τεχνητή επένδυση για τα διακοσμητικά ένθετα, καθώς και λεπτομέρειες από αλουμίνιο και ανθρακονήματα.

Διαβάστε επίσης: Αντίο για πάντα Audi R8 – Αυτό είναι το τελευταίο που κατασκευάστηκε (φωτογραφίες)

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών,  η κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, η ψηφιακή ραδιοφωνική λήψη DAB+ και επαγωγική φόρτιση smartphone. Πέρα από τις δύο εμπρός θύρες φόρτισης USB-C στην κεντρική κονσόλα, στάνταρ είναι και δύο επιπλέον θύρες για τους πίσω επιβάτες. Άλλα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το σύστημα πλοήγησης MMI plus, μαζί με το πλήρες σύνολο συνδεσιμότητας και την πρόσβαση στο Audi app store, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών απευθείας στην οθόνη του αυτοκινήτου.

Ο τετρακύλινδρος δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος TFSI κινητήρας παράγει 23 επιπλέον ίππους και 20 Nm περισσότερη ροπή. Αυτό σημαίνει ότι το ανανεωμένο S3 αποδίδει τώρα 333 ίππους και 420 Nm ροπής (2.100 – 5.500 σ.α.λ.), ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,7 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

Ταχύτερες αλλαγές υπόσχεται το αυτόματο κιβώτιο S tronic των 7 σχέσεων, το οποίο συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης quattro και με διαχωριστή ροπής για βέλτιστη κατανομή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, ανάλογα με τις συνθήκες και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.

Μετά το RS 3, ο κατανεμητής ροπής (torque splitter) είναι τώρα διαθέσιμος και στο S3, αυξάνοντας τόσο την πρόσφυση όσο και το κράτημα. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Το torque splitter χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε πίσω ημιαξόνιο για τη βέλτιστη κατανομή της ροπής μεταξύ του πίσω εξωτερικού και του πίσω εσωτερικού τροχού κατά τη διάρκεια μιας στροφής – ανάλογα με τις συνθήκες και την επιλεγμένη λειτουργία Audi drive select.

Το Audi drive select προσφέρει έξι ξεχωριστές λειτουργίες για ένα ευρύ φάσμα οδηγικών εμπειριών, από έμφαση στην άνεση έως την εξαιρετικά δυναμική οδήγηση. Εκτός από τα γνωστά προφίλ (auto, comfort, dynamic, individual και efficiency), το νέο S3 περιλαμβάνει τη νέα λειτουργία dynamic plus, η οποία, όπως υποδηλώνει το όνομά της, εξασφαλίζει ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα δυναμικής οδήγησης. Για το σκοπό αυτό, ο κατανεμητής ροπής στέλνει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα και στον πίσω τροχό που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά κατά τη διάρκεια μιας στροφής, με αποτέλεσμα μία μικρή τάση υπερστροφής.

Οι μηχανικοί της Audi έχουν επέμβει και βελτιώσει το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και την ανάρτηση του ανανεωμένου S3. Στάνταρ είναι πλέον η σπορ ανάρτηση S, μειώνοντας το ύψος του S3 κατά 15 χλστ. σε σύγκριση με το συμβατικό A3. Ενισχυμένα είναι επίσης τα φρένα με μπροστινούς δίσκους 357 χλστ. και νέες δαγκάνες δύο εμβόλων.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
A3AudiS3ανανέωση

Related Articles

Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2019 για την Ευρώπη η Jaguar I-Pace

Η ανοιχτή ψηφοφορία από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, 60 στον αριθμό προερχόμενα από 23 διαφορετικές χώρες, προβλήθηκε ζωντανά στο

Με το πλάι μπαίνει το νέο Subaru BRZ (video)

Έτσι ακριβώς περιμέναμε να φτάσει το νέο Subaru BRZ. Mε το πλάι και με τους τροχούς του να αφήνουν χνάρια

Το Toyota Hilux Bruiser και η τηλεκατευθυνόμενη μινιατούρα του (video)

Η Toyota εδώ και πολλά χρόνια προσφέρει το Hilux σε μεγάλα παιδιά που πρέπει λόγω επαγγέλματος να λερώνονται. Τη δεκαετία