Breaking News

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Τη γκάμα του Tarraco διευρύνει η Seat προσθέτοντας ακόμα μια επιλογή στο συνδυασμό κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων-μετάδοση κίνησης.

Αρχικά να πούμε ότι μέχρι τώρα το μεγαλύτερο SUV της Seat προσέφερε τον πετρελαιοκινητήρα TDI αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο ή με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Πλέον ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας TDI, απόδοσης 150 ίππων (3.000-4.200 σ.α.λ.) και 360 Nm ροπής, μπορεί να ταιριάξει με κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Στην προκειμένη περίπτωση το Tarraco, σύμφωνα πάντα με τη Seat, το Tarraco εκπέμπει από 140-157 γρ./χλμ. C02 και καταναλώνει από 5,4-6,0 λίτρα/100 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέσιμες θα είναι οι εκδόσεις Style, Xcellence και FR, ενώ θα προσφέρεται ως πενταθέσιο αλλά και ως επταθέσιο. Τέλος, να πούμε ότι μετά το προσθιοκίνητο πετρελαιοκίνητο Tarraco 1.5 TDI με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, θα ακολουθήσει η plug-in υβριδική έκδοση του, στις αρχές του 2021.



Related Articles

Τα σημεία ανανέωσης του Hyundai i20 (video)

Στον καθρέφτη κοιτάχτηκε το Hyundai i20 και αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να ανανεωθεί σε εμφανισιακό και εξοπλιστικό επίπεδο, χωρίς

Τα Volkswagen Golf GTD και Amarok κοντράρονται (video)

Σίγουρα πρόκειται για μια ιδιαίτερη κόντρα, καθώς δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε pickup εναντίων hatchback. Τα μόνα κοινά που έχουν

Για πρώτη φορά cabrio Toyota Yaris με 261 ίππους!

Πριν από μερικές μέρες σας παρουσιάσαμε την κορυφαία έκδοση GR του νέου Yaris, ενώ τώρα σας το συστήνουμε και με

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<