Breaking News

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Τη γκάμα του Tarraco διευρύνει η Seat προσθέτοντας ακόμα μια επιλογή στο συνδυασμό κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων-μετάδοση κίνησης.

Αρχικά να πούμε ότι μέχρι τώρα το μεγαλύτερο SUV της Seat προσέφερε τον πετρελαιοκινητήρα TDI αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο ή με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Πλέον ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας TDI, απόδοσης 150 ίππων (3.000-4.200 σ.α.λ.) και 360 Nm ροπής, μπορεί να ταιριάξει με κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Στην προκειμένη περίπτωση το Tarraco, σύμφωνα πάντα με τη Seat, το Tarraco εκπέμπει από 140-157 γρ./χλμ. C02 και καταναλώνει από 5,4-6,0 λίτρα/100 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέσιμες θα είναι οι εκδόσεις Style, Xcellence και FR, ενώ θα προσφέρεται ως πενταθέσιο αλλά και ως επταθέσιο. Τέλος, να πούμε ότι μετά το προσθιοκίνητο πετρελαιοκίνητο Tarraco 1.5 TDI με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, θα ακολουθήσει η plug-in υβριδική έκδοση του, στις αρχές του 2021.



Related Articles

Εκτός Ευρώπης τα πετρελαιοκίνητα Suzuki και Mitsubishi;

Οι αυστηρότεροι ευρωπαϊκοί νόμοι για τις εκπομπές ρύπων, η στροφή του αγοραστικού ενδιαφέροντος και πάλι προς τους βενζινοκινητήρες, η διάδοση

Πόσα Eclipse Cross έχει πουλήσει η Mitsubishi;

Στις αρχές του 2018 η Mitsubishi λάνσαρε το νέο Eclipse Cross, ενώ ένα χρόνο μετά η καταμέτρηση δείχνει πάνω  από

Με αρκετό γκάζι το νέο Subaru WRX STI S209

Το πιο δυνατό WRX STI παρουσίασε η Subaru στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ με τη νέα έκδοση S209 να αποδίδει 341