Breaking News

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Τη γκάμα του Tarraco διευρύνει η Seat προσθέτοντας ακόμα μια επιλογή στο συνδυασμό κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων-μετάδοση κίνησης.

Αρχικά να πούμε ότι μέχρι τώρα το μεγαλύτερο SUV της Seat προσέφερε τον πετρελαιοκινητήρα TDI αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο ή με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Πλέον ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας TDI, απόδοσης 150 ίππων (3.000-4.200 σ.α.λ.) και 360 Nm ροπής, μπορεί να ταιριάξει με κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Στην προκειμένη περίπτωση το Tarraco, σύμφωνα πάντα με τη Seat, το Tarraco εκπέμπει από 140-157 γρ./χλμ. C02 και καταναλώνει από 5,4-6,0 λίτρα/100 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέσιμες θα είναι οι εκδόσεις Style, Xcellence και FR, ενώ θα προσφέρεται ως πενταθέσιο αλλά και ως επταθέσιο. Τέλος, να πούμε ότι μετά το προσθιοκίνητο πετρελαιοκίνητο Tarraco 1.5 TDI με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, θα ακολουθήσει η plug-in υβριδική έκδοση του, στις αρχές του 2021.



Related Articles

Ερωτεύσου την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το σοκολατένιο Mazda MX-5

Για όσους δηλώνουν ερωτευμένοι με την αυτοκίνηση σήμερα έχουν λόγο να γιορτάζουν, καθώς ο μικρός φτερωτός θεός δεν κάνει διακρίσεις

Η χώρα όπου κατασκευάστηκαν 5 εκατομμύρια Mitsubishi

Η Mitsubishi έχει έντονη παραγωγική δραστηριότητα στην Ταϊλάνδη κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα από το γεγονός ότι εκεί πλέον έχει κατασκευάσει

Το Toyota Proace Lerina με διπλό κρεβάτι στην οροφή

Τον πιο εκδρομικό του χαρακτήρα δείχνει το Toyota Proace μέσα από τη νέα έκδοση Lerina, η οποία είναι ιδανική για