Breaking News

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Τη γκάμα του Tarraco διευρύνει η Seat προσθέτοντας ακόμα μια επιλογή στο συνδυασμό κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων-μετάδοση κίνησης.

Αρχικά να πούμε ότι μέχρι τώρα το μεγαλύτερο SUV της Seat προσέφερε τον πετρελαιοκινητήρα TDI αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο ή με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Πλέον ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας TDI, απόδοσης 150 ίππων (3.000-4.200 σ.α.λ.) και 360 Nm ροπής, μπορεί να ταιριάξει με κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Στην προκειμένη περίπτωση το Tarraco, σύμφωνα πάντα με τη Seat, το Tarraco εκπέμπει από 140-157 γρ./χλμ. C02 και καταναλώνει από 5,4-6,0 λίτρα/100 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέσιμες θα είναι οι εκδόσεις Style, Xcellence και FR, ενώ θα προσφέρεται ως πενταθέσιο αλλά και ως επταθέσιο. Τέλος, να πούμε ότι μετά το προσθιοκίνητο πετρελαιοκίνητο Tarraco 1.5 TDI με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, θα ακολουθήσει η plug-in υβριδική έκδοση του, στις αρχές του 2021.



Related Articles

Για πρώτη φορά cabrio Toyota Yaris με 261 ίππους!

Πριν από μερικές μέρες σας παρουσιάσαμε την κορυφαία έκδοση GR του νέου Yaris, ενώ τώρα σας το συστήνουμε και με

Περιορισμό ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα σε όλα τα Volvo

Ώριμη και με ρίσκο θα χαρακτηρίζαμε την εν λόγω απόφαση της Volvo, καθώς η υπερβολική ταχύτητα είναι από τους βασικότερους

Πιο άγριο το Hyundai i30N και για πρώτη φορά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Μια πρώτη γεύση από το ανανεωμένο i30Ν μας δίνει η Hyundai μέσα από τρεις σκοτεινές φωτογραφίες που δημοσίευσε. Η ισχυρότερη

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<