Breaking News

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Seat Tarracο: Diesel, αυτόματο και χωρίς τετρακίνηση

Τη γκάμα του Tarraco διευρύνει η Seat προσθέτοντας ακόμα μια επιλογή στο συνδυασμό κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων-μετάδοση κίνησης.

Αρχικά να πούμε ότι μέχρι τώρα το μεγαλύτερο SUV της Seat προσέφερε τον πετρελαιοκινητήρα TDI αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο ή με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Πλέον ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας TDI, απόδοσης 150 ίππων (3.000-4.200 σ.α.λ.) και 360 Nm ροπής, μπορεί να ταιριάξει με κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Στην προκειμένη περίπτωση το Tarraco, σύμφωνα πάντα με τη Seat, το Tarraco εκπέμπει από 140-157 γρ./χλμ. C02 και καταναλώνει από 5,4-6,0 λίτρα/100 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέσιμες θα είναι οι εκδόσεις Style, Xcellence και FR, ενώ θα προσφέρεται ως πενταθέσιο αλλά και ως επταθέσιο. Τέλος, να πούμε ότι μετά το προσθιοκίνητο πετρελαιοκίνητο Tarraco 1.5 TDI με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, θα ακολουθήσει η plug-in υβριδική έκδοση του, στις αρχές του 2021.



Related Articles

Η Porsche Cayenne και η γειτόνισσα (video)

Όταν η ηλικία δε σου επιτρέπει να βγάλεις δίπλωμα οδήγησης για να πάρεις μια βόλτα την Porsche Cayenne του πατέρα

10 εκατομμύρια Ford Mustang

Σας φαίνεται υπερβολικά μεγάλος ο αριθμός αυτός για την παραγωγή ενός μοντέλου, ακόμα και για το Ford Mustang; Σκεφτείτε απλά

Οι πόρτες που ανοίγουν μόνες τους σε Jaguar και Land Rover

Σε πρωτότυπη μορφή προς το παρόν παρουσιάζει η Jaguar και η Land Rover την έξυπνη θα λέγαμε ιδέα να ανοίγει