Breaking News
Lada Niva του 1980 σε εξωφρενική τιμή! Πωλείται πάνω από 265.000 ευρώ και είναι αχρησιμοποίητο 43 χρόνια (εικόνες)
Το Lada Νiva αποτελεί αναμφισβήτητα ένα ζωντανό θρύλο, καθώς η παραγωγή του στη Ρωσία είναι αδιάκοπη
...Από το πρώτο Volkswagen Polo GTI του 1998 στη νέα συλλεκτική και επετειακή έκδοση (εικόνες)
Το Volkswagen Polo GTI εκφράζει εδώ και 25 χρόνια στους δρόμους το πάθος για σπορ οδήγηση,
...Οι Ρώσοι αγόρασαν σχεδόν 19.900 Lada Granta σε ένα μήνα!
H Lada δημοσιοποίησε τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων Απριλίου για τα μοντέλα της, στην αγορά της Ρωσίας.
...Η Hyundai φρεσκάρει το i20 με νέο εξοπλισμό και στιλιστικές αλλαγές (εικόνες)
Η Hyundai σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία προσπαθεί να κρατήσει ζεστό το ενδιαφέρον για το i20.
...Σπέσιαλ Volkswagen Golf R με 333 ίππους και εξάτμιση Akrapovic (video)
Η Volkswagen σκοπεύει να ενθουσιάσει για ακόμα μια φορά τους φανατικούς οπαδούς του Golf, καθώς έχει
...Απολύσεις στη Volvo – Πόσους θα διώξει και για ποιο λόγο;
H Volvo είναι έτοιμη να προχωρήσει σε περικοπές θέσεων εργασίας, ώστε να μειώσει τα λειτουργικά της
...
Δε μπορεί να καταπιεί η έρημος του Μαρόκου το νέο Audi RS Q e-tron!

Οι τροχοί του νέου Audi RS Q e-tron πάτησαν την παχιά άμμο στην απέραντη έρημο του Μαρόκου.
Γιατί βρέθηκε όμως σε αυτό το αφιλόξενο έδαφος; Για να φτάσει στα όρια του και να αποδείξει την αντοχή του, καθώς με το νέο RS Q e-tron η Audi Sport θα συμμετέχει στο Ράλλυ Ντακάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη Σαουδική Αραβία τον Ιανουάριο του 2022.
Οι απαιτητικές δοκιμές στους αμμολόφους και στις ακραίες θερμοκρασίες (πάνω από 40 βαθμοί Κελσίου) του Μαρόκου θα διαρκέσουν δυο εβδομάδες, ενώ έχουν προηγηθεί δύσκολα τεστ στους δρόμους της Ισπανίας και της Γερμανίας.
Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ.
Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει σχεδόν 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.
Διαβάστε επίσης: Με στολή αγωνιστικού το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της Cupra!
Στο Μαρόκο ταξίδεψαν και τα τρία πληρώματα του RS Q e-tron. Ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist.
Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου RS Q e-tron στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburg an der Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104.
Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.
Related Articles
Δείτε την επικίνδυνη είσοδο ενός Audi A8 σε κυκλικό κόμβο (video)
Με αρκετή παραπάνω φόρα εισέβαλε σε έναν κυκλικό κόμβο το λευκό Audi A8 που θα δείτε στο παρακάτω video. Αφού
Το Suzuki Jimny ήταν το πρώτο μικρό τετρακίνητο μοντέλο (video)
Πρόσφατα η Suzuki μας παρουσίασε το νέο Jimny, ωστόσο σήμερα δε θα ασχοληθούμε όχι με την τελευταία γενιά του μικρού
Το Lada που έφτασε το μισό εκατομμύριο
Ένα νέο ρεκόρ σημείωσε στις 12 Νοεμβρίου το Lada Vesta, καθώς η συνολική παραγωγή του έφτασε στον αριθμό ορόσημο των