Breaking News
Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...Ακόμα πιο άγριο το ανανεωμένο Audi S3 – Με 333 ίππους και κατανεμητή ροπής (φωτογραφίες)
Η Audi αποκάλυψε το ανανεωμένο S3, το οποίο εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, ενώ απέκτησε πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό
...
Δε μπορεί να καταπιεί η έρημος του Μαρόκου το νέο Audi RS Q e-tron!
Οι τροχοί του νέου Audi RS Q e-tron πάτησαν την παχιά άμμο στην απέραντη έρημο του Μαρόκου.
Γιατί βρέθηκε όμως σε αυτό το αφιλόξενο έδαφος; Για να φτάσει στα όρια του και να αποδείξει την αντοχή του, καθώς με το νέο RS Q e-tron η Audi Sport θα συμμετέχει στο Ράλλυ Ντακάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη Σαουδική Αραβία τον Ιανουάριο του 2022.
Οι απαιτητικές δοκιμές στους αμμολόφους και στις ακραίες θερμοκρασίες (πάνω από 40 βαθμοί Κελσίου) του Μαρόκου θα διαρκέσουν δυο εβδομάδες, ενώ έχουν προηγηθεί δύσκολα τεστ στους δρόμους της Ισπανίας και της Γερμανίας.
Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ.
Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει σχεδόν 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.
Διαβάστε επίσης: Με στολή αγωνιστικού το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της Cupra!
Στο Μαρόκο ταξίδεψαν και τα τρία πληρώματα του RS Q e-tron. Ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist.
Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου RS Q e-tron στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburg an der Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104.
Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.
Related Articles
To Audi Q8 μπαίνει στην πρίζα και «ταΐζει» με ρεύμα έως 462 ίππους
Ακόμα ένα μοντέλο της βάζει στην πρίζα η Audi προσφέροντας του plug-in υβριδική έκδοση. Ο λόγος για το νέο Q8
“Made in Japan” το νέο Nissan X-Τrail λόγω Brexit
Αλλαγή των επιχειρηματικών της πλάνων πραγματοποιεί η Nissan, καθώς σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της η παραγωγή του νέου X-Τrail τελικά
Έτσι ξεκόλλησε ένα Scania 20 τόνων από την άμμο! (video)
Φανταστείτε να έχετε εγκλωβιστεί στην έρημο Ναμίμπια της Νότιας Αφρικής τρεις ολόκληρες μέρες, χωρίς καμία δυνατότητα επικοινωνίας, με ελάχιστο απόθεμα