Breaking News

Δε μπορεί να καταπιεί η έρημος του Μαρόκου το νέο Audi RS Q e-tron!

Δε μπορεί να καταπιεί η έρημος του Μαρόκου το νέο Audi RS Q e-tron!

Οι τροχοί του νέου Audi RS Q e-tron πάτησαν την παχιά άμμο στην απέραντη έρημο του Μαρόκου.

Γιατί βρέθηκε όμως σε αυτό το αφιλόξενο έδαφος; Για να φτάσει στα όρια του και να αποδείξει την αντοχή του, καθώς με το νέο RS Q e-tron η Audi Sport θα συμμετέχει στο Ράλλυ Ντακάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη Σαουδική Αραβία τον Ιανουάριο του 2022.

Οι απαιτητικές δοκιμές στους αμμολόφους και στις ακραίες θερμοκρασίες (πάνω από 40 βαθμοί Κελσίου) του Μαρόκου θα διαρκέσουν δυο εβδομάδες, ενώ έχουν προηγηθεί δύσκολα τεστ στους δρόμους της Ισπανίας και της Γερμανίας.

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ.

Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει σχεδόν 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

Διαβάστε επίσης: Με στολή αγωνιστικού το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της Cupra!

Στο Μαρόκο ταξίδεψαν και τα τρία πληρώματα του RS Q e-tron. Ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist.

Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου RS Q e-tron στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburg an der Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104.

Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.



Related Articles

To Audi Q8 μπαίνει στην πρίζα και «ταΐζει» με ρεύμα έως 462 ίππους

Ακόμα ένα μοντέλο της βάζει στην πρίζα η Audi προσφέροντας του plug-in υβριδική έκδοση. Ο λόγος για το νέο Q8

“Made in Japan” το νέο Nissan X-Τrail λόγω Brexit

Αλλαγή των επιχειρηματικών της πλάνων πραγματοποιεί η Nissan, καθώς σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της η παραγωγή του νέου X-Τrail τελικά

Έτσι ξεκόλλησε ένα Scania 20 τόνων από την άμμο! (video)

Φανταστείτε να έχετε εγκλωβιστεί στην έρημο Ναμίμπια της Νότιας Αφρικής τρεις ολόκληρες μέρες, χωρίς καμία δυνατότητα επικοινωνίας, με ελάχιστο απόθεμα