Breaking News

Αγρίμι που δαμάστηκε το ανανεωμένο Nissan GT-R-Οι αλλαγές και οι νέες εκδόσεις

Αγρίμι που δαμάστηκε το ανανεωμένο Nissan GT-R-Οι αλλαγές και οι νέες εκδόσεις

Στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Ιαπωνία, πραγματοποίησε την πρεμιέρα του το ανανεωμένο supercar της Nissan. Ο λόγος φυσικά για το εκρηκτικό GT-R, το οποίο πρόσθεσε στη γκάμα του και δυο ειδικές εκδόσεις.

H σκληροπυρηνική εξωτερική εικόνα του GT-R δέχτηκε διακριτικές επεμβάσεις, οι οποίες εντοπίζονται στο λεπτότερα πλέγμα της μάσκας, στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στο εμπρός splitter, στον πίσω διαχύτη, στη νέα αεροτομή και στα φτερά. Παράλληλα επιτυγχάνεται βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής και πιο εκλεπτυσμένη ποιότητα κύλισης. Στην ιαπωνική αγορά το ανανεωμένο GT-R θα λανσαριστεί την ερχόμενη άνοιξη και θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις Nismo το καλοκαίρι.

H νέα έκδοση T-spec είναι εμπνευσμένη από τις λέξεις τάση και πρόσφυση. Στόχος του είναι να προσφέρει στιβαρό κράτημα, ενώ εξοπλίζεται με ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση και carbon δισκόφρενα, προσφέροντας την απόλαυση μιας ομαλής κύλισης και υψηλής οδηγικής απόκρισης.

Συνεχίζουμε το νέο GT-R Nismo που μεγιστοποιεί τη χρήση των αγωνιστικών τεχνολογιών. Με τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, τη ρύθμιση της ανάρτησης και την προσθήκη ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στην μπροστινή τελική μετάδοση κίνησης, αυτό είναι το GT-R με τις υψηλότερες επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί ποτέ. Τα αποκλειστικά καθίσματα με carbon πλάτη από την Recaro έχουν ανανεωθεί για να προσφέρουν αναβαθμισμένη ποιότητα οδήγησης και άνεση, όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα ενιαίο σύνολο.

Διαβάστε επίσης: Βαρβάτο εξοπλισμό και πιο άγριο στυλ έχουν τα τελευταία Renault Megane R.S.

Το Nissan GT-R Nismo Special Edition χρησιμοποιεί εξαρτήματα κινητήρα υψηλής ακρίβειας με απόλυτη προσήλωση στην ισορροπία βάρους, όπως δακτυλίους εμβόλων, μπιέλες, στροφαλοφόρο άξονα και καπό από ανθρακονήματα, αποκλειστικής χρήσης για την Nismo (με αεραγωγούς της NACA).

Στο πόστο του παραμένει ο θηριώδης V6 twin-turbo κινητήρας των 3.8 λίτρων, ο οποίος παράγει 570 ίππους και 637 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη που μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. O θόρυβος και οι κραδασμοί του έχουν μειωθεί, ενώ ο ήχος έχει ρυθμιστεί προσεκτικά, με γνώμονα την άνεση στην καμπίνα. Στο ακόμα πιο ισχυρό GT-R Nismo ο εν λόγω κινητήρας προσφέρει 600 ίππους και 652 Nm ροπής.



Related Articles

Δυστυχώς αυτή η Ferrari δεν ήξερε κολύμπι (video)

Σημαντικές ζημιές ή ακόμα και ολική καταστροφή ενδέχεται να έχει υποστεί η κόκκινη Ferrari FF που θα δείτε στο παρακάτω

Η συναρμολόγηση του νέου BMW i8 Roadster (video)

Η ανοιχτή έκδοση του BMW i8 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα εντός του μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Η

Ακόμα ένα τρακάρισμα με Porsche που έπεσε σε λάθος χέρια (video)

Όταν κάποιος έχει τα λεφτά να αγοράσει ένα supercar δε σημαίνει ότι έχει και τις οδηγικές ικανότητες για να το