Breaking News

Ο εξελιγμένος πετρελαιοκινητήρας της Volkswagen

Ο εξελιγμένος πετρελαιοκινητήρας της Volkswagen

Μετά το σκάνδαλο του παράνομου λογισμικού που παραποιούσε την ένδειξη εκπομπών ρύπων κατά τη διάρκεια των μετρήσεων σε πετρελαιοκινητήρες του Ομίλου Volkswagen, αποφασίστηκε να δοθεί ακόμα μεγαλύτερο βάρος στην ηλεκτροκίνηση.

Ωστόσο η Volkswagen δε σκοπεύει να τελειώσει από τη μια μέρα στην άλλη τους πετρελαιοκινητήρες που διαθέτει στη γκάμα της. Απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι ο τετρακύλινδρος δίλιτρος TDI πετρελαιοκινητήρας της πλέον προσφέρεται με ήπιο υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει γεννήτρια 12V και μπαταρία ιόντων λιθίου, ενώ θα τοποθετηθεί σύντομα σε μοντέλα παραγωγής, με την Αudi να τον εγκαινιάζει πρώτη. Θα ακολουθήσουν μοντέλα με εγκάρσια τοποθέτηση του πετρελαιοκινητήρα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MQB.

Η ισχύς του εν λόγω πετρελαιοκινητήρα, με κωδική ονομασία EA288, κυμαίνεται από 136 μέχρι 204 ίππους, ενώ σύμφωνα με την Volkswagen η απόδοση του έχει αυξηθεί κατά 9% και οι εκπομπές C02 έπεσαν κατά 10 γρ./χλμ.

Παράλληλα οι μηχανικοί της Volkswagen κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του πετρελαιοκινητήρα, τις απώλειες λόγω τριβής και θερμότητας, αλλά και τις εκπομπές ρύπων με την τοποθέτηση φίλτρου σωματιδίων.



Related Articles

Η αγωνιστική έκδοση της νέας Toyota Supra

Σίγουρα στο χαρακτήρα της νέας Supra ταιριάζει η συμμετοχή της σε αγώνες, ωστόσο η Toyota γνωρίζει ότι αυτό δε μπορεί

Γέμισε με Alfa Romeo η πίστα των Σερρών – Το 15ο ετήσιο track-day για τους Έλληνες alfisti (φωτογραφίες)

Tα κομψά, και κυρίως οδηγοκεντρικά, μοντέλα της Alfa Romeo έχουν φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο, ενώ η Ελλάδα δεν

Τι διαφορετικό έχει η νέα πλατφόρμα της Rinspeed;

Νέες πληροφορίες δίνει στη δημοσιότητα η Rinspeed για την καινούργια της πλατφόρμα, εν όψει της πρεμιέρας της στην έκθεση ηλεκτρονικών