Breaking News

Skoda έσπασε δυο Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness! (video)

Skoda έσπασε δυο Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness! (video)

Ιδιαίτερη περήφανη είναι η Skoda για το συγκεκριμένο της μοντέλο, το οποίο κατάφερε να αποσπάσει δυο Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness.

Ο λόγος για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Skoda Enyaq RS iV. Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία στις 19 Ιανουαρίου το Enyaq RS iV ανακηρύχτηκε το αυτοκίνητο που έχει καταφέρει «τη μεγαλύτερη συνεχόμενη πλαγιολίσθηση πάνω σε πάγο». Ταυτόχρονα απέσπασε και τον τίτλο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου που έχει σημειώσει «τη μεγαλύτερη συνεχόμενη πλαγιολίσθηση πάνω σε πάγο». Όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας «με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια».

Η επιτυχία αυτή ήρθε μετά από πέντε μέρες σκληρής προπόνησης, συνολικά 18 ώρες «ντριφταρίσματος» και πολλές εναλλαγές στους συνδυασμούς των ελαστικών. Τα εύσημα ανήκουν φυσικά στον οδηγό του Enyaq RS iV, το Βρετανό δημοσιογράφο αυτοκινήτου, Ρίτσαρντ Μίντεν, ο οποίος ταξίδεψε μέχρι την πόλη Έστερσουντ της Σουηδίας. Εκεί οδήγησε ακατάπαυστα με το πλάι το Enyaq RS iV σε μια κυκλική πίστα που βρίσκεται πάνω στην παγωμένη λίμνη Stortjärnen.

Μετά από 39 γύρους, 15 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα, κάλυψε συνολικά 7,351 χλμ. Η υψηλότερη ταχύτητα που καταγράφηκε ήταν 48,69 χλμ./ώρα και η χαμηλότερη 31,64 χλμ./ώρα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το προηγούμενο αντίστοιχο ρεκόρ ήταν 6,231 χλμ. και είχε καταγραφεί στην Κίνα το 2022. Για την αξιοπιστία και την πιστοποίηση του αποτελέσματος στην παγωμένη Σουηδία έφτασε επίσης κριτής των Παγκόσμιων Ρεκόρ Guinness και ο Ντέιβιντ Κάλας που είναι διεθνής κριτής στο drift.

Διαβάστε επίσης: Με σχεδόν 10,5 εκατ. πωλήσεις οχημάτων το 2022 νικήτρια η Toyota!

Επισημαίνεται ότι χρησιμοποιήθηκε ένα κανονικό Enyaq RS iV παραγωγής, στο οποίο δεν είχε γίνει καμία ειδική τροποποίηση. Πάνω στον πάγο πάχους 40 εκατ. οι τροχοί των 20 ιντσών «γαντζώνονταν» με μπροστινά ελαστικά Däckproffsen της Michelin, διαστάσεων 245/35, τα οποία για ενίσχυση της πρόσφυσης είχαν ενσωματωμένα συνολικά 600 καρφιά 5 χλστ. Οι πίσω τροχοί φορούσαν ελαστικά Nokian Hakkapelitta, διαστάσεων 255/45, με συνολικά 300 καρφιά 2 χλστ.

Σε σύγκριση με το στάνταρ Enyaq iV, το πιο σπορτίφ Enyaq RS iV διαθέτει χαμηλότερη ανάρτηση 15 χλστ. μπροστά και 10 χλστ. πίσω. Εμφανισιακά ξεχωρίζει με προφυλακτήρες που έχουν πιο επιθετική σχεδίαση, στο αμάξωμα υπάρχουν διάσπαρτες μαύρες γυαλιστερές πινελιές, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα με μαύρες δερμάτινες επενδύσεις.

Το Enyaq RS iV διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό άξονα και έναν ακόμα στον πίσω άξονα, επιτυγχάνοντας τετρακίνηση, ενώ συνδυαστικά παράγει 299 ίππους και 460 Nm ροπής. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,5 δευτ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς



Related Articles

Κατέσφαξαν μια Porsche Taycan για να της κλέψουν τα φώτα – Πάνω από 8.000 ευρώ η λεία τους

Έχουμε δει πολλές φορές να κλέβουν, για παράδειγμα ζάντες, από σταθμευμένα αυτοκίνητα, αλλά να αρπάζουν μέχρι και τα φώτα… δεν

Αυτό είναι το εσωτερικό της νέας Mercedes A-Class

Από μέσα προς τα έξω επέλεξε η Mercedes να πραγματοποιήσει την αποκάλυψη της νέας A-Class. Έτσι λοιπόν πρώτα βλέπουμε το

Με τελική ταχύτητα 105 χλμ./ώρα και ταχύτερη επιτάχυνση το νέο ηλεκτρικό σκούτερ Seat MÓ 125 Performance

Τη νέα αναβαθμισμένη έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου σκούτερ Seat MÓ 125 αποκάλυψε η ισπανική εταιρεία. Ο λόγος για το νέο