Breaking News

Με τελική ταχύτητα 105 χλμ./ώρα και ταχύτερη επιτάχυνση το νέο ηλεκτρικό σκούτερ Seat MÓ 125 Performance

Με τελική ταχύτητα 105 χλμ./ώρα και ταχύτερη επιτάχυνση το νέο ηλεκτρικό σκούτερ Seat MÓ 125 Performance

Τη νέα αναβαθμισμένη έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου σκούτερ Seat MÓ 125 αποκάλυψε η ισπανική εταιρεία.

Ο λόγος για το νέο Seat MÓ 125 Performance που διατηρεί όλη τη λειτουργικότητα της τρέχουσας έκδοσης, ωστόσο πρόσθεσε νέα στοιχεία για να αυξήσει την ελκυστικότητά του. Ανταποκρίνεται τόσο στο αστικό περιβάλλον, όσο και σε ακραίες συνθήκες κρύου, ζέστης αλλά και στην πίστα, κατακτώντας δύο Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε με ένα ηλεκτρικό σκούτερ.

Έχει υποβληθεί σε δοκιμασίες σε ορισμένα από τα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα, ώστε να διασφαλιστεί ότι είναι έτοιμο να ανταποκριθεί στη «ζούγκλα» της πόλης. Από τα χιόνια της Baqueira στη Βόρεια Ισπανία μέχρι την έρημο Tavernas, το νέο Seat MÓ 125 Performance έχει βιώσει στα άκρα στις περιβαλλοντικές συνθήκες και τα κατάφερε.

Αλλά ίσως το πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα ήταν το πρόγραμμα δοκιμών στη Διεθνή Πίστα Zuera, όπου και κατέκτησε ένα διπλό Παγκόσμιο Ρεκόρ Guinness. Την μεγαλύτερη απόσταση με ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες από μια ομάδα σκυταλοδρομίας στις 6 Οκτωβρίου, όταν διένυσε συνολικά 1.430 χλμ. Παράλληλα πέτυχε επίσης τη μεγαλύτερη απόσταση σε ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες ατομικά την επόμενη μέρα, διανύοντας 1.158 χλμ.

Διαθέτει ένα προηγμένο ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει ισχύ 7,5 kW (11,5 kW μέγιστης ισχύος) ενσωματωμένο στον πίσω τροχό. Επίσης η έκδοση Performance προσφέρει ένα εντελώς νέο στοιχείο στην εμπειρία. Η λειτουργία eBoost δίνει μία ώθηση για να το βοηθήσει να ξεπεράσει την κίνηση. Η τεχνολογία λειτουργεί με την παροχή αυξημένης τελικής ταχύτητας 105 χλμ./ώρα (σε σύγκριση με τα τυπικά 95 χλμ./ώρα του Seat MÓ 125) για 30 δευτερόλεπτα.

Το σύστημα που παρέχει την ώθηση μπορεί στη συνέχεια να ενεργοποιηθεί ξανά μετά από δύο λεπτά. Βοηθά επίσης την επιτάχυνση, μειώνοντας το χρόνο για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα (3,9 δευτερόλεπτα για τη στάνταρ έκδοση).

Διαβάστε επίσης: Το νέο ηλεκτρικό Jeep Avenger έτρεξε σε Μαραθώνιο! Πότε έρχεται Ελλάδα;

Η αύξηση της απόδοσης συνδυάζεται με την αυξημένη ικανότητα πέδησης με την ενσωμάτωση δίσκων GALFER, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Προσφέρει ακόμα πιο δυναμική και αβίαστη οδήγηση με ένα αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης σχεδιασμένο ειδικά για αυτό. Το πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ παρέχεται από την ÖHLINS και επιτρέπει στους χρήστες να συντονίζουν πλήρως την ανάρτηση στο στυλ οδήγησης τους τόσο με ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς του αμορτισέρ όσο και με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

Η αγωνιστική τεχνολογία της πίσω ανάρτησης μεγιστοποιεί το χειρισμό σε κάθε διαδρομή και λειτουργεί σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη μπροστινή διάταξη που αναπτύχθηκε μαζί με την Andreani-με ελκυστικό χρυσό φινίρισμα-για να βοηθήσει την πλήρως ηλεκτρική μοτοσυκλέτα να προσφέρει μία απίστευτα δυναμική και ευέλικτη εμπειρία ακόμη και στους πιο απαιτητικούς δρόμους.

Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλο είναι το ταξίδι, η άνεση είναι εγγυημένη με το υψηλής ποιότητας κάθισμα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη SHAD τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Το διπλό κάθισμα Alcantara σε μαύρο χρώμα προσφέρει αυξημένη άνεση, συμβάλλοντας στη μείωση του άγχους της οδήγησης σε δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση. Μία γυαλιστερή μαύρη επιγραφή έχει τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά στο πίσω μέρος (σε σύγκριση με το αρχικό αυτοκόλλητο MÓ στο μπροστινό μέρος της στάνταρ έκδοσης), βελτιώνοντας το συνολικό φινίρισμα του eScooter.

Η μπαταρία των 5,6 kWh ζυγίζει λίγο περισσότερο από 40 κιλά και παρέχει αυτονομία έως και 137 χλμ με μία μόνο φόρτιση με βάση τον επίσημο κύκλο δοκιμών. Όταν λαμβάνονται υπόψη τα τυπικά επίπεδα χρήσης, οι ιδιώτες χρήστες χρειάζεται να φορτίζουν μία φορά την εβδομάδα και ακόμη και όταν η μπαταρία εξαντληθεί, η επαναφόρτιση είναι απλή. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί ενώ βρίσκεται πάνω στο eScooter αλλά μπορεί επίσης να αφαιρεθεί ώστε να συνδεθεί σε μία οικιακή πρίζα ρεύματος. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε μόλις 6-8 ώρες από οικιακή παροχή.

Στην παλέτα του νέου Seat MÓ Performance συναντάμε δυο νέες αποχρώσεις, την “Tarifa Blue” και την “Barcelona Grey”. Οι παραδόσεις του  πρόκειται να ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς



Related Articles

Η τελευταία Koenigsegg Agera FE βαπτίστηκε Thor

Όταν το χρήμα δε το λογαριάζεις για το έχεις σε αφθονία, μπορείς να παραγγείλεις μια από τις δυο τελευταίες Koenigsegg

Σε δυο μέρες μόνο εντοπίστηκαν 218 οδηγοί υπό την επήρεια αλκοόλ

Αδιόρθωτοι παραμένουν οι Έλληνες οδηγοί, καθώς δε λένε να συνειδητοποιήσουν ότι ποτό πριν την οδήγηση είναι ένας απαγορευτικός και άκρως

Οι Alfa Romeo γίνονται πιο σπορ και hi-tech

Τη νέα έκδοση B-Tech για τις Giulia, Stelvio και Giulietta λανσάρει η Alfa Romeo σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Ας δούμε

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<