Breaking News
Στον Στέφανο Τσιτσιπά θα ταίριαζε το νέο Renault 5 Roland-Garros – Ειδική έκδοση για τενίστες (φωτογραφίες)
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς, ο Νόβακ Τζόκοβιτς και άλλοι διάσημοι τενίστες, μάλλον θα γοητευτούν από το νέο
...Ανεξέλεγκτο Tesla στον αυτόματο πιλότο – Παραβίασε STOP και το όριο ταχύτητας (βίντεο)
Ακόμα ένα βίντεο που δείχνει σοβαρές αστοχίες στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Tesla, ενώ προκαλεί συζητήσεις
...Abarth: Το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία των 75 ετών της – Νέες φωτογραφίες και πληροφορίες
Με αφορμή την 75η της επέτειο, η Abarth αποκάλυψε τρεις νέες φωτογραφίες του ισχυρότερου μοντέλου της
...Αυτό είναι το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2024 – Ναι, είναι ηλεκτρικό (φωτογραφίες)
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης ανακοινώθηκε ο μεγάλος νικητής για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς
...Το πρώτο ηλεκτρικό ανακριτικό όχημα της Τροχαίας – Πόση αυτονομία έχει και ποιος είναι ο ειδικός εξοπλισμός του (φωτογραφίες & βίντεο)
Μια σημαντική προσθήκη στο στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας αποτελεί το συγκεκριμένο ηλεκτρικό Peugeot e-Expert. Το γαλλικό
...Το ηλεκτρικό Kia EV9 φώτισε μια από τις πιο σκοτεινές περιοχές – Γιατί δε φτάνουν εκεί οι ακτίνες του ήλιου; (φωτογραφίες & βίντεο)
Το Kia ΕV9 πηγαίνει κόντρα στη φύση, αλλά για καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας την προηγμένη του τεχνολογία.
...
Για πρώτη φορά ηλεκτροκίνητο το Opel Astra! Πόση αυτονομία δίνει;
Στην αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Astra προχώρησε η Opel, διευρύνοντας τη γκάμα του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου.
Το νέο Astra Electric θα είναι διαθέσιμο από την άνοιξη του 2023, ενώ θα προσφέρεται με hatchback, αλλά και με το πρακτικότερο Sports Tourer (station wagon) αμάξωμα, το πορτμπαγκάζ του οποίου θα έχει χωρητικότητα από 516 έως 1.553 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Tο νέο Astra Electric κινείται εντελώς αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, καθώς χρησιμοποιεί εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 156 ίππων και 270 Nm ροπής. Με μια πλήρη φόρτιση της η μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 54 kWh, υπόσχεται αυτονομία 416 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Σημειώνεται εδώ ότι η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους, για πιο δυναμική οδήγηση. Μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά από έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.
H επίσημη μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 14,9 kWh/100 χλμ. (μέτρηση WLTP). Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι η τελική ταχύτητα του νέου Astra Electric ορίζεται στα 170 χλμ./ώρα, υψηλότερη σε σύγκριση με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της κατηγορίας. Ο χαρακτήρας του νέου Astra Electric προσαρμόζεται ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).
«Το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric είναι πραγματικά πρωτοπόρο. Είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και άφθονη οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους. Αυτό εννοούμε όταν μιλάμε για “Greenovation” (Πράσινη Καινοτομία). Παράλληλα, συνεχίζουμε την ηλεκτρική μας επέλαση. Το νέο Opel Astra Electric είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη», δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.
Διαβάστε επίσης: Ποιο νέο μοντέλο της Cupra θα κατασκευάζει η Audi; (video)
Εκτός από τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Astra ήδη διατίθεται με plug-in υβριδική έκδοση, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου Astra GSe.
Η εξωτερική εικόνα του Astra Electric δε διαφέρει σε σύγκριση με τα Astra που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παρατηρήστε όμως ότι απουσιάζει η περιττή εξάτμιση, την τοποθέτηση του λογότυπου “e” στην πόρτα του χώρου αποσκευών και τις 18αρες ζάντες.
Το εσωτερικό υπόσχεται επίσης μια “ηλεκτρισμένη” οδηγική εμπειρία. Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric το υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων.
Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10 ιντσών μεταφέρει τον οδηγό σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν.
Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στο δρόμο. Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια.
Related Articles
Η «Κιβωτός» από τη Ρωσία με δέκα τροχούς που αντέχει τα πάντα (video)
Συχνά χαρακτηρίζουμε ορισμένα σκληροτράχηλα τετρακίνητα SUV θηριώδη, λόγω των off-road ικανοτήτων τους. Στην περίπτωση του συγκεκριμένου αμφίβιου και παντός εδάφους
Η Ευρώπη ζητάει περισσότερα Ranger από όσα παράγει η Ford
Ιδιαίτερα δημοφιλές αποδεικνύεται το Ford Ranger, το pickup της μπλε οβάλ εταιρείας, καθώς έρχεται πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του
Ποιο αυτοκίνητο έχει το μεγαλύτερο καπό στον κόσμο; (φωτογραφίες)
Ο τίτλος αυτός ανήκει στο αυτοκίνητο G90, το πολυτελές σεντάν της Genesis, η οποία είναι η θυγατρική premium εταιρεία της