Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Γιατί το Citroen GS ψηφίστηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το 1971; (video)
Πενήντα ετών γίνεται το Citroen GS, καθώς η πρεμιέρα του πραγματοποιήθηκε το 1970 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Ξεχώρισε αμέσως για το μοντέρνο του ντιζάιν, για το υψηλό επίπεδο άνεσης και το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Ανάμεσα στις πολλές του καινοτομίες συγκαταλέγεται η υδροπνευματική του ανάρτηση, τα τέσσερα δισκόφρενα, το τιμόνι με μια ακτίνα, το γυροσκοπικό ταχύμετρο και η ενσωματωμένη στο ταμπλό λαβή του χειρόφρενου.
Γιατί η γαλλική εταιρεία δημιούργησε το GS; Προς το τέλος της δεκαετίας του 1960 η Citroen ήταν ικανοποιημένη από τις πωλήσεις των Ami 6 και Ami 8, ωστόσο τα εν λόγω μοντέλα δεν κάλυπταν πλήρως τις προσδοκίες της πολύπλευρης κατηγορίας των μικρομεσαίων.
Μετά από δυο αποτυχημένα πρότζεκτ τελικά η Citroen έπλασε το τετράθυρο sedan GS, το οποίο είχε μήκος 4.12 μ., πλάτος 1.61 μ., ύψος 1.35 μ., ενώ ζύγιζε μόνο 880 κιλά. Ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος επίπεδος κινητήρας του ήταν 1.015 κ.εκ. απέδιδε 56 ίππους (6.500 σ.α.λ.) και συνεργάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 4 σχέσεων, το οποίο μετέδιδε την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Με πρακτικότερο station wagon αμάξωμα εμφανίστηκε το 1972, ενώ από το 1973 μέχρι το 1975 το GS Birotor τροφοδοτούνταν από περιστροφικό κινητήρα, όμως έπεσε θύμα της πρώτη πετρελαϊκής κρίσης.
To 1971 μάλιστα το GS ανακηρύχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη, ενώ η παραγωγή του τερματίστηκε το 1986. Στα δεκαέξι αυτά χρόνια η Citroen κατασκεύασε συνολικά 1.896.742 GS.
Related Articles
Η Ford αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από τα αιλουροειδή
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάτας που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Αυγούστου η Ford μας αποκαλύπτει τι σχέση έχει
Ένα αληθινό παζλ της Porsche 911 R
Αν νομίζετε ότι υπάρχουν μόνο ψεύτικα παζλ που απεικονίζουν αυτοκίνητα η συγκεκριμένη αληθινή Porsche 911 R έρχεται να σας διαψεύσει.
Ποιος δε θα ήθελε αυτή την Citroen DS Cabriolet;
Αν σας ζητήσουμε να μας πείτε μια αξέχαστη Γαλλίδα θεά, η ηθοποιός Ζαν Μορό θα είναι η μόνη που θα