Breaking News

Ποιος δε θα ήθελε αυτή την Citroen DS Cabriolet;

Ποιος δε θα ήθελε αυτή την Citroen DS Cabriolet;

Αν σας ζητήσουμε να μας πείτε μια αξέχαστη Γαλλίδα θεά, η ηθοποιός Ζαν Μορό θα είναι η μόνη που θα σας έρθει στο μυαλό;

Προφανώς και όχι, καθώς υπάρχει και η Citroen DS, με τα αρχικά του ονόματος της να προέρχονταν από τη γαλλική λέξη Déesse, που σημαίνει θεά. Η παραγωγή της DS κράτησε από το 1955 μέχρι το 1975, ενώ κατά τη διάρκεια των δυο αυτών δεκαετιών κατασκευάστηκαν σχεδόν 1,5 εκατομμύρια αντίτυπα της.

Σημαντικά μικρότερη σε αριθμό ήταν η παραγωγή της ανοιχτής της έκδοσης, αφού περιορίστηκε στα 1.365 αντίτυπα. Την υλοποίηση της ανέλαβε το 1958 ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος Henri Chapron, ο οποίος δεν αφαίρεσε απλά τη μεταλλική της οροφή τοποθετώντας υφασμάτινη, αλλά «πείραξε» επίσης τις πόρτες και το πίσω τμήμα της. Το αισθητικό αποτέλεσμα ήταν, είναι, και θα είναι ότι πιο όμορφο έχει να επιδείξει η αυτοκίνηση.

Έτσι λοιπόν η δημοπρασία της λευκής DS Cabrioet, που βλέπετε στις φωτογραφίες, τον επόμενο μήνα στο Μονακό θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τους συλλέκτες. Κατασκευάστηκε το 1961 διαθέτοντας το πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο DS 21, ενώ το 1983 αντικαταστάθηκε ο κινητήρας της. Πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ δέχτηκε μια εκτεταμένη αναπαλαίωση στο Βερολίνο που κόστισε 85.000 ευρώ, επομένως φαντάζεστε πόσο ψηλά θα φτάσει η τιμή πώλησης της…

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
CitroenDS Cabriolet

Related Articles

Στα 33.000 πόδια έγινε pit stop με μηδενική βαρύτητα (video)

Στη φετινή αγωνιστική σεζόν της Formula 1 η ομάδα Aston Martin Red Bull Racing έχει καταφέρει τρία συνολικά παγκόσμια ρεκόρ

Ποια φωτογραφία του Lexus είναι αληθινή και ποια ψηφιακή;

Σε ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας προσκάλεσε η Lexus τους οπαδούς της στα μέσα  κοινωνικής δικτύωσης. Οι σχετικές φωτογραφίες του κόκκινου Lexus

H σκουριά μειώνει την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης (videos)

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει το αποτέλεσμα σχετικής έρευνας έπειτα από την πραγματοποίηση δοκιμών πρόσκρουσης παλαιότερων μοντέλων που τα αμαξώματα τους είχαν

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<