Breaking News

Φορτισμένο και φορτωμένο το ηλεκτροκίνητο Mercedes eVito

Φορτισμένο και φορτωμένο το ηλεκτροκίνητο Mercedes eVito

Όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης δε διαπερνά μόνο τα επιβατικά μοντέλα, αλλά και τα επαγγελματικά.

Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα και από την απόφαση της Mercedes να βάλει στην πρίζα το ελαφρύ βαν Vito. Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του ονομάζεται eVito και σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία διαθέτει μια μπαταρία 41.4kWh, η οποία χρειάζεται έξι ώρες για να φορτίσει πλήρως, ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 150 χλμ.

Διευκρινίζεται ωστόσο ότι όταν το eVito μεταφέρει εμπόρευμα βάρους άνω των 1.000 κιλών και η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή η αυτονομία του πέφτει στα 100 χλμ.

Παράλληλα αναφέρεται ότι το νέο eVito θα διατίθεται με ένα μακρύ (5.370 χλστ.) και ένα κοντύτερο (5.140 χλστ.) μεταξόνιο, ενώ ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει αν η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρα ή θα φτάνει τα 120 χλμ./ώρα.

Η παρουσίαση του νέου eVito πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο στο πλαίσιο του eDrive@VANs, ενώ έχει ήδη ανοίξει το βιβλίο των παραγγελιών του στη γερμανική αγορά. Οι πρώτες παραδόσεις του θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2018. Σημειώστε ότι η αρχική του τιμή διαμορφώνεται στα 39.990 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α).

Σειρά για να πει στην πρίζα μετά Vito έχει το Sprinter το 2019 και το Citan που θα βασίζεται στο Renault Kangoo.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
CitaneVitoKangooMercedesRenaultSprinter

Related Articles

Επιστρέφει ηλεκτροκίνητη η Saab;

Επειδή μάλλον θα έχετε χάσει επαφή με το τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια σχετικά με την Saab, ας κάνουμε μια

Μόλις μπει το 2023 η Hyundai θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά!

Μπορεί στην Ελλάδα η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση να κινείται με αργούς ρυθμούς, ωστόσο σε κάποια άλλη χώρα της Ευρώπης

Σε ποια χώρα φτάνουν τα υδρογονοκίνητα λεωφορεία;

Ακόμα ένα βήμα πραγματοποίησε η Toyota για τη διεύρυνση της υδρογονοκίνησης, στην οποία έχει αποφασίσει να πρωτοστατεί. Η ιαπωνική εταιρεία