Breaking News

Το νέο Honda CR-V μέσα από την υβριδική του έκδοση

Το νέο Honda CR-V μέσα από την υβριδική του έκδοση

Για πρώτη φορά η Honda θα προβάλει στην Ευρώπη ένα υβριδικό SUV της.

Ο λόγος για το CR-V Hybrid Prototype, το οποίο θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης. Μάλιστα το CR-V Hybrid Prototype θα διαθέτει χαρακτηριστικά από το επερχόμενο ευρωπαϊκών προδιαγραφών νέο CR-V.

Σχετικά με το νέο CR-V η Honda μας ενημερώνει ότι θα τροφοδοτείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1.5 VTEC, ο οποίος θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία το CR-V Hybrid Prototype έχει λεπτότερες εμπρός κολόνες, νέα γραφικά στα φωτιστικά σώματα, μεγαλύτερους τροχούς, πιο μυώδη φτερά ενώ είναι φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο.

Το υβριδικό σύστημα του CR-V Hybrid Prototype ονομάζεται i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) και απαρτίζεται από δυο ηλεκτροκινητήρες και έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων.

Διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης τα EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Στο EV Drive ενέργεια αντλείται μόνο από τις μπαταρίες και έτσι επιτυγχάνονται μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στο Hybrid Drive ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια την ηλεκτρική γεννήτρια και αυτή με τη σειρά της τον ηλεκτροκινητήρα. Στο Engine Drive οι τροχοί κινούνται απευθείας από το βενζινοκινητήρα, όμως μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες του και τα ηλεκτρικά μοτέρ αν χρειαστεί.


Related Articles

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL

Υπάρχουν ιστορίες από τεχνολογικές εξερευνήσεις στα αρχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν τις μαθαίνουμε πότε ή γίνονται γνωστές χρόνια αργότερα όπως

Τα τελευταία και συλλεκτικά Audi TT Roadster – Μόνο για 50 τυχερούς (φωτογραφίες)

Οι τίτλοι τέλους για το Audi TT έχουν γραφτεί, καθώς το εμβληματικό γερμανικό coupe/roadster θα σταματήσει να κατασκευάζεται στο τέλος

Το Suzuki Jimny ήταν το πρώτο μικρό τετρακίνητο μοντέλο (video)

Πρόσφατα η Suzuki μας παρουσίασε το νέο Jimny, ωστόσο σήμερα δε θα ασχοληθούμε όχι με την τελευταία γενιά του μικρού