Breaking News

Mazda MX-5: Μονό οι φανατικοί οπαδοί θα εντοπίσουν με την πρώτη ματιά τις αλλαγές στο ανανεωμένο ιαπωνικό roadster (φωτογραφίες)

Mazda MX-5: Μονό οι φανατικοί οπαδοί θα εντοπίσουν με την πρώτη ματιά τις αλλαγές στο ανανεωμένο ιαπωνικό roadster (φωτογραφίες)

Στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έκανε πρεμιέρα το ανανεωμένο Mazda MX-5, το οποίο έχει δεχτεί στιλιστικές και εξοπλιστικές αναβαθμίσεις.

Ίσως οι αλλαγές στην εξωτερική εικόνα του MX-5 να μην είναι ορατές με την πρώτη ματιά, αν παρατηρήσετε όμως καλύτερα θα εντοπίσετε τους νέους Led προβολείς που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας, τα οποία μέχρι τώρα βρίσκονταν τοποθετημένα στο μπροστινό προφυλακτήρα.

Εξωτερικές και εσωτερικές αλλαγές στο Mazda MX-5

Σημειώνεται ότι και τα πίσω φώτα επανασχεδιάστηκαν με το «γάντι», ενώ είναι επίσης τεχνολογίας Led, κάτι που ισχύει και για τα φλας. Η αριστερή πλευρά της μπροστινής μάσκας έχει τροποποιηθεί για να φιλοξενεί έναν αισθητήρα-ραντάρ του συστήματος adaptive cruise control με Smart Brake Support, που μπορεί να φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο όταν κάνει όπισθεν και ανιχνευτεί εμπόδιο (λειτουργεί σε ταχύτητες έως 15 χλμ./ώρα). Ολοκληρώνοντας με τις εξωτερικές αλλαγές, πρέπει να αναφέρουμε και τη νέα απόχρωση “Aero Grey Metallic” για το αμάξωμα και τις ζάντες νέας σχεδίασης 16 και 17 ιντσών.

Στο εσωτερικό το σκηνικό εκσυγχρονίζει η νέα οθόνη αφής 8,8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, το μπεζ χρώμα στην υφασμάτινη οροφή και οι καφέ δερμάτινες Nappa επενδύσεις για τα καθίσματα.

Διαβάστε επίσης: Γίγαντας το νέο Skoda Kodiaq με μήκος πάνω από 4,7 μέτρα και πορτμπαγκάζ 910 λίτρα – Για πρώτη φορά και με υβριδικές εκδόσεις (φωτογραφίες & βίντεο)

Στην αγορά της Ιαπωνίας το ανανεωμένο MX-5 διατίθεται με τους Skyactiv-G βενζινοκινητήρες των 1.5 και 2.0 λίτρων. Ο πρώτος ενισχύθηκε με 4 επιπλέον ίππους και έτσι η ισχύς του διαμορφώνεται στους 134 ίππους. Ο δίλιτρος διατηρεί τους 184 ίππους, όμως σύμφωνα με τη Mazda επωφελείται από το νέο λογισμικό, το οποίο βελτιώνει την απόκριση. Αμφότεροι οι εν λόγω κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με την κίνηση να μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς.

Επιπλέον οι μηχανικοί της Mazda έκαναν νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση. Στάνταρ παραμένει το σύστημα Kinematic Posture Control (KPC), ενώ η νέα λειτουργία DSC-Track στο ανανεωμένο MX-5 με μηχανικό κιβώτιο κάνει το Dynamic Stability Control λιγότερο παρεμβατικό κατά την οδήγηση μέσα σε πίστα.

Το βιβλίο παραγγελιών για το ανανεωμένο MX-5 είναι ήδη ανοίξει στην Ιαπωνία, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στα μέσα του ερχόμενου Ιανουαρίου. Η αρχική τιμή του στην τοπική αγορά διαμορφώνεται στα 2.898.500 Γιέν Ιαπωνίας, δηλαδή περίπου 18.500 ευρώ. Η αναβάθμιση του υφιστάμενου MX-5 δείχνει ότι θα συνεχίσει για μερικά ακόμα χρόνια την καριέρα του, ενώ στο μέλλον για να επιβιώσει το ιαπωνικό roadster θα πρέπει μάλλον να εξηλεκτριστεί.



Related Articles

Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel

Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

Ξεχάστε το Audi ΤΤ όπως το ξέρατε

Τέλος εποχής για εμβληματικό σπορ coupe μοντέλο της Audi, καθώς αποφασίστηκε η σταδιακή κατάργηση του από τη γκάμα της γερμανικής

Πόσοι αγόρασαν Lada τον περασμένο μήνα;

Με το δεξί μπήκε το 2020 για τη Lada, καθώς τον πρώτο μήνα του νέου έτους σημείωσε άνοδο πωλήσεων. Σύμφωνα