Breaking News

Δε μπορούσε ή δεν ήθελε να φρενάρει ο οδηγός του συγκεκριμένου Tesla; (video)

Δε μπορούσε ή δεν ήθελε να φρενάρει ο οδηγός του συγκεκριμένου Tesla; (video)

Σε σοβαρό τροχαίο ατύχημα ενεπλάκη ένα Tesla Model 3, τo οποίο για άγνωστο ακόμα λόγο κινούνταν με υπερβολικά υψηλή ταχύτητα σε πολυσύχναστο δρόμο πόλης.

Την «τρελή» πορεία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου κατέγραψαν κάμερες ασφαλείας στην πόλη Ρουιάν της επαρχίας Τσετσιάνγκ στην Κίνα. Αρχικά βλέπουμε το σκούρο μπλε Model 3 να διασχίζει με τέρμα το γκάζι μια γέφυρα, η κλίση της οποία μάλιστα το έκανε για κάποια στιγμή να σηκωθεί στους εμπρός τροχούς.

Στη συνέχεια περνάει ξυστά ανάμεσα από διερχόμενα αυτοκίνητα σε κεντρική διασταύρωση, διατηρώντας την υψηλή του ταχύτητα, χωρίς καμία εμφανή προσπάθεια να επιβραδύνει. Δυστυχώς το Model 3 καρφώθηκε με δύναμη στο πίσω τμήμα ενός αστικού λεωφορείου, το οποίο έσπρωξε με δύναμη αρκετά μέτρα μακριά και έπειτα ακινητοποιήθηκε πάνω σε ένα σταθμευμένο Audi που καβάλησε το πεζοδρόμιο από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης.

Διαβάστε επίσης: Άφησε το αυτοκίνητό του στο συνεργείο και ο μηχανικός το πήρε για να πάει να ψωνίσει (video)

Αρχικά υπήρχε η πληροφορία ότι επιβάτης του Model 3 σκοτώθηκε, ωστόσο αργότερα έγινε γνωστό ότι μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος σε τοπικό νοσοκομείο, όπως και ο οδηγός. Το ερώτημα που προκύπτει από το συγκεκριμένο περιστατικό, είναι γιατί το Model 3 έτρεχε τόσο γρήγορα σε κατοικημένη περιοχή. Ήταν καθαρά θέμα ανεύθυνης οδήγησης ή για κάποιο λόγο το αυτοκίνητο είχε μπλοκάρει;

Όπως προαναφέραμε σε κανένα σημείο δεν υπάρχει ένδειξη ότι φρενάρει έστω λίγο, ωστόσο ο οδηγός είχε τον έλεγχο στο τιμόνι, καθώς τον είδαμε να κάνει ελιγμούς για να αποφύγει διερχόμενα αυτοκίνητα.



Related Articles

To Renault ZOE φορτίζει για να τρέξει σε ράλι

Σε ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα ράλι συμμετέχει για τέταρτη συνεχή χρονιά  η Renault με το ηλεκτροκίνητο ZOE. Ο λόγος

Αυτό είναι το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων σημειώνουν σημαντικό άνοδο, όμως ποιο είναι αυτό που βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων; Το νούμερο ένα

Με 156 ίππους και 406 χλμ. αυτονομία πλέον το ηλεκτρικό Opel Mokka

Διπλή αναβάθμιση δέχτηκε η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Opel Mokka, ενώ άλλαξε και όνομα. Πλέον δεν ονομάζεται Mokka-e, αλλά Mokka