Breaking News

Αυτό είναι το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Αυτό είναι το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων σημειώνουν σημαντικό άνοδο, όμως ποιο είναι αυτό που βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων;

Το νούμερο ένα λοιπόν σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην Ευρώπη είναι το Renault ZOE, το οποίο προς το παρόν δε διατίθεται στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της γαλλικής εταιρεία από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο του 2020 το ZOE έχει σημειώσει στη Γηραιά Ήπειρο πάνω από 84.000 πωλήσεις, αριθμός σχεδόν διπλάσιος σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσυνή περίοδο.

Διαβάστε επίσης: Θες ασορτί μοτοσυκλέτα και αυτοκίνητο; Δες τι έκανε η Alpine με την ΜV Agusta (video)

Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι το ΖΟΕ στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας. Η Renault λάνσαρε το ΖΟΕ το 2012, ενώ οι συνολικές του πωλήσεις στην Ευρώπη αγγίζουν τις 268.000 μονάδες.

Ακόμα μια πρωτιά κατέχει η Renault και αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Εκεί η πρωτιά ανήκει στο Kangoo Z.E. με τις πωλήσεις του από την αρχή του 2020 μέχρι τώρα να βρίσκονται στις 8.498 μονάδες.

Η καριέρα του ηλεκτροκίνητου Kangoo Z.E. στην Ευρώπη ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία και στο βιογραφικό του αναγράφονται 57.595 πωλήσεις. Τέλος, να πούμε για τη νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Twizy, η οποία αριθμεί 1.760 πωλήσεις στην Ευρώπη.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς



Related Articles

Για άγνωστο λόγο έγινε στάχτες ένα σταθμευμένο ηλεκτροκίνητο Hyundai Kona

Πριν από λίγο καιρό είχαμε μάθει ότι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο Tesla Model S, ενώ ήταν σταθμευμένο σε υπόγειο γκαράζ της

Με στολή αγωνιστικού το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της Cupra!

Αντικρύζοντας το νέο Cupra UrbanRebel Concept είναι ξεκάθαρο ότι η εξωτερική του εικόνα παραπέμπει σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ωστόσο μέσα

Το ηλεκτροκίνητο Renault Zoe δύσκολα θα σας αφήσει στο δρόμο (video)

Όχι, δεν αναφερόμαστε στην αξιοπιστία των μηχανικών τμημάτων του Renault Zoe, καθώς σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο η βασικότερη αιτία