Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Η Ford φτιάχνει τεχνητές κουτσουλιές πουλιών! (video)
Σίγουρα κανείς δε θέλει να βλέπει πάνω στο αυτοκίνητο του κουτσουλιές πουλιών, τις οποίες όμως η Ford τις χρειάζεται.
Για ποιο λόγo; Όπως θα έχετε παρατηρήσει, συχνά οι κουτσουλιές αλλοιώνουν το χρώμα του αυτοκινήτου στα σημεία που έπεσαν. H Ford λοιπόν θέλει να μελετά τρόπους και τεχνικές, ώστε να κάνει πιο ανθεκτικές τις αποχρώσεις των αυτοκινήτων της.
Προφανώς όμως δε μαζεύει κουτσουλιές από τους δρόμους, αλλά έχει αναπτύξει μια μέθοδο ώστε να φτιάχνει δικές της με τεχνητά μέσα στα εργαστήρια. Συγκεκριμένα, πάνω σε βαμμένα πάνελ του αμαξώματος ψεκάζεται ένα μείγμα φωσφορικού οξέος, απορρυπαντικού σαπουνιού και συνθετικής γύρης. Στη συνέχεια τοποθετούνται μέσα σε φούρνους σε θερμοκρασίες 60-80 βαθμών Κελσίου.
Έτσι επιλέγονται οι χρωστικές ουσίες, οι ρητίνες και τα πρόσθετα που ενισχύουν την ανθεκτικότητα της βαφής. Παράλληλα η αξιοπιστία της βαφής ελέγχεται σε ακραίες θερμοκρασίες ψύχους και καύσωνα, στη ρύπανση και στο αλάτι.
Υπάρχει μια ακόμα δοκιμασία στο εργαστήριο κατά τη διάρκεια της οποίας τα βαμμένα πάνελ του αμαξώματος βρίσκονται διαρκώς κάτω από υπεριώδες φως για έως και 6.000 ώρες (250 ημέρες).
Related Articles
Μπρα ντε φερ ανάμεσα σε Audi SQ7 και Jeep Grand Cherokee (video)
Ένα σύγχρονο Audi SQ7 και ένα παλιό Jeep Grand Cherokee γύριζαν την «πλάτη» το ένα στο άλλο, καθώς το μόνο
Μειώνονται οι ώρες παραγωγής της Maserati Levante
Μάλλον η εμπορική πορεία του πρώτου SUV με το σήμα της Maserati δεν είναι η αναμενόμενη. Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει
To Fiat Panda Waze αποφεύγει δρόμους με κίνηση
Η νέα έκδοση του δημοφιλούς Fiat Panda, όπως είναι ξεκάθαρο και από την ονομασία της, ενσωματώνει τη δημοφιλή εφαρμογή Waze.