Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Ένα σπάνιο Volkswagen Beetle με κινητήρα Porsche (video)
Βλέποντας κανείς τις παρακάτω φωτογραφίες θεωρεί ότι πρόκειται για ένα κλασσικό Volkswagen Beetle.
Ωστόσο η ιστορία του έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Το εν λόγω φαινομενικά Beetle ονομάζεται VW 39, σχεδιάστηκε από τον Φέρντιναντ Πόρσε και το γιο του το μακρινό 1939, με σκοπό να λάβει μέρος την ίδια χρονιά στον πρώτο αγώνα μεγάλης απόστασης από το Βερολίνο στη Ρώμη.
Για το λόγο αυτό στο πίσω τμήμα του τοποθετήθηκε κινητήρας 986 κ.εκ. από την Porsche Type 64 και μάλιστα η ισχύς του είχε αυξηθεί σε πάνω από 32 ίππους, ενώ μπορούσε να αναπτύξει την υψηλή για τα δεδομένα της εποχής, μέγιστη ταχύτητα των 145 χλμ./ώρα, χάρη στο χαμηλό του βάρος που δε ξεπερνούσε τα 695 κιλά.
Ακόμα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι τα φτερά και το καπό του κατασκευάστηκαν σε μια πρέσα αμαξώματος, μια μέθοδο παραγωγής που αναπτύχθηκε και καθιερώθηκε πολύ αργότερα.
Αρχικός στόχος ήταν να κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της Στουτγάρδης πενήντα αντίτυπα του VW 39, ωστόσο η έναρξη του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου περιόρισε την παραγωγή του σε μόλις δεκατέσσερις μονάδες.
Σήμερα διασώζεται μόνο αυτό το μαύρο VW 39 με αριθμό σασί 1-00003, το οποίο πωλήθηκε σε ένα συλλέκτη το 1948 στο Αμβούργο, ενώ πριν από πέντε χρόνια πέρασε στην ιδιοκτησία του μουσείου Hamburg Prototype.
Μετά από εργασίες διάρκειας πάνω από τρία έτη και τη χειροποίητη κατασκευή πολλών τμημάτων του, επέστρεψε στην αρχική του μορφή και φιλοξενείται στο συγκεκριμένο μουσείο.
Related Articles
Η ιστορία του χρυσού Σκαραβαίου με τα στρας στους προφυλακτήρες
Το ημερολόγιο έδειχνε Μάιο του 2011 όταν ξεκίνησε η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο της Volkswagen που βρίσκεται στην πόλη Τσαττανούγκα του Τενεσσί.
Πωλείται η Aston Martin Vantage που οδηγούσε ο Έλτον Τζον
Η συγκεκριμένη μαύρη Aston Martin Vantage του 1997 που βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες αναμένεται να πουληθεί από 214.440 έως 270.880
Οι Jaguar C-Type του 1951 και του 2022 θα είναι ολόιδιες!
Μπορεί οι νεότεροι να μη γνωρίζετε την Jaguar C-Type, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μάθετε για την ένδοξη ιστορία