Breaking News
To πρώτο SUV της Hyundai που θα έχει γκάζια (video)
To πρώτο της σπορ προδιαγραφών SUV ετοιμάζεται να αποκαλύψει σύντομα η Hyundai. O λόγος για το
...0Ποιο αυτοκίνητο είχε τις περισσότερες πωλήσεις το 2020;
Αναμφισβήτητα η πανδημία του Covid-19 επηρέασε αρνητικά σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων το 2020
...0Δείτε την απάντηση στο Enigma του Nissan Juke
Ακόμα πιο στιλάτο γίνεται τo Nissan Juke μέσα από τη νέα του έκδοση που ονομάζεται Enigma.
...0Πρωτοχρονιάτικο δώρο για όσους οδηγούν BMW (video)
Η βαυαρική εταιρεία στέλνει για την Πρωτοχρονιά τις θερμότερες ευχές της στους ιδιοκτήτες των οχημάτων της
...0Ξεκινούν περιπολίες στη Θεσσαλία τα Hyundai i30
Ακόμα μια προσθήκη έγινε στο στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς απέκτησε συνολικά 33 νέα περιπολικά. Όπως
...0Θες ασορτί μοτοσυκλέτα και αυτοκίνητο; Δες τι έκανε η Alpine με την ΜV Agusta (video)
Γονίδια από το σπορ τετράτροχο μοντέλο A110 μεταφέρθηκαν στη μοτοσυκλέτα Superveloce 800, καθώς η γαλλική Alpine
...0
Το νέο Οpel Insignia GSi έρχεται επιθετικά με 260 ίππους

Το ακρωνύμιο GSi από το παρελθόν της Opel χρησιμοποιείται και πάλι στη νέα κορυφαία έκδοση του σύγχρονου Insignia.
Η γερμανική εταιρεία δε μας δίνει λεπτομερείς πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Insignia GSI, ωστόσο αρκετά αξιόλογες αναμένονται οι επιδόσεις του, καθώς κάτω από το καπό του έχει τοποθετηθεί ένας τετρακύλινδρος δίλιτρος turbo βενζινοκινητήρας με ισχύ 260 ίππων και 400 Nm ροπής.
Το νέο Insignia GSi θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης.
Παράλληλα μαθαίνουμε ότι το χαμηλότερο κατά 10 χλστ. αμάξωμα του πατάει σε τροχούς 20 ιντσών που καλύπτονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, ενώ από πίσω τους βρίσκονται φρένα της Brembo και δίσκοι διαμέτρου 345 χλστ.
Συγκριτικά τώρα με την απερχόμενη έκδοση OPC η GSi είναι, σύμφωνα πάντα με την Opel, ταχύτερη αλλά και ελαφρύτερη κατά 160 ολόκληρα κιλά.
Το στάνταρ FlexRide σασί προσφέρει τα προγράμματα Standard, Tour, Sport και Competition, τα οποία επηρεάζουν ανάλογα τα αμορτισέρ, την απόκριση στο γκάζι, την κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου και το σύστημα διεύθυνσης.
Το νέο Insignia GSi όμως δεν είναι δυναμικό μόνο στην άσφαλτο αλλά και στην όψη, χάρη στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο διαχύτης, το λογότυπο GSi, η ενσωματωμένη αεροτομή και οι διπλές εξατμίσεις.
Ανάλογη σπορ αύρα κυριαρχεί και στο εσωτερικό, με το κάθισμα του οδηγού να έχει ενισχυμένη πλευρική στήριξη, ενιαίο προσκέφαλο, λειτουργία μασάζ, ενώ είναι αεριζόμενο και θερμαινόμενο.
Η επίσημη πρεμιέρα του νέο Insignia GSi θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο διεξαγωγής του Σαλονιού της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Related Articles
Πόσα μπαλόνια μπορεί να σπάσει η BMW M2 σε 60 δευτ.; (video)
Συνήθως ο κόσμος θέλει να μάθει πόση ταχύτητα μπορεί να αναπτύξει η νέα BMW M2 Competition εντός ορισμένου χρόνου. Δύσκολο
Μονοθέσιο κοντράρεται στην ευθεία με ένα γατόπαρδο (video)
Αυτή η κόντρα είναι σίγουρα εντελώς διαφορετική με ότι έχουμε δει μέχρι τώρα. Για πρώτη φορά λοιπόν ένα ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο
To Toyota GT86 με νέα μπλε απόχρωση και έκδοση
Το βασικό χαρακτηριστικό της νέας έκδοσης Club Series Blue που δημιούργησε η Toyota για το GT86 είναι η μπλε απόχρωση