Breaking News

Η ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS δείχνει αλλά και είναι πιο δυνατή – Τα καλούδια που προστέθηκαν στον εξοπλισμό της (φωτογραφίες)

Η ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS δείχνει αλλά και είναι πιο δυνατή – Τα καλούδια που προστέθηκαν στον εξοπλισμό της (φωτογραφίες)

Ένα χρόνο μετά την ανανέωση της Cayenne τρίτης γενιάς, η Porsche προσθέτει στη φαρέτρα της και την αναβαθμισμένη έκδοση GTS.

Η εν λόγω έκδοση αποκτά περισσότερη δύναμη, έξτρα εξοπλισμό και τεχνικές αναβαθμίσεις. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars η ανανεωμένη Cayenne GTS συνδυάζει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και καθημερινά χρηστικότητα.

Σημείο αναφοράς αποτελεί ο ενισχυμένος V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων, ο οποίος πήρε μια αύξηση 40 ίππων στην ισχύ και 40 Νm στη ροπή. Πλέον αποδίδει 500 ίππους και 660 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,4 δευτ. και τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα. Έτσι διατηρείται μια απόσταση ισχύος από την Cayenne S των 474 ίππων.

Ο εν λόγω θηριώδης κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic S 8 σχέσεων, το οποίο διοχετεύει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος Porsche Traction Management (PTM). Όπως συμβαίνει και στην Turbo GT, το σύστημα PTM διαθέτει ξεχωριστό σύστημα ψύξης, ενισχύοντας την ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια της δυναμικής οδήγησης.

Στο στάνταρ εξοπλισμό της Cayenne GTS περιλαμβάνεται τώρα η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση δυο θαλάμων μαζί με τα συστήματα Porsche Active Suspension Management (PASM) και Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Παράλληλα η Cayenne GTS έχει 10 χλστ. χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος.

Τα μαύρα γράμματα GTS βρίσκονται χαμηλά τοποθετημένα στις μπροστινές πόρτες και στο πορτμπαγκάζ. Παρατηρήστε επίσης τις νέες ζάντες 21 ιντσών σε γκρι ανθρακί χρώμα, πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Διαθέτει ακόμα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα εμπρός (HD matrix LED) και πίσω, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο μπροστινό τμήμα, ενώ οι εξατμίσεις απέκτησαν από μαύρο έναν σκούρο μπρονζέ τόνο.

Διαβάστε επίσης: 19χρονη έφερε τούμπες με Porsche ισοπεδώνοντας ότι βρέθηκε μπροστά της – Είχε καταναλώσει αλκοόλ (βίντεο)

Να πούμε ακόμα ότι μαύρο γυαλιστερό χρώμα δίνεται στις πλαϊνές ποδιές, στα μπροστινά ένθετα, στο περίγραμμα των πλευρικών γυάλινων επιφανειών και στις προεκτάσεις θόλων των τροχών. Στάνταρ είναι η σταθερή πανοραμική γυάλινη οροφή και η ρυθμιζόμενα επεκτεινόμενη πίσω αεροτομή, ενώ προαιρετικά τοποθετείται σπορ σύστημα εξάτμισης με κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις σε σκούρο μπρονζέ χρώμα.

Στο εσωτερικό της Cayenne GTS συναντάμε στάνταρ θερμαινόμενο τιμόνι, το οποίο έχει επένδυση Race-Tex, ένα υλικό που μοιάζει με σουέτ και το συναντάμε επίσης στην οροφή, στα υποβραχιόνια, στα πάνελ των θυρών και στα πλευρικά τμήματα των σπορ καθισμάτων που ρυθμίζονται ηλεκτρικά προς οκτώ κατευθύνσεις. Για τα ενδότερα της Cayenne GTS υπάρχουν επίσης τα χρώματα “Carmine Red” και “Slate Grey Neo”.

Στάνταρ είναι η κυρτή οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων και προαιρετική η οθόνη απέναντι από το συνοδηγό.  Η ανανεωμένη Cayenne GTS θα διατίθεται εκτός από το κανονικό και με coupe αμάξωμα, ενώ το βιβλίο των παραγγελιών έχει ήδη ανοίξει και οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα από τα τρία πακέτα “Lightweight Sport”, τα οποία μειώνουν το συνολικό βάρος έως και 25 κιλά, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση.



Related Articles

Με στολή αγωνιστικού το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της Cupra!

Αντικρύζοντας το νέο Cupra UrbanRebel Concept είναι ξεκάθαρο ότι η εξωτερική του εικόνα παραπέμπει σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ωστόσο μέσα

Porsche προσπερνά παράνομα και «θερίζει» ποδηλάτη (video)

Βραβεία ανευθυνότητας διεκδικούν οι δυο οδηγοί των Porsche 911 GT3 που θα δείτε στο παρακάτω video. Στα πρώτα δευτερόλεπτα δεν

Το υπερσυλλεκτικό Volvo Sport των μόλις 67 αντιτύπων

Όταν μιλάμε για κλασσικά μοντέλα συνήθως εννοείται ότι είναι και συλλεκτικά, αλλά την περίπτωση του Volvo Sport μπορούμε να χαρακτηρίσουμε