Breaking News

Το υπερσυλλεκτικό Volvo Sport των μόλις 67 αντιτύπων

Το υπερσυλλεκτικό Volvo Sport των μόλις 67 αντιτύπων

Όταν μιλάμε για κλασσικά μοντέλα συνήθως εννοείται ότι είναι και συλλεκτικά, αλλά την περίπτωση του Volvo Sport μπορούμε να χαρακτηρίσουμε μοναδική στον τομέα αυτό.

Η παραγωγή του διήρκησε μόνο ένα χρόνο, από το 1956 μέχρι το 1957, ενώ συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις 67 Volvo Sport. Την ιδέα για ένα σπορ διθέσιο κάμπριο μοντέλο η Volvo την εξέφρασε αρχικά το 1954, ενώ το «σώμα» του ήταν κατασκευασμένο από υαλοπιλήματα (fiberglass) με ενίσχυση πολυεστερικού και διέθετε ένα σωληνοειδές πλαίσιο.

Η Volvo το προόριζε αποκλειστικά για εξαγωγές, καθώς το κλίμα στην πατρίδα της τη Σουηδία δεν ευνοούσε ένα κάμπριο μοντέλο. Ωστόσο τα περισσότερα Volvo Sport πουλήθηκαν τελικά στην εγχώρια αγορά.  Το Volvo Sport είχε μήκος 4.220 χλστ. και μεταξόνιο 2.400 χλστ.

Τροφοδοτούνταν από μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα που χρησιμοποιούσε το Volvo PV444, από το οποίο δανείστηκε και αρκετά εξαρτήματα. Ο λόγος για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.4 λίτρων απόδοσης 70 ίππων (5.500 σ.α.λ.) με διπλό καρμπυρατέρ, διαφορετικό εκκεντροφόρο, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και υψηλότερη συμπίεση. Συνεργάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 3 ταχυτήτων, ο λεβιές του οποίου ήταν τοποθετημένος στο δάπεδο.

Τον ίδιο βελτιωμένο κινητήρα απέκτησε αργότερα για την αμερικάνικη αγορά και το Volvo PV444, προσφέροντας του αρκετά καλές επιδόσεις, αλλά η τιμή του ήταν αρκετά υψηλότερη σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.


Tags assigned to this article:
παραγωγήκάμπριοVolvo Sport

Related Articles

Ο πρώτος αερόσακος οροφής από την Hyundai

Σας αρέσουν οι πανοραμικές γυάλινες οροφές, ωστόσο ανησυχείτε για το επίπεδο προστασίας που παρέχουν; Η Hyundai δίνει τη λύση εισάγοντας

Διπλή παράνομη στάθμευση πάνω σε πεζοδρόμιο της Λ. Αλεξάνδρας

Όλοι όσοι κυκλοφορούμε στους δρόμους της πρωτεύουσας γινόμαστε μάρτυρες καθημερινών ιστοριών απόλυτης τρέλας. Μια από τις πολλές αυτές ιστορίες λοιπόν

Με 309 ίππους πλέον το ηλεκτροκίνητο Nissan Leaf

H Nissan δεν επιθυμεί να απουσιάζουν οι επιδόσεις και η οδηγική ευχαρίστηση από τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Έτσι

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*