Breaking News

To Renault Spider που ζύγιζε 790 κιλά!

To Renault Spider που ζύγιζε 790 κιλά!

Είστε νοσταλγοί των roadster και στεναχωριέστε για την απόλυτη επικράτηση των SUV στις μέρες μας;

Επειδή πλέον δεν υπάρχουν αρκετά σύγχρονα roadsters στις γκάμες των αυτοκινητοβιομηχανιών πάμε να θυμηθούμε έναν παλαιότερο εκπρόσωπο της εν λόγω κατηγορίας.

Ο λόγος για το Renault Spider, το οποίο ενθουσίασε πριν από 24 χρόνια όταν έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης το 1995. Πάνω του υπήρχε το λογότυπο της Renault Sport, του αγωνιστικού δηλαδή τμήματος της γαλλικής εταιρείας, ενώ ακόμα και σήμερα η σχεδίαση του μπορεί να χαρακτηριστεί φουτουριστική.

Είχε μεγάλους «αμυγδαλωτούς» εμπρός προβολείς, διπλά πίσω στρογγυλά φωτιστικά σώματα, δεν είχε εμπρός παρμπρίζ αλλά ένα πάνελ που ήταν στο ύψος του τιμονιού, ενώ εντυπωσιακό ήταν το άνοιγμα προς τα επάνω των δυο του θυρών, όπως συνέβαινε τότε κυρίως στα supercars της Lamborghini και της Bugatti.

Το ύψος του αμαξώματος ήταν πολύ χαμηλό όπως μπορείτε να διακρίνεται στις φωτογραφίες, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις ήταν συμπαγείς αφού το μήκος του περιορίζονταν στα 3.81 μέτρα και το πλάτος στα 1.83 μέτρα.

Το αυστηρά διθέσιο ανοιχτό εσωτερικό με τα μπάκετ καθίσματα ήταν σπαρτιάτικο, καθώς το Renault Spider σκόπιμα απέφευγε κάθε προσπάθεια άνεσης, ώστε να τονίσει την αίσθησης της οδηγικής απόλαυσης. Δεν είχε ABS, υδραυλικό τιμόνι ούτε καν θέρμανση.

Το σασί του ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο με αποτέλεσμα το Renault Spider να ζυγίζει περίπου όσο το Twingo της εποχής, κοντά στα 790 κιλά. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας του ήταν τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τμήματος, ενώ απέδιδε 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.

Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων που μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι επιδόσεις του χαρακτηρίζονταν εφάμιλλες του Alpine A610…


Tags assigned to this article:
RenaultRoadsterSpider

Related Articles

Το αντίο της Mercedes G-Class με την Final Edition

Ο τερματισμός της παραγωγής και η αντικατάσταση της θρυλικής πλέον G-Class μετά από 40 ολόκληρα χρόνια, δε θα μπορούσε να

Mε το νέο MAN CitE θα γίνονται οι αστικές μεταφορές εμπορευμάτων (video)

Στο Διεθνές Σαλόνι Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο αρκετοί είναι αυτοί που κοντοστέκονται στο περίπτερο της MAN και παρατηρούν το νέο

Θήκες κινητών τηλεφώνων από τρακαρισμένα αυτοκίνητα (video)

Ένας από τους βασικότερους παράγοντες των τροχαίων ατυχημάτων είναι η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η