Breaking News
Το Skoda που κινούνταν με ανθρώπινο αίμα (video)
Ακούγεται ανατριχιαστικός ο παραπάνω τίτλος, ωστόσο έχει υπάρξει μοντέλο της Skoda, το οποίο αντί για καύσιμο
...0Το διαστημικό νέο Kia Futuron Concept (video)
Από το μέλλον μοιάζει να δραπέτευσε το νέο Kia Futuron Concept και να ήρθε στο 2019
...0To Renault Spider που ζύγιζε 790 κιλά!
Είστε νοσταλγοί των roadster και στεναχωριέστε για την απόλυτη επικράτηση των SUV στις μέρες μας; Επειδή
...0Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL
Υπάρχουν ιστορίες από τεχνολογικές εξερευνήσεις στα αρχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν τις μαθαίνουμε πότε ή γίνονται
...0Αναπηρικά αμαξίδια επιβιβάζονται στο νέο WheeM-i (video)
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ειδικά στη χώρα μας, οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αναπηρικά
...0Το νέο Renault EZ-POD είναι η χρονοκάψουλα των αστικών μεταφορών
Διαρκώς λαμβάνουμε μηνύματα που μας λένε ότι στο μέλλον οι αστικές μετακινήσεις θα γίνονται με πολλούς
...0
To Renault Spider που ζύγιζε 790 κιλά!

Είστε νοσταλγοί των roadster και στεναχωριέστε για την απόλυτη επικράτηση των SUV στις μέρες μας;
Επειδή πλέον δεν υπάρχουν αρκετά σύγχρονα roadsters στις γκάμες των αυτοκινητοβιομηχανιών πάμε να θυμηθούμε έναν παλαιότερο εκπρόσωπο της εν λόγω κατηγορίας.
Ο λόγος για το Renault Spider, το οποίο ενθουσίασε πριν από 24 χρόνια όταν έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης το 1995. Πάνω του υπήρχε το λογότυπο της Renault Sport, του αγωνιστικού δηλαδή τμήματος της γαλλικής εταιρείας, ενώ ακόμα και σήμερα η σχεδίαση του μπορεί να χαρακτηριστεί φουτουριστική.
Είχε μεγάλους «αμυγδαλωτούς» εμπρός προβολείς, διπλά πίσω στρογγυλά φωτιστικά σώματα, δεν είχε εμπρός παρμπρίζ αλλά ένα πάνελ που ήταν στο ύψος του τιμονιού, ενώ εντυπωσιακό ήταν το άνοιγμα προς τα επάνω των δυο του θυρών, όπως συνέβαινε τότε κυρίως στα supercars της Lamborghini και της Bugatti.
Το ύψος του αμαξώματος ήταν πολύ χαμηλό όπως μπορείτε να διακρίνεται στις φωτογραφίες, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις ήταν συμπαγείς αφού το μήκος του περιορίζονταν στα 3.81 μέτρα και το πλάτος στα 1.83 μέτρα.
Το αυστηρά διθέσιο ανοιχτό εσωτερικό με τα μπάκετ καθίσματα ήταν σπαρτιάτικο, καθώς το Renault Spider σκόπιμα απέφευγε κάθε προσπάθεια άνεσης, ώστε να τονίσει την αίσθησης της οδηγικής απόλαυσης. Δεν είχε ABS, υδραυλικό τιμόνι ούτε καν θέρμανση.
Το σασί του ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο με αποτέλεσμα το Renault Spider να ζυγίζει περίπου όσο το Twingo της εποχής, κοντά στα 790 κιλά. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας του ήταν τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τμήματος, ενώ απέδιδε 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.
Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων που μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι επιδόσεις του χαρακτηρίζονταν εφάμιλλες του Alpine A610…
Related Articles
Ένα εκατομμύριο Fiat Panda στους δρόμους
Ένα σημαντικό επίτευγμα σημειώνει στο βιογραφικό του το Fiat Panda τέταρτης γενιάς, καθώς η παραγωγή του έφτασε το ένα εκατομμύριο.
To Lexus LC στην ταινία Μαύρος Πάνθηρας (video)
Μια guest εμφάνιση θα πραγματοποιήσει το Lexus LC στην επερχόμενη ταινία με τίτλο «Μαύρος Πάνθηρας». Το ιαπωνικό coupe εμφανίζεται σε
Το επετειακό μοντέλο για τα 70 χρόνια της Porsche (video)
Ένα δώρο στον εαυτό της αποφάσισε να κάνει η Porsche για τα 70α της γενέθλια. Η γερμανική εταιρία των supercars