Breaking News
Νεκροφόρα Τesla γιατί οι τιμές των καυσίμων μας έχουν πεθάνει!
Για τους petrolheads θα ήταν πραγματικός εφιάλτης η τελευταία «βόλτα» τους να γίνει με ηλεκτρικό όχημα.
...Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες! Αστερίξ και Οβελίξ οδηγούν Citroen 2CV (video)
«Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες», μάλλον θα αναφωνήσετε όταν διαβάστε ότι «οραματίστηκαν» στο 50 π.Χ το
...Μισό crossover-μισό coupe το νέο Audi Activesphere Concept
Η τετράδα των πρωτότυπων οχημάτων Sphere της Audi θα ολοκληρωθεί με το νέο ηλεκτρικό Activesphere Concept.
...To πιο αντισυμβατικό Hyundai
Αρκετά αντισυμβατικό σχεδιαστικά είναι το νέο όχημα που δημιούργησε η Hyundai. Το εν λόγω νέο πρωτότυπο
...Δεν έχετε ξαναδεί τροχούς σαν αυτούς στο νέο Airflow Vision Concept
Πρεμιέρα στη φετινή Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (CES 2020) στο Λας Βέγκας πραγματοποιεί το νέο Airflow Vision Concept. Πρόκειται
...Εντυπωσιακό το εσωτερικό του νέου Skoda Vision IN
Στην Ινδία θέλει να επεκταθεί περισσότερο η Skoda και για το λόγο αυτό ετοιμάζεται να λανσάρει
...
To Renault Spider που ζύγιζε 790 κιλά!
Είστε νοσταλγοί των roadster και στεναχωριέστε για την απόλυτη επικράτηση των SUV στις μέρες μας;
Επειδή πλέον δεν υπάρχουν αρκετά σύγχρονα roadsters στις γκάμες των αυτοκινητοβιομηχανιών πάμε να θυμηθούμε έναν παλαιότερο εκπρόσωπο της εν λόγω κατηγορίας.
Ο λόγος για το Renault Spider, το οποίο ενθουσίασε πριν από 24 χρόνια όταν έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης το 1995. Πάνω του υπήρχε το λογότυπο της Renault Sport, του αγωνιστικού δηλαδή τμήματος της γαλλικής εταιρείας, ενώ ακόμα και σήμερα η σχεδίαση του μπορεί να χαρακτηριστεί φουτουριστική.
Είχε μεγάλους «αμυγδαλωτούς» εμπρός προβολείς, διπλά πίσω στρογγυλά φωτιστικά σώματα, δεν είχε εμπρός παρμπρίζ αλλά ένα πάνελ που ήταν στο ύψος του τιμονιού, ενώ εντυπωσιακό ήταν το άνοιγμα προς τα επάνω των δυο του θυρών, όπως συνέβαινε τότε κυρίως στα supercars της Lamborghini και της Bugatti.
Το ύψος του αμαξώματος ήταν πολύ χαμηλό όπως μπορείτε να διακρίνεται στις φωτογραφίες, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις ήταν συμπαγείς αφού το μήκος του περιορίζονταν στα 3.81 μέτρα και το πλάτος στα 1.83 μέτρα.
Το αυστηρά διθέσιο ανοιχτό εσωτερικό με τα μπάκετ καθίσματα ήταν σπαρτιάτικο, καθώς το Renault Spider σκόπιμα απέφευγε κάθε προσπάθεια άνεσης, ώστε να τονίσει την αίσθησης της οδηγικής απόλαυσης. Δεν είχε ABS, υδραυλικό τιμόνι ούτε καν θέρμανση.
Το σασί του ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο με αποτέλεσμα το Renault Spider να ζυγίζει περίπου όσο το Twingo της εποχής, κοντά στα 790 κιλά. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας του ήταν τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τμήματος, ενώ απέδιδε 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.
Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων που μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι επιδόσεις του χαρακτηρίζονταν εφάμιλλες του Alpine A610…
Related Articles
Η Hyundai θα σώζει τους οδηγούς που αποκοιμούνται στο τιμόνι
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα καινοτόμο τεχνολογικό σύστημα που θα παρουσιάσει σε λίγες μέρες η Hyundai στην Έκθεση τεχνολογικών ειδών CES
Σαρώνει στην Ελλάδα το Opel Corsa – Πρώτο σε πωλήσεις το 2023
Η εμπορική επιτυχία του Opel Corsa συνεχίζεται δυναμικά και το 2023, καθώς τους τρεις πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, κατάφερε
Ορμητικό όπως ο ποταμός Νιαγάρας το Renault Niagara Concept – Το νέο υβριδικό pickup (φωτογραφίες)
Χειμαρρώδες περιγράφεται το νέο Renault Niagara Concept, όπως ο ποταμός Νιαγάρας, από τον οποίο δεν πήρε μόνο το όνομα, αλλά