Breaking News
Μάχη έδωσαν οι συλλέκτες για ένα από τα πενήντα Nissan GT-R 50
Τα πρώτα Nissan GT-R 50 από την Italdesign ετοιμάζονται να αναχωρήσουν από την Ιταλία για να
...0Ελληνικό ΧΑΟΣ προκάλεσε το Chaos!
Μετά από μεγάλη αναμονή το τεράστιο ενδιαφέρον σχετικά με το πρώτο ελληνικό υπεραυτοκίνητο, ή αν θέλετε
...2Αναποδογύρισε και ξεψύχησε αυτή η Ferrari αλλά ο οδηγός σώος και αβλαβής
Τον κόσμο ανάποδα είδε η συγκεκριμένη κόκκινη Ferrari 488 Pista Spider, μετά από ένα τρομακτικό ατύχημα.
...1Lamborghini σκαρφάλωσε σε υψόμετρο 5.882 μέτρων!
Tα supercars της Lamborghini είναι αρκετά χαμηλά και σίγουρα δεν τους ταιριάζουν κακοτράχαλοι ορεινοί δρόμοι. Μη
...0Με κλεμμένη Lamborghini προσπάθησαν να περάσουν τα σύνορα στον Έβρο
Σίγουρα χρειάζεται πολύ θράσος ή αφέλεια να κυκλοφορείς με μια κλεμμένη Lamborghini και μάλιστα να προσπαθείς
...0Ελληνικό hypercar με 3.000 ίππους και τιμή 12,4 εκατ. ευρώ!
Τα τελευταία χρόνια διαρκώς εμφανίζονται υψηλών προδιαγραφών supercars από νεοσύστατες εταιρείες, διαφόρων χωρών. Πλέον και η
...1
Lexus LFA: Δέκα χρόνια καλπάζουν οι 560 ίπποι του (video)

Έναν εντυπωσιακό τρόπο επέλεξε το Lexus LFA για να σβήσει τα κεράκια στην τούρτα γενεθλίων του.
Όπως θα δείτε στο παρακάτω video ο αέρας που βγήκε από την τριπλή του εξάτμιση, μετά από μια δυνατή γκαζιά, έσβησε τη φλόγα στα δέκα συνολικά κεράκια της τούρτας. Μπορεί το LFA να έγινε 10 ετών, ωστόσο, η ιστορία του ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ως ερευνητικό και αναπτυξιακό έργο.
Ο μηχανικός Harahiko Tanashi της Lexus είχε αρκετό χρόνο για την ανάπτυξη του LFA, ενώ χρησιμοποίησε καινοτόμες διαδικασίες και υλικά (αμάξωμα κατασκευασμένο από CFRP αντί για αλουμίνιο).
Το ημερολόγιο έδειχνε 2003 όταν αντικρίσαμε για πρώτη φορά το LFA, σε πρωτότυπη μορφή, ενώ ένα χρόνο αργότερα μας έδειξε τις ικανότητες του στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία.
Διαβάστε επίσης: Με 478 ίππους το περιπολικό Lexus LC 500 (video)
Επανεμφανίστηκε το 2005 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ και πάλι όμως με πρωτότυπη μορφή, ενώ το 2007 η Lexus μας έδωσε μια πιο σαφή εικόνα του LFA, όπως θα κατέληγε στη γραμμή παραγωγής.
Το LFA είναι ένα συλλεκτικό supercar, καθώς δημιουργήθηκαν μόλις 500 αντίτυπα του. Η επιβεβαίωση της κατασκευής του ήρθε το 2009 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Τροφοδοτούνταν από ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα 4.0 λίτρων, απόδοσης 560 ίππων και 480 Nm ροπής, ο οποίος αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Yamaha. Επέτρεπε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,7 δευτ. και τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδονταν στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.
Αργότερα παρουσιάστηκε μια ακόμα πιο δυνατή έκδοση του LFA. Ο λόγος για το LFA Nurburgring Edition, το οποίο διέθετε πιο σκληρή ανάρτηση, αεροδυναμικές βελτιώσεις, ελαφρύτερες ζάντες αλουμινίου και ισχύ 570 ίππων. Μόνο 50 LFA Nurburgring Edition κατασκευάστηκαν, ενώ το 2011 σημείωσε ρεκόρ γύρου στα αυτοκίνητα παραγωγής μέσα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, με τον Akira Ida πίσω από το τιμόνι.
Related Articles
H σκουριά μειώνει την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης (videos)
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει το αποτέλεσμα σχετικής έρευνας έπειτα από την πραγματοποίηση δοκιμών πρόσκρουσης παλαιότερων μοντέλων που τα αμαξώματα τους είχαν
Η Hyundai θα σώζει τους οδηγούς που αποκοιμούνται στο τιμόνι
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα καινοτόμο τεχνολογικό σύστημα που θα παρουσιάσει σε λίγες μέρες η Hyundai στην Έκθεση τεχνολογικών ειδών CES
Για χιονοπόλεμο ετοιμάζεται η Bentley Continental GT
Κόντρα στον κανόνα που θέλει μόνο τα SUV να είναι κατάλληλα για τα χιόνια πάει μία Bentley Continental GT. Το