Breaking News
Χωρίς τον V6 twin-turbo κινητήρα των 510 ίππων οι ισχυρότερες Giulia και Stelvio Quadrifoglio στη νέα έκδοση Estrema (video)
Τη νέα ειδική έκδοση ονόματι Estrema παρουσίασε η Alfa Romeo για τις Giulia και Stelvio. Σύμφωνα
...0Ποια οχήματα δικαιούνται να περνάνε κόκκινο φανάρι; Πώς η Ford μειώνει τον κίνδυνο ατυχήματος; (video)
Ένα από τα χειρότερα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος οδηγός είναι να παραβιάσει ερυθρό σηματοδότη.
...0Mitsubishi Lancer Evo έκανε «σφήνες» μέσα στην πόλη μέχρι που φράκαρε (video)
Σε πίστα μάλλον θεώρησε ότι βρίσκονταν ο οδηγός του μαύρου Mitsubishi Lancer Evo που θα δείτε
...0Κανένα Opel δε θα χρειάζεται βενζίνη ή πετρέλαιο το 2028!
Το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης πλησιάζει για τα μοντέλα της Opel, σύμφωνα πάντα με επίσημη
...0To πρώτο ατύχημα στο WRC για το 2022! Διαλύθηκε στο γκρεμό το Puma Rally1 του Fourmaux (video)
Σοκαριστικό ατύχημα για πλήρωμα της ομάδας M-Sport Ford στην τρίτη Ειδική Διαδρομή rally Monte Carlo. Το
...0Η πρώτη BMW που αλλάζει χρώμα το αμάξωμα με το πάτημα ενός κουμπιού! (video)
Φανταστείτε ενώ προχωράτε στο δρόμο να δείτε ξαφνικά το αμάξωμα ενός αυτοκινήτου να αλλάζει ολόκληρο χρώμα,
...0
Καινούργιο Lada με φυσικό αέριο και τιμή μόνο 9.000 εύρω!

Μπορεί η Lada να μη διαθέτει ακόμα στη γκάμα της κάποιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, ωστόσο η ρώσικη εταιρεία έχει επενδύσει σε μια άλλη εναλλακτική μορφή ενέργειας. Ο λόγος για το CNG (φυσικό αέριο κίνησης), το οποίο φαίνεται ότι είναι αρκετά δημοφιλές στην πατρίδα της, για τα πλεονεκτήματα που προσφέρει.
Πρόσφατα η Lada γιόρτασε την παραγωγή συνολικά 10.000 οχημάτων που χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο. Το λευκό sedan Vesta που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία οδήγησε την Lada στον εν λόγω αριθμό ορόσημο. Τα CNG μοντέλα της Lada διαθέτουν κινητήρα, ο οποίος εκτός από βενζίνη μπορεί να καταναλώσει και φυσικό αέριο. Το συγκεκριμένο καύσιμο είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον και φθηνότερο, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Διαβάστε επίσης: Το Lada που έφτασε το μισό εκατομμύριο
Το λειτουργικό κόστος είναι σίγουρα χαμηλότερο, καθώς αν υποθέσουμε ότι ένα αυτοκίνητο ετησίως διανύει 20.000 χλμ. τα έξοδα για καύσιμο μειώνονται έως και 3 φορές, ενώ στην τσέπη του οδηγού μένουν μέχρι και 40.000 ρούβλια (περίπου 447 ευρώ). Για τους παραπάνω λόγους το 30% των Vesta CNG στη Ρωσία εργάζονται ως ταξί.
Το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε μια κυλινδρική δεξαμενή χωρητικότητας 90 λίτρων, η οποία τοποθετείται στο χώρο αποσκευών. Σημειώνεται ότι το ρεζερβουάρ βενζίνης διατηρεί τη χωρητικότητα του στα 55 λίτρα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική αυτονομία να ξεπερνάει τα 1.000 χλμ.
Η τιμή του Vesta CNG διαμορφώνεται στα 805.900 ρούβλια (περίπου 9.000 ευρώ), χάρη στην κρατική επιχορήγηση Ecogas, που εισήχθη με πρωτοβουλία του Υπουργείου Βιομηχανίας και Εμπορίου της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Related Articles
Ντεμπούτο του νέου Renault Megane R.S. σε βιντεοπαιχνίδι (video)
Το νέο Renault Megane R.S. έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του στην άσφαλτο, ωστόσο το ψηφιακό του ντεμπούτο πραγματοποιείται μέσα
Με αλεξίσφαιρα παράθυρα το Rezvani Tank (video)
Aν έχετε διαβάσει έστω και μια φορά για το άγνωστο στους περισσοτέρους Rezvani Tank, τότε σίγουρα θα το θυμάστε για
Ο πρώτος αερόσακος οροφής από την Hyundai
Σας αρέσουν οι πανοραμικές γυάλινες οροφές, ωστόσο ανησυχείτε για το επίπεδο προστασίας που παρέχουν; Η Hyundai δίνει τη λύση εισάγοντας