Breaking News
H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...Οθόνη αφής το 1986; Ποιο αυτοκίνητο την εγκαινίασε; (video)
Σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν οθόνη αφής, η οποία έχει «απορροφήσει» τα περισσότερα κουμπιά και
...Ο Πατούλης θαύμασε Σκαραβαίους, Mini και άλλα ιστορικά οχήματα
Από κοντά θαύμασε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, το θρυλικό Volkswagen Beetle, το εμβληματικό Mini και
...Το Opel που χτυπήθηκε από κεραυνό και έγινε ηλεκτρικό!
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται πριν από μισό αιώνα η Opel σημείωσε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας με
...
Ένα Volkswagen Beetle για τη Σταχτοπούτα

Θυμάστε από τα παιδικά σας χρόνια την άμαξα που μετέφερε τη Σταχτοπούτα στο χορό;
Ένας ταλαντούχος οξυγονοκολλητής και σιδηρουργός από το Μεξικό ζωντάνεψε από τα παραμυθία τη μαγική άμαξα της Σταχτοπούτας, χρησιμοποιώντας το εμβληματικό Volkswagen Beetle.
O λόγος για τον Ραφαέλ Εσπάρθα Πρίετο, ο οποίος το 1968 εργάζονταν σε ένα τοπικό κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτου. Ο εργοδότης του ζήτησε να δημιουργήσει ένα ξεχωριστό Volkswagen Beetle, ώστε να προσελκύσει νέους πελάτες.
Τότε αφαίρεσε το μεταλλικό αμάξωμα του Σκαραβαίου και το αντικατέστησε με λευκό σφυρήλατο σίδερο ως σκελετό, ενώ τα κενά γέμισε με περίτεχνα σχέδια που θυμίζουν λουλούδια.
Το πραγματικά εντυπωσιακό Beetle τοποθετήθηκε έξω από την επιχείρηση ανταλλακτικών αυτοκινήτου πάνω σε μια περιστρεφόμενη πλατφόρμα. Το αποτέλεσμα δεν ήταν να προσελκύσει μόνο τα βλέμματα των κατοίκων, αλλά και στελεχών της Volkswagen, καθώς εκεί κοντά βρίσκονταν, το νεόδμητο τότε, εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στην Πουέμπλα.
Σύντομα η Volkswagen ζήτησε από τον Ραφαέλ να δημιουργήσει δύο ακόμη αντίστοιχα Beetle, τα οποία θα μπορούσαν να κινηθούν και θα εμφανίζονταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1968 στο Μεξικό. Στη συνέχεια του ζητήθηκε να κατασκευάσει 20 επιπλέον Beetle με τη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική.
Όπως βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες το Beetle δε διέθετε παρμπρίζ και παράθυρα, ενώ ορατά ήταν τα μηχανικά μέρη και η καμπίνα των επιβατών. Τροφοδοτούνταν από τετρακύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 1.5 λίτρων, απόδοσης μόλις 53 ίππων. Πολλά από τα εν λόγω Beetle χρησιμοποιούνταν ως γαμήλια αυτοκίνητα, ενώ σήμερα θεωρούνται άκρως συλλεκτικά κομμάτια, καθώς πρόκειται για έργα τέχνης.
Related Articles
Ανακυκλωμένα υλικά και υψηλή τεχνολογία στο εσωτερικό του νέου Skoda Enyaq iV (video)
To νέο Enyaq iV δε θα ξεχωρίζει μόνο επειδή είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Skoda, αλλά και για
Το Nissan Kicks για άτομα με ειδικές ανάγκες
Το Nissan Kicks στη νέα έκδοση S Direct απευθύνεται σε άτομα με ειδικές ανάγκες, προσφέροντας τους τη χαρά της οδήγησης.
Δείτε πως το νέο Ford Focus περνάει ανέπαφα τις λακκούβες (video)
Πόσες φορές δεν έχετε αγανακτήσει ή ακόμα και να βρίσετε όταν οι τροχοί του αυτοκινήτου σας την ώρα που οδηγείτε