Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
H απαγορευμένη διαφήμιση του Toyota Hilux – Ποιους κανόνες υποτίθεται ότι παραβίασε; (βίντεο)
Σε ατόπημα φέρεται να υπέπεσε η Toyota, σύμφωνα με την αρμόδια αρχή προτύπων διαφήμισης στη Βρετανία.
Στο επίκεντρο λοιπόν βρέθηκε η διαφήμιση του Hilux που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο, καθώς εκτιμήθηκε ότι παραβιάζει τους κανόνες για την κοινωνική ευθύνη απέναντι στο περιβάλλον.
Στα «επίμαχα» πλάνα βλέπουμε πολλά Hilux μαζί να διασχίζουν απομακρυσμένες ορεινές διαδρομές και δασώδεις εκτάσεις, περνώντας μέσα από νερά, ενώ στη συνέχεια πατάνε άσφαλτο και εισέρχονται σε αστικό περιβάλλον.
Το βίντεο έχει διάρκεια μόλις 30 δευτ. ενώ ακούγεται μια φωνή να λέει: «ένα από τα αληθινά θεάματα της φύσης» και στη συνέχεια τη φράση: «Toyota Hilux. Γεννημένο για να περιπλανιέται».
Σημειώνεται ότι η εν λόγω διαφήμιση για το ιαπωνικό pick-up προβλήθηκε αρχικά το 2020. Η αρμόδια αρχή προτύπων διαφήμισης στη Βρετανία έκρινε ότι το συγκεκριμένο οπτικοακουστικό υλικό παρουσιάζει και προτρέπει τη χρήση οχημάτων με έναν τρόπο που αγνοεί τις επιπτώσεις στη φύση και το περιβάλλον και έτσι αποφάσισε να απαγορεύσει την προβολή της.
Διαβάστε επίσης: Το πιο σπορ Toyota Hilux μπαίνει στο χωράφι αλλά όχι στην πίστα! (φωτογραφίες)
Η Toyota όμως δεν άφησε ασχολίαστη την απόφαση αυτή και υπενθύμισε στην αρμόδια αρχή προτύπων διαφήμισης της Βρετανίας ότι το Hilux δημιουργήθηκε για τα πιο σκληρά περιβάλλοντα και ότι οι off-road ικανότητες του είναι απαραίτητες για ορισμένες βιομηχανίες, όπως η γεωργία και η δασοκομία.
Ανέφερε επίσης ότι τα γυρίσματα της διαφήμισης έγιναν στη Σλοβενία σε ιδιωτική έκταση με την άδεια του ιδιοκτήτη και ότι οι προσπάθειες της μάρκας να εξηλεκτρίσει τα μοντέλα της μέσω της υβριδικής τεχνολογίας από το 1997, αποδεικνύουν πόσο αφοσιωμένη είναι στην προστασία του περιβάλλοντος.
Εσείς πιστεύετε ότι η διαφήμιση αυτή στερείται οικολογικής συνείδησης και προτρέπει τους οδηγούς να διαταράσσουν το φυσικό περιβάλλον ή ότι το σκεπτικό πίσω από την απόφαση είναι υπερβολικό και λανθασμένο;
Related Articles
Η Hyundai παρουσιάζει το δικό της ηλεκτρικό πατίνι (video)
Στην Έκθεση της Φρανκφούρτης έκανε πρόσφατα πρεμιέρα το νέο i10, το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Hyundai. Ωστόσο η κορεάτικη
Πιλότοι της Formula 1 οδηγούν το Lada Niva (video)
Στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν που διοργανώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο οι πιλότοι της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο,
Η πρώτη BMW που αλλάζει χρώμα το αμάξωμα με το πάτημα ενός κουμπιού! (video)
Φανταστείτε ενώ προχωράτε στο δρόμο να δείτε ξαφνικά το αμάξωμα ενός αυτοκινήτου να αλλάζει ολόκληρο χρώμα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα!