Breaking News

Πάνω από 2.500 χλμ. σε 48 ώρες με το ηλεκτρικό σκούτερ της Seat (video)

Πάνω από 2.500 χλμ. σε 48 ώρες με το ηλεκτρικό σκούτερ της Seat (video)

Προφανώς το νέο  Seat MÓ 125 Performance δεν έχει τόσο μεγάλη αυτονομία με μια μόνο φόρτιση της μπαταρίας του. Ωστόσο απέδειξε πόσο ικανό και αξιόπιστο είναι σε μια επίπονη δοκιμασία, από την οποία κατάφερε τελικά να κατακτήσει δυο Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness.

Το αστικών προδιαγραφών ηλεκτρικό σκούτερ της ισπανικής εταιρείας «αντάλλαξε» τους δρόμους της πόλης με την πίστα για να δοκιμάσει τις επιδόσεις και την ποιότητά του κατά τη διάρκεια μιας ακραίας δοκιμής αντοχής. Δύο συνεχόμενες ημέρες οδήγησης για να διαπιστωθεί πόσα χιλιόμετρα θα μπορούσε να διανύσει σε 24 ώρες σε δύο διαφορετικές μορφές: Ομαδική σκυταλοδρομία και σόλο οδήγηση.

Το αποτέλεσμα ήταν 2.588 χιλιόμετρα σε 48 ώρες, περίπου το ισοδύναμο της απόστασης μεταξύ Βαρκελώνης και Ελσίνκι σε ευθεία γραμμή. Αυτό το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στην Έκθεση μοτοσικλετών EICMA στο Μιλάνο στις 8 Νοεμβρίου, ενώ στη δοκιμασία εμφανίστηκε καλυμμένο με καμουφλάζ για να μην αποκαλύψει τη σχεδίασή του.

Το Seat MÓ 125 Performance έσπασε το ρεκόρ στη δοκιμή σκυταλοδρομίας 24 ωρών. Κάλυψε 1.430,558 χιλιόμετρα, περισσότερο από τη διπλάσια δηλαδή απόσταση από τον προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ Guinness. Πέντε έμπειροι αναβάτες αντοχής οδηγούσαν εναλλάξ κάθε φορά που η μπαταρία άλλαζε, κάθε 50 λεπτά περίπου. Τα μέλη της ομάδας σκυταλοδρομίας που συμμετείχαν στην πρόκληση ήταν ο Ivo Viscasillas, ο οποίος είναι επίσης μέλος του τμήματος Complete Vehicle στο τμήμα R&D της Seat S.A., η δημοσιογράφος Judit Florensa και οι οδηγοί Cristian Marín, Miquel Viñola και Jordi Gené.

Διαβάστε επίσης: Εδώ η Nissan έχει κατασκευάσει 5 εκατομμύρια οχήματα!

Για τον Ιταλό δημοσιογράφο Valerio Boni, ο οποίος οδήγησε το ίδιο Seat MÓ 125 Performance, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που αγωνιζόταν για 24 ώρες για να πετύχει ένα παγκόσμιο ρεκόρ Guinness, αλλά ήταν η πρώτη φορά που το έκανε με ηλεκτρικό όχημα. Κάλυψε 1.158,72 χιλιόμετρα μετά από 24 ώρες σόλο οδήγησης, με μικρές στάσεις για να αλλάζει μπαταρίες λίγο παραπάνω από κάθε μία ώρα και περιστασιακά διαλείμματα 40 λεπτών.

Καθώς δοκίμασε για πρώτη φορά τη μοτοσικλέτα, ο Boni ήξερε ότι είχε την ευκαιρία να σπάσει ένα ατομικό ρεκόρ με το Seat MÓ 125 Performance, και έτσι ακριβώς έγινε. Όταν τελείωσε, το μόνο που μπορούσε να πει για την απόδοσή του στην πίστα ήταν «απλά τέλειο».

Οι αυστηρές οδηγίες για τον καθορισμό ή την κατάρριψη ενός παγκόσμιου ρεκόρ Guinness σημαίνουν ότι η πιστοποίηση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να αποκτήσεις δύο ρεκόρ σε μόλις 48 ώρες είναι ένας άθλος που ελάχιστοι μπορούν να επιτύχουν. Χρειάστηκε πολλή προετοιμασία, μεγάλη ομαδική δουλειά και στενή συνεργασία με συνεργάτες και εταιρείες όπως οι Öhlins, Andreani, Shad, Galfer, Blunik και η Zuera International Circuit.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς



Related Articles

Η Τροχαία εντόπισε 108 παραβάσεις στη Στερεά Ελλάδα

Τους στοχευμένους ελέγχους της συνεχίζει με αμείωτους ρυθμούς η Τροχαία σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Στις 14 Δεκεμβρίου λοιπόν κλιμάκια

Σούζες σε Κηφισό και Λ. Αθηνών οδήγησαν στη σύλληψη 21χρονου – Καταχέσθηκε η μοτοσικλέτα

Μπορεί χτες να ήταν Πρωταπριλιά όμως η ΕΛ.ΑΣ. δεν έκανε καθόλου πλάκα όταν έκοβε συνολικά 805 κλήσεις για παραβάσεις του

H προίκα της ιστορικής Alfa Romeo GT 1300 Junior στις σύγχρονες Giulia και Stelvio (video)

Νοσταλγικό άρωμα αναδύεται από τις νέες ειδικές εκδόσεις που δημιούργησε η Alfa Romeo για τις Giulia και Stelvio. Πάμε λοιπόν