Breaking News

Το ισχυρότερο Skoda είναι το νέο ηλεκτρικό Enyaq RS iV με 300 ίππους

Το ισχυρότερο Skoda είναι το νέο ηλεκτρικό Enyaq RS iV με 300 ίππους

H γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Skoda, που εστιάζουν στις επιδόσεις, επεκτείνεται μέσα από το νέο Enyaq RS iV.

Πρόκειται για την πρακτικότερη εκδοχή του Enyaq Coupe RS iV, καθώς δε διαθέτει κεκλιμένη γραμμή οροφής, αλλά το γνωστό SUV αμάξωμα. Το «παρών» δίνουν και εδώ δυο ηλεκτροκινητήρες, επιτυγχάνοντας ηλεκτρική τετρακίνηση, ενώ συνδυαστικά παράγουν 300 ίππους (220 kW) και πλούσια ροπή 460 Nm. Έτσι μιλάμε για το ισχυρότερο Skoda παραγωγής.

Από πλευράς επιδόσεων για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν 6,5 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, επομένως είναι κατά 20 χλμ. ταχύτερο σε σύγκριση με τα απλά ηλεκτρικά Enyaq iV.

Εκτός από τα Eco, Comfort, Normal και Sport προγράμματα οδήγησης υπάρχει και το Traction, το οποίο ενισχύει την πρόσφυση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και ολισθηρές επιφάνειες, χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση, αρκεί η ταχύτητα να μη ξεπερνά τα 20 χλμ./ώρα.

Με συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,265 το νέο Enyaq RS iV είναι αρκετά αεροδυναμικό, όχι όμως όσο το Enyaq Coupe RS iV με συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,234. Η μπαταρία του, χωρητικότητας 82 kWh, υπόσχεται με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία 500 χλμ. (μέτρηση WLTP). Χάρη στη μέγιστη ισχύ φόρτισης 135 kW, η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτίσει από 10-80% εντός μόλις 36 λεπτών σε σταθμούς ταχείας φόρτισης.

Η διαφορετική ανάρτηση χαμηλώνει το αμάξωμα 15 χλστ. μπροστά και 10 χλστ. πίσω. Η ιδιαίτερη πράσινη απόχρωση “Mamba Green” είναι ήδη γνωστή από το Enyaq Coupe RS iV.

Διαβάστε επίσης: Ανακαλούνται Toyota Yaris για προληπτικό έλεγχο στο υβριδικό σύστημα

Παρατηρήστε επίσης τη φωτιζόμενη μάσκα (με 131 Led) κλειστού τύπου, τους προφυλακτήρες με την επιθετικότερη σχεδίαση, τους full-Led Matrix προβολείς, το λογότυπο RS στα εμπρός φτερά, τα επίσης full-Led πίσω φωτιστικά σώματα, τις ζάντες 20 ή 21 ιντσών με αεροδυναμικά καλύμματα,  τα φιμέ πίσω κρούσταλλα, τον πίσω διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και την προαιρετική πανοραμική γυάλινη οροφή.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και ενισχυμένη πλευρική στήριξη του σώματος, πράσινες ραφές, αλουμινένια πεντάλ, τύπου carbon διακοσμητικά ένθετα, πράσινος κρυφός φωτισμός, μαύρη επένδυση οροφής και τιμόνι με επίπεδη βάση.

Στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη  5,3 ιντσών, η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 13 ιντσών, ο κλιματισμός τριών ζωνών, και η επιφάνεια  ασύρματης φόρτισης για smartphones. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 585 λίτρων (15 λίτρα περισσότερα σε σύγκριση με το Enyaq Coupe RS iV), ενώ όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.710 λίτρα.

Η παραγωγή του νέου Enyaq RS iV έχει ήδη ξεκινήσει στο κεντρικό εργοστάσιο της Skoda που βρίσκεται στη Μλάντα Μπόλεσλαβ της Τσεχίας. Σύντομα η Skoda θα γιορτάσει την παραγωγή 100.000 ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας Enyaq iV.



Related Articles

Οι ιδιοκτήτες ιαπωνικών μοντέλων τα πωλούν μετά από 15 χρόνια

Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα που πραγματοποίησε το iSeeCars, οι ιδιοκτήτες ιαπωνικών μοντέλων στην Αμερική τα έχουν στην κατοχή τους πάνω

Το ακριβότερο SUV Karlmann King κοστίζει 3,8 εκατ. δολάρια (video)

Ποια Bentley Bentayga; Ποια Porsche Cayenne; Ποια Mazerati Levante; Ποια Rolls-Royce Cullinan; Νομίζετε ότι αυτά τα πολυτελή SUV είναι από

Αυτό είναι το πιο σπορ Lada

Ποιος είπε ότι τα σύγχρονα μοντέλα της Lada δεν έχουν δυναμικό χαρακτήρα; Μη μένετε στη γνώμη που είχατε για παλαιότερα