Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Δε μπορεί να καταπιεί η έρημος του Μαρόκου το νέο Audi RS Q e-tron!
Οι τροχοί του νέου Audi RS Q e-tron πάτησαν την παχιά άμμο στην απέραντη έρημο του Μαρόκου.
Γιατί βρέθηκε όμως σε αυτό το αφιλόξενο έδαφος; Για να φτάσει στα όρια του και να αποδείξει την αντοχή του, καθώς με το νέο RS Q e-tron η Audi Sport θα συμμετέχει στο Ράλλυ Ντακάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη Σαουδική Αραβία τον Ιανουάριο του 2022.
Οι απαιτητικές δοκιμές στους αμμολόφους και στις ακραίες θερμοκρασίες (πάνω από 40 βαθμοί Κελσίου) του Μαρόκου θα διαρκέσουν δυο εβδομάδες, ενώ έχουν προηγηθεί δύσκολα τεστ στους δρόμους της Ισπανίας και της Γερμανίας.
Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ.
Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει σχεδόν 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.
Διαβάστε επίσης: Με στολή αγωνιστικού το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της Cupra!
Στο Μαρόκο ταξίδεψαν και τα τρία πληρώματα του RS Q e-tron. Ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist.
Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου RS Q e-tron στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburg an der Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104.
Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.
Related Articles
Κυκλοφορούν και οπλοφορούν τα νέα περιπολικά Mazda 6 της Ελληνικής Αστυνομίας
Το μηχανοκίνητο στόλο της αναβαθμίζει διαρκώς η Ελληνική Αστυνομία, με το τελευταίο της απόκτημα να αφορά 26 νέα περιπολικά Mazda
Η Nissan κατασκεύασε 499.999 συν ένα Leaf (video)
Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε την Μαρία Τζάνσεν από τη Νορβηγία, να ποζάρει χαρούμενη πλάι στο νέο της αυτοκίνητο, ένα κόκκινο
Βαριέσαι να κουρεύεις το γκαζόν; Το αυτόνομο χορτοκοπτικό μηχάνημα της Honda κάνει όλη τη δουλειά μόνο του! (φωτογραφίες & βίντεο)
Η Honda δίνει μια έξυπνη λύση στη χρονοβόρα, αλλά απαραίτητη διαδικασία κουρέματος του γκαζόν. Η ιαπωνική εταιρεία λοιπόν παρουσιάζει το