Breaking News

Volkswagen ARVW: Ρεκόρ ταχύτητας 362 χλμ./ώρα το 1980!

Volkswagen ARVW: Ρεκόρ ταχύτητας 362 χλμ./ώρα το 1980!

Στην εξέλιξη ενός νέου μοντέλου παίζει μεγάλο ρόλο η επίτευξη της βέλτιστης αεροδυναμικής, καθώς επηρεάζει τις επιδόσεις του, την κατανάλωση καυσίμου και τον παραγόμενο θόρυβο.

Η Volkswagen πάντα έδινε μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη της αεροδυναμικής. Ωστόσο το πιο αεροδυναμικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει δεν είναι κάποιο σύγχρονο, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά αναπτύχθηκε πριν από σαράντα χρόνια.

Ο λόγος για το ξεχωριστό ARVW (από τα αρχικά των λέξεων Aerodynamic Research Volkswagen) του 1980. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία ο συντελεστής οπισθέλκουσας του ARVW ήταν μόλις 0.15 Cd.

Όπως βλέπετε και στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες το σχήμα του ARVW «φώναζε» ότι μπορεί να κινηθεί με αρκετά χαμηλή αντίσταση αέρα. Η σιλουέτα του ήταν στενόμακρη, καθώς το πλάτος του δε ξεπερνούσε τα 1.100 χλστ. και το ύψος του τα 838 χλστ., ενώ έμοιαζε με βέλος.

Παρατηρήστε επίσης το γυάλινο στέγαστρο της μονοθέσιας καμπίνας του που άνοιγε προς τα επάνω, όπως στα μαχητικά αεροσκάφη, τους καλυμμένους εμπρός και πίσω τροχούς, τα οριζόντια φτερά στο ρύγχος και τα κάθετα φτερά στην «ουρά» του που το βοηθούσαν να παραμένει σταθερό σε υψηλές ταχύτητες.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι τον Οκτώβριο του 1980 μια μικρή ομάδα μηχανικών της Volkswagen σημείωσε στη γνωστή πίστα Nardo της Ιταλίας δυο ρεκόρ ταχύτητας με το ARVW.

Εντός της πρώτης ώρας των δοκιμών το ARVW πέτυχε μέγιστη ταχύτητα 355 χλμ./ώρα και τελικά κατάφερε να φτάσει τα 362 χλμ./ώρα. Σίγουρα σημαντικό ρόλο έπαιξε το χαμηλό βάρος του ARVW, καθώς το πλαίσιο του ήταν φτιαγμένο από αλουμίνιο και carbon.

Πίσω από τον οδηγό βρίσκονταν τοποθετημένος ένα εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.4 λίτρων, απόδοσης 179, ενώ η κίνηση μεταδίδονταν μέσω αλυσίδας στους πίσω τροχούς.

Η σχεδίαση του ARVW ενέπνευσε το 2013 το υβριδικό XL1, το οποίο συνδύαζε δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα TDI μόλις 800 κ.εκ. απόδοσης 48 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 27 ίππων και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 5.5 kWh. H Volkswagen δηλώνει ότι η αεροδυναμική θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της ID.



Related Articles

Σχεδόν μισό εκατομμύριο κοστίζει το αγωνιστικό Nissan GT-R

Το εκρηκτικό Nissan GT-R μπορεί άνετα να εισβάλει μέσα σε μια πίστα και να καταπλήξει, ωστόσο η ιαπωνική εταιρία προσφέρει

Με άγριο παρουσιαστικό το Subaru VIZIV Performance STI Concept

Για την παρουσία της στο επερχόμενο 45ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο που θα ανοίξει τις πύλες από 12 έως 14

Λες έλα να πάρεις στο Tesla και έρχεται! (video)

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι εμείς πάμε και βρίσκουμε το αυτοκίνητο μας εκεί που το είχαμε παρκάρει, ωστόσο η Tesla έρχεται