Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Σοκάρει η απουσία αερόσακων στο Mitsubishi L200 (video)
Το 2019 δεν υπάρχει καμία περίπτωση να απουσιάζουν οι αερόσακοι από το βασικό εξοπλισμό ενός καινούργιου αυτοκινήτου που πωλείται στην Ευρώπη.
Ωστόσο οι ίδιοι κανονισμοί ασφαλείας δεν ισχύουν δυστυχώς σε όλο τον κόσμο, όπως για παράδειγμα στη Λατινική Αμερική, όπου η νομοθεσία δεν υποχρεώνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξοπλίσουν υποχρεωτικά τα μοντέλα τους με αερόσακους.
Ο οργανισμός LatinNCAP είναι ο αντίστοιχος με το γνωστό σε εμάς EuroNCAP, με τη διαφορά ότι αξιολογεί μοντέλα που διατίθενται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με τις τοπικές προδιαγραφές και όχι με τις ευρωπαϊκές.
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανανεωμένου Mitsubishi L200 τα αποτελέσματα σοκάρουν, καθώς λόγω της απουσίας αερόσακων απέσπασε μηδέν αστέρια στην προστασία ενήλικων επιβατών και μόλις δυο αστέρια στην προστασία παιδιών.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην Ευρώπη το L200 προσφέρεται με επτά αερόσακους, ενώ το 2015 ο EuroNCAP το είχε βαθμολογήσει με τέσσερα αστέρια. Η ιαπωνική εταιρεία εκμεταλλευόμενη τη χαλαρότητα της νομοθεσίας στη Λατινική Αμερική για την ασφάλεια οχημάτων δεν εξοπλίζει το L200 με κανένα αερόσακο, μειώνοντας έτσι το κόστος παραγωγής, ωστόσο οι επιβάτες διατρέχουν σοβαρούς κινδύνους τραυματισμού σε περίπτωση σύγκρουσης.
Από την πλευρά της η Mitsubishi δεσμεύτηκε να αυξήσει το στάνταρ εξοπλισμό του L200 στη Λατινική Αμερική από το Φεβρουάριο του 2020, προσθέτοντας δύο εμπρόσθιους αερόσακους και ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες. Όμως και πάλι ο LatinNCAP εκτιμά ότι η βαθμολογία δε θα ξεπεράσει τα δυο αστέρια…
Related Articles
Mercedes σχηματίζει το λογότυπο της Audi! (videos)
Στο παρακάτω video θα δείτε μια Mercedes C63 να κάνει donuts σηκώνοντας λευκά σύννεφα καπνού από την έντονη τριβή των
Ρεκόρ χρόνου 2 λεπτών και 24 δευτ. έκανε το Honda Civic Type R (video)
Ακόμα ένα τρόπαιο στην πλούσια συλλογή της πρόσθεσε η κορυφαία έκδοση του Honda Civic. Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στη νέα ακόμα πιο
Το αγωνιστικό Ford Fiesta R2 των 200 ίππων (video)
Το νέο αγωνιστικό Ford Fiesta είναι εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές κατηγορίας R2 της FIA. Βασίζεται στο υφιστάμενο Fiesta ST-Line, διαθέτει