Breaking News
Φορτηγό «έγδαρε» παρκαρισμένο Tesla Cybertruck – Η στιγμή που ξηλώνει τη δεξιά πλευρά (φωτογραφίες & βίντεο)
«Εργατικό ατύχημα» είχε ένα Tesla Cybertruck ενώ βρίσκονταν σταθμευμένο σε μια αποβάθρα, προφανώς για φορτώσουν στην
...Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...
Ηλεκτρικό και διώροφο το νέο λεωφορείο της Hyundai
Πέρα από τα επιβατικά της μοντέλα η Hyundai επιδεικνύει και τις ικανότητες της στην κατασκευή προηγμένων τεχνολογικά λεωφορείων.
Στην Έκθεση Τεχνολογίας, Γης, Υποδομών και Μεταφορών που πραγματοποιείται στην Κορέα από 29 έως 31 Μαΐου παρουσίασε ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο διώροφο λεωφορείο.
Η ανάπτυξη του ξεκίνησε το 2017 διήρκησε 18 μήνες και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το εθνικό Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών και Μεταφορών. Διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 321 ίππων, μπαταρία 384kWh, η οποία με μια φόρτιση διάρκειας 72 λεπτών εξασφαλίζει αυτονομία 300 χλμ.
Μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα 70 επιβάτες, καθώς στον κάτω του όροφο υπάρχουν 11 θέσεις και στον επάνω 59 θέσεις. Η χωρητικότητα του δηλαδή είναι 1,5 φορές μεγαλύτερη σε σύγκριση με ένα συμβατικό λεωφορείο.
Παράλληλα διαθέτει χώρο για δυο αναπηρικά αμαξίδια, αυτόματα κεκλιμένη ράμπα και χαμηλό δάπεδο, ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση σε άτομα με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα.
Στόχος του νέου ηλεκτροκίνητου διώροφου λεωφορείου είναι να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση και την κυκλοφορική συμφόρηση. Στα τεχνολογικά του συστήματα περιλαμβάνεται υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, αποφυγή σύγκρουσης με αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, χάρη σε κάμερα που παρακολουθεί την κίνηση μπροστά από το λεωφορείο και διατήρηση ασφαλούς απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.
Related Articles
Τώρα και βενζινοκίνητο το Jeep Avenger – Η ενναλακτική λύση για όσους δεν ασπάζονται την ηλεκτροκίνηση (φωτογραφίες)
Αν σας γοητεύει το νέο Jeep Avenger, αλλά δεν είστε οπαδός της ηλεκτροκίνησης, τώρα υπάρχει εναλλακτική λύση. Το μικρότερο SUV
H Toyota σταματά την παραγωγή της στην Αυστραλία (video)
Τίτλους τέλος ρίχνει η Toyota στη γραμμή παραγωγής της στην Αυστραλία έπειτα από 54 ολόκληρα χρόνια. Η απόφαση αυτή είχε
Μόνο 4,3 δευτ. θέλει η Jaguar F-Pace SVR για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η κορυφαία έκδοση SVR της Jaguar συναντάται μόνο στην F-Type. Ωστόσο η βρετανική εταιρία πιστεύει ότι