Breaking News
Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...Ακόμα πιο άγριο το ανανεωμένο Audi S3 – Με 333 ίππους και κατανεμητή ροπής (φωτογραφίες)
Η Audi αποκάλυψε το ανανεωμένο S3, το οποίο εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, ενώ απέκτησε πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό
...
Σοκάρει η απουσία αερόσακων στο Mitsubishi L200 (video)
Το 2019 δεν υπάρχει καμία περίπτωση να απουσιάζουν οι αερόσακοι από το βασικό εξοπλισμό ενός καινούργιου αυτοκινήτου που πωλείται στην Ευρώπη.
Ωστόσο οι ίδιοι κανονισμοί ασφαλείας δεν ισχύουν δυστυχώς σε όλο τον κόσμο, όπως για παράδειγμα στη Λατινική Αμερική, όπου η νομοθεσία δεν υποχρεώνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξοπλίσουν υποχρεωτικά τα μοντέλα τους με αερόσακους.
Ο οργανισμός LatinNCAP είναι ο αντίστοιχος με το γνωστό σε εμάς EuroNCAP, με τη διαφορά ότι αξιολογεί μοντέλα που διατίθενται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με τις τοπικές προδιαγραφές και όχι με τις ευρωπαϊκές.
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανανεωμένου Mitsubishi L200 τα αποτελέσματα σοκάρουν, καθώς λόγω της απουσίας αερόσακων απέσπασε μηδέν αστέρια στην προστασία ενήλικων επιβατών και μόλις δυο αστέρια στην προστασία παιδιών.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην Ευρώπη το L200 προσφέρεται με επτά αερόσακους, ενώ το 2015 ο EuroNCAP το είχε βαθμολογήσει με τέσσερα αστέρια. Η ιαπωνική εταιρεία εκμεταλλευόμενη τη χαλαρότητα της νομοθεσίας στη Λατινική Αμερική για την ασφάλεια οχημάτων δεν εξοπλίζει το L200 με κανένα αερόσακο, μειώνοντας έτσι το κόστος παραγωγής, ωστόσο οι επιβάτες διατρέχουν σοβαρούς κινδύνους τραυματισμού σε περίπτωση σύγκρουσης.
Από την πλευρά της η Mitsubishi δεσμεύτηκε να αυξήσει το στάνταρ εξοπλισμό του L200 στη Λατινική Αμερική από το Φεβρουάριο του 2020, προσθέτοντας δύο εμπρόσθιους αερόσακους και ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες. Όμως και πάλι ο LatinNCAP εκτιμά ότι η βαθμολογία δε θα ξεπεράσει τα δυο αστέρια…
Related Articles
Ο βενζινοκινητήρας του Golf που καταναλώνει όσο ένας πετρελαιοκινητήρας
Με τους πετρελαιοκινητήρες να έχουν μπει στο στόχαστρο λόγω ρύπων και την ηλεκτροκίνηση να κάνει ολοένα και πιο ηχηρή τη
H Rolls-Royce Cullinan μετατρέπεται σε θωρακισμένη λιμουζίνα με 1,8 εκ. ευρώ
Πολιτικοί, επιχειρηματίες και διασημότητες είναι μάλλον το κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία μετατροπών Klassen, καθώς πήρε τη Rolls-Royce Cullinan
Από τη Ρωσία με αγάπη 370.000 Nissan
Το 2009 η Nissan εγκαινίασε το νέο της εργοστάσιο που βρίσκεται στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας. Φέτος γιορτάζει μια δεκαετία