Breaking News

Πέντε προτάσεις για πιο αδιάβλητες θεωρητικές εξετάσεις υποψηφίων οδηγών

Πέντε προτάσεις για πιο αδιάβλητες θεωρητικές εξετάσεις υποψηφίων οδηγών

Ένας από τους σοβαρότερους λόγους που έχουμε τόσο πολλά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας, αλλά και έλλειψη οδικής παιδείας, είναι ο τρόπος που δίνονται τα διπλώματα οδήγησης.

Ας μιλήσουμε ξεκάθαρα, αποτελεί κοινό μυστικό ότι μπορείς να «λαδώσεις» τους εξεταστές στην πρακτική εξέταση, με την ταρίφα να κυμαίνεται από 200 έως 250 ευρώ. Ωστόσο ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, ρίχνει το βάρος στο αδιάβλητο των θεωρητικών εξετάσεων για τους υποψήφιους οδηγούς.

Προφανώς πρέπει να γνωρίζουμε την οδική σήμανση των δρόμων, όμως η μεγάλη παθογένεια του συστήματος βρίσκεται στην πρακτική εξέταση. Σύμφωνα λοιπόν με εγκύκλιο που εστάλη προς τις αρμόδιες Περιφέρειες προτείνονται για εφαρμογή, στο βαθμό που είναι εφικτό, τα παρακάτω μέτρα για την εξασφάλιση της αδιάβλητης και ομαλής διεξαγωγής θεωρητικών εξετάσεων των υποψήφιων οδηγών.

1) Λειτουργία όλων των συστημάτων εντός του εξεταστικού κέντρου με ενσύρματη επικοινωνία και ταυτόχρονη απενεργοποίηση του WiFi.

2) Προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε μορφή επικοινωνίας (ασύρματης, RF, WiFi, mobile networks, Bluetoοoth κ.λπ.) κατά τη διάρκεια της εξέτασης, προτείνεται η προμήθεια συσκευής καταγραφής ηλεκτρομαγνητικού φάσματος η οποία εντοπίζει οποιαδήποτε μορφή ηλεκτρονικής επικοινωνίας εντός συγκεκριμένης εμβέλειας.

3) Αξιοποίηση της ανωτέρω συσκευής στις αίθουσες θεωρητικών εξετάσεων και κατά την είσοδο των υποψηφίων στο εξεταστικό κέντρο, αλλά και κατά τη διάρκεια της θεωρητικής εξέτασης.

4) Ανάρτηση σε εμφανές σημείο, πλησίον της εισόδου της αίθουσας, ευανάγνωστων οδηγιών, περί απαγόρευσης χρήσης οποιασδήποτε ηλεκτρονικής συσκευής.

5) Ιδιαίτερα για την Αττική, μείωση του αριθμού των εξεταστικών κέντρων σε τρία: μία αίθουσα για τις Περιφερειακές Ενότητες Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Βόρειου Τομέα Αθηνών και Ανατολικής Αττικής, μία αίθουσα για τις Περιφερειακές Ενότητες Νότιου Τομέα Αθηνών, Πειραιώς και Νήσων και μία αίθουσα για τις Περιφερειακές Ενότητες Δυτικού Τομέα Αθηνών και Δυτικής Αττικής.

Τα ανωτέρω αποτελούν προτάσεις του Υπουργείου προκειμένου να εφαρμοστούν έως ότου τεθούν σε εφαρμογή οι διατάξεις του νέου σχεδίου νόμου που καταρτίζεται, περί αναμόρφωσης του συστήματος χορήγησης αδειών οδήγησης.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς



Related Articles

Καταδίωξη καταζητούμενου στην Εγνατία Οδό

Το πρωί της περασμένης Κυριακής, 24 Μαΐου 2020, αστυνομικοί στην Εγνατία Οδό έκαναν σήμα στον οδηγό ενός οχήματος να σταματήσει

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Χαμοστέρνας-Μέχρι πότε θα ισχύσουν;

Λόγω εκτέλεσης εργασιών αντιπλημμυρικής προστασίας, θα πραγματοποιηθεί πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στο παράπλευρο της υπογειοποίησης, τμήμα της οδού

Τα «κίτρινα γιλέκα» αναποδογυρίσανε μια Porsche 911 Cabriolet (video)

Τις τελευταίες εβδομάδες παρακολουθούμε τις επεισοδιακές διαδηλώσεις των «κίτρινων γιλέκων» στους δρόμους της Γαλλίας, καθώς υπάρχει έντονη αντίδραση στα μέτρα