Breaking News

Μercedes: Αποκλειστικά υβριδική η νέα C-Class

Μercedes: Αποκλειστικά υβριδική η νέα C-Class

Η Mercedes «κλείδωσε» την ημερομηνία που θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας C-Class.

Την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου λοιπόν θα αποκαλυφτεί διαδικτυακά η επομένη γενιά της C-Class μέσα από την ηλεκτρονική διεύθυνση https://media.mercedes-benz.com/c-class κα τη ψηφιακή πλατφόρμα “Mercedes me”.

Η γερμανική εταιρεία με έμβλημα το διάσημο αστέρι ανακοίνωσε ότι το σλόγκαν που θα συνοδεύει τη νέα C-Class είναι «αναβαθμίστε τη ζώνη άνεση σας». Περιγράφεται σπορ, συναισθηματική, αποδοτική και έξυπνη.

Παράλληλα αναφέρεται ότι ολόκληρη η γκάμα της θα είναι εξηλεκτρισμένη, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε μοντέλο της Mercedes. Αναμένουμε να δούμε τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται με ήπια υβριδικά και με plug-in υβριδικά συστήματα. Η κορυφαία έκδοση C63 θα είναι plug-in υβριδική και θα χρησιμοποιεί δίλιτρο κινητήρα, με συνδυαστική ισχύ πάνω από 500 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Πόσες Mercedes κατασκευάστηκαν σε 75 χρόνια;

Όπως και η νέα S-Class θα εξοπλίζεται με τη δεύτερη γενιά του συστήματος πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Παράλληλα θα υπάρχουν σχεδιαστικές ομοιότητες με το εσωτερικό της ναυαρχίδας S-Class, οι οποίες θα αφορούν κυρίως τη μεγάλη κάθετα τοποθετημένη λεπτή κεντρική οθόνη αφής.

Πιθανότατα η νέα C-Class θα συνεχίσει να προσφέρεται, όχι μόνο με sedan αμάξωμα, αλλά και με το πρακτικότερο Estate, καθώς και με την πιο περιπετειώδη C-Class All-Terrain. Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπουμε τα εμπρός φωτιστικά σώματα της νέας C-Class, τα οποία πλέον έχουν πιο οβάλ σχήμα και διαφορετικά εσωτερικά γραφικά.


Tags assigned to this article:
C-ClassS-Classνέα γενιάπρεμιέρα

Related Articles

Το νέο Οpel Insignia GSi έρχεται επιθετικά με 260 ίππους

Το ακρωνύμιο GSi από το παρελθόν της Opel χρησιμοποιείται και πάλι στη νέα κορυφαία έκδοση του σύγχρονου Insignia. Η γερμανική

Στάχτες έγινε μια Ferrari F12tdf

Αυτό που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία είναι ότι απέμεινε από μια Ferrari F12tdf. Από τις μόλις 799 F12tdf που είχε

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL

Υπάρχουν ιστορίες από τεχνολογικές εξερευνήσεις στα αρχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν τις μαθαίνουμε πότε ή γίνονται γνωστές χρόνια αργότερα όπως

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<