Breaking News

Έρχονται τρένα υδρογόνου στην Ελλάδα-Σχέδιο 3,3 δις για σιδηροδρομικά έργα

Έρχονται τρένα υδρογόνου στην Ελλάδα-Σχέδιο 3,3 δις για σιδηροδρομικά έργα

Για τις βιώσιμες μεταφορές και υποδομές, με έμφαση στα σιδηροδρομικά έργα μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο συνέδριο “Athens ESG & Climate Crisis Summit” που διοργανώθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Επισήμανε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πλέον δεν προσανατολίζεται στη χρηματοδότηση μεγάλων οδικών έργων, αλλά και ότι ούτως ή άλλως η Ελλάδα έχει συμπληρώσει το παζλ των μεγάλων οδικών δικτύων.

«Και τώρα πάμε στο επόμενο βήμα: Βιώσιμα σιδηροδρομικά έργα», τόνισε ο κ. Καραμανλής. Υπενθύμισε ότι η κατασκευή σιδηροδρομικών έργων στην Ελλάδα υπήρξε ένα ανέκδοτο τα τελευταία 30 χρόνια και σημείωσε ότι η Κυβέρνηση απευθύνθηκε στη DG COMP και προχώρησε σε μία τεράστια μεταρρύθμιση για να διορθώσει το προβληματικό αυτό σύστημα.

«Ήδη είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ότι στο προσεχές διάστημα θα δημοπρατήσουμε με τη διαδικασία της μελετοκατασκευής, δηλαδή turnkey, σιδηροδρομικά έργα 3,3 δισ σε όλη την Ελλάδα. Το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα», δήλωσε.

Ο κ. Καραμανλής επεσήμανα ότι στο σχεδιασμό του Υπουργείου για τα επόμενα χρόνια είναι και η προμήθεια τρένων υδρογόνου, για την κίνηση των οποίων δεν χρειάζονται ιδιαίτερες μεταβολές στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Διαβάστε επίσης: Στη Βουλή το νομοσχέδιο «Οδηγώντας με Ασφάλεια»: Δίπλωμα σε 17χρονους-ριζικές αλλαγές στις εξετάσεις και στην εκπαίδευση

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι: «Τα σιδηροδρομικά έργα βοηθούν τη χώρα μας να παίξει ρόλο στα logistics και συνάδουν απόλυτα με τα θέματα της κλιματικής αλλαγής. Οπότε με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Και η Ελλάδα θα μπει σε μία διαδικασία όπου θα ενώσουμε επιτέλους λιμάνια με σιδηρόδρομο, logistics centers, το Θριάσιο 1 και το Θριάσιο 2».

Επεσήμανε επιπλέον ότι το ενιαίο σχέδιο της Κυβέρνησης για την επόμενη ημέρα στις βιώσιμες μεταφορές, πέρα από το σιδηρόδρομο, έχει να κάνει και με το μετρό. Υπενθύμισε ότι μετά από πάρα πολλά χρόνια «ξεμπλόκαρε» η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.

Και με αφορμή το επίκαιρο θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης στην Αθήνα, σημείωσε ότι εάν δει κανείς πόσους σταθμούς Μετρό έχει η ελληνική πρωτεύουσα σε σχέση π.χ με τη Μαδρίτη, θα καταλάβει ότι η χώρα μας είναι αρκετά πίσω. «Επομένως τρέχουμε και πρέπει να τρέχουμε και αυτό το έργο έχει ξεκινήσει», τόνισε.



Related Articles

Οδηγούσε ηλεκτρικό πατίνι στην αριστερή λωρίδα αυτοκινητόδρομου (video)

Τους τελευταίους μήνες έχει γίνει μεγάλη συζήτηση για τα κοινής χρήσης ηλεκτρικά πατίνια που έχουν κάνει την εμφάνιση τους στο

«Βροχή» έπεφταν για ένα διήμερο οι κλήσεις στη Θεσσαλία – Χιλιάδες οχήματα ελέγχτηκαν σε Λάρισα, Μαγνησία, Τρίκαλα και Καρδίτσα

Ασφαλέστεροι δρόμοι και λιγότερα τροχαία ατυχήματα είναι ο στόχος που έχει θέσει η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας. Στο πλαίσιο

Καρφώθηκε με την όπισθεν πάνω σε μοτοσυκλέτα αστυνομικού (video)

Με τον εξαιρετικά αυτό βίαιο τρόπο προσπάθησε ένας οδηγός να αποφύγει τον έλεγχο της αστυνομίας. Το παρακάτω video δόθηκε στη